Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gaveideer til barn 5-6 år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-07, 13:18   #21
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Vi har litt av samme problem (men motsatt retning). Herremannen har bursdag i februar og da er det kanskje ikke like hyggelig å få sommeruteleker som man ikke kan begynne å bruke. Som regel gir vi ham ikke så dyre gaver da, så får han heller noen uteleksaker når snøen er borte.

Kinasjakk var forresten et godt forslag. Det er de nok store nok til nå. Det er morsomt med spill som man selv spilte når man var barn. Noen som har flere forslag på spill?

Spøkelsestrappen kjøpte vi i fjor, og det har vi spilt mye. Barna fra Catan er også populært her. Også klassikeren Den forsvunne diamant, da.

www.brettspill.no og www.spillskrinet.no har godt utvalg av brettspill.

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 13:20   #22
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Den forsvunne diamant har vi hjemme, den må vi ta frem igjen. God idé med brettspill som gave. Det er så hyggelig på vinteren.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 13:31   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Noe av det min seksåring, som faktisk er seks år i dag, liker:

Bøker
Spill
Diverse typer oppgavebøker
Tusjer, penner, Diddle-ting, glitter og stas, samt skrivebøker
Smykkeskrin
Kalkulator
Vev, garn og andre dingser man kan lage noe av med garn
Josefine-dataspill
DVD-er med "ekte" mennesker, type Linus i Svingen etc
Polly Pocket, smålego, smådokker og forsåvidt store dokker
Lommelykt

Ellers har hun hatt veldig glede av følgende uteleker: Snowracer, skøyter, sparkesykkel, tohjulssykkel med billige lys fra Biltema som er kjekt i mørket.


I dag fikk hun en MP3-spiller med masse på, vi hadde puttet inn en haug med lydbøker og musikk på forhånd. Den likte hun godt. Dessuten fikk hun ståltermos til uteskolebruk, en genser, Diddle-kalkulator og Putti Plutti Pott-CD og fire biletter til forestillingen, en liten eske Geomag (ikke prøvd enda) og en DVD med Emil i Lønneberget.


Sist redigert av Hyacinth : 30-10-07 kl 13:36.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 13:32   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Presiserer: Det er lysene som er billige på Biltema, ikke sykkelen.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:35   #25
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Mellomste her i huset har fått en eske med Geomag med paneler.
Minsten på 5 år satt lenge med de og bygde i dag, så han elsket de og skal få en eske til jul.
Det er noen byggegreier de har fått i barnehagen som også er veldig populært, minsten fikk en pakke i bursdagen sin. Men kan jo ikke i min villeste fantasi huske hva de heter.
Jeg skal ikke forsøke meg på å forklare hva det er engang for ingen kommer til å forstå det.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:39   #26
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.


I dag fikk hun en MP3-spiller med masse på, vi hadde puttet inn en haug med lydbøker og musikk på forhånd. Den likte hun godt. Dessuten fikk hun ståltermos til uteskolebruk, en genser, Diddle-kalkulator og Putti Plutti Pott-CD og fire biletter til forestillingen, en liten eske Geomag (ikke prøvd enda) og en DVD med Emil i Lønneberget.

Genialt. Finner man lydbøker på nett altså?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:47   #27
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Hun ønsker seg alt innen Pet Shop serien. Hus, flere dyr, rom, tilbehør. Ja, alt. Hun får Littlest Pet Shop julekalenderen også, så jeg regner med at huset er fyllt opp av ymse innen temaet innen julen er over.

Finnes det Littlest Pet Shop-kalender? Det hadde vært noe for jentene mine! De har hjemmelagde kalendere, men ett år kjøpte jeg en Baby Born-kalender, pakket opp hele sulamitten og fordelte det utover i de hjemmelagde kalenderene. Det kunne jeg gjort med Petshop-kalenderen også! Vips - tolv pakker til hver jente :lurt:


Jeg hadde forresten Lundby-hus som barn - tre etasjer og masse møbler Det står hjemme hos mine foreldre og jentene leker litt med det når de er der på besøk. Skikkelig 70-tallsnostalgi med mønstrete tapeter o.l

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 23:01   #28
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Fant ut hva de byggegreiene het jeg K'NEX.


Denne fikk minsten i bursdagen sin og det er veldig morsomt synes han.
I barnehagen har de mye mer og han elsker å sitte å bygge.
Følger bruksanvisningen og lager de flotte tingene innimellom også.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 23:25   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Genialt. Finner man lydbøker på nett altså?

Jeg vet ikke, det er en kamerat av oss som har slikt liggende på pc-en til sine egne barn. Jeg tror han laster det ned fra nettet.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 01:08   #30
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Vi har kjøpt dukkehus til snuppa hos Bokklubbene:

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 08:56   #31
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Det var FINT, Muskat, hva kostet det?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 09:53   #32
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Det var FINT, Muskat, hva kostet det?

Det kostet ca 600 for huset og 500 for møblene. Men jeg ser de er utsolgt for møbler og får ikke inn nye før i slutten av januar.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 22:08   #33
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Fant ut hva de byggegreiene het jeg K'NEX.


Denne fikk minsten i bursdagen sin og det er veldig morsomt synes han.
I barnehagen har de mye mer og han elsker å sitte å bygge.
Følger bruksanvisningen og lager de flotte tingene innimellom også.

Hvor får man kjøpt slikt?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 09:49   #34
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Finnes det Littlest Pet Shop-kalender? Det hadde vært noe for jentene mine! De har hjemmelagde kalendere, men ett år kjøpte jeg en Baby Born-kalender, pakket opp hele sulamitten og fordelte det utover i de hjemmelagde kalenderene. Det kunne jeg gjort med Petshop-kalenderen også! Vips - tolv pakker til hver jente :lurt:


Jeg hadde forresten Lundby-hus som barn - tre etasjer og masse møbler Det står hjemme hos mine foreldre og jentene leker litt med det når de er der på besøk. Skikkelig 70-tallsnostalgi med mønstrete tapeter o.l

Ja, de finne spå både Brio lekebutikkene og Pytt&Panne. Koster 150,- hos P&P og litt mer hos Brio.
Det følger med 3 dyr og masse annet til dyrene. Så du som har to jenter som skal dele burde nok kjøpe et lite dyr ekstra, ellers blir det fort bråk

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 18:06   #35
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Ja, de finne spå både Brio lekebutikkene og Pytt&Panne. Koster 150,- hos P&P og litt mer hos Brio.
Det følger med 3 dyr og masse annet til dyrene. Så du som har to jenter som skal dele burde nok kjøpe et lite dyr ekstra, ellers blir det fort bråk

Lurt! Men nå ringte mormor i går kveld og fortalte at hun hadde ordnet med 8 kalenderpakker hver til jentene, så da er årets kalender så godt som i boks Snille mamman min!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 18:46   #36
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Hvor får man kjøpt slikt?

Claes Olson har jeg sett har noe, ellers tror jeg man finner det hos BR leker/Toys'r'us og lekerbutikker med litt utvalg.
Brio tror jeg ikke har det.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 18:30   #37
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Det kostet ca 600 for huset og 500 for møblene. Men jeg ser de er utsolgt for møbler og får ikke inn nye før i slutten av januar.

Kanskje ikke så overaskende med de 1000 lappene de driver og deler ut...

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 13:36   #38
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Og nå er det snart 1 år siden jeg startet denne tråden, så nå må jeg ha 6-årsdag tips.

Kan Nintendo DS være noe, eller er de for små ennå?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 13:42   #39
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Og nå er det snart 1 år siden jeg startet denne tråden, så nå må jeg ha 6-årsdag tips.

Kan Nintendo DS være noe, eller er de for små ennå?

Definitivt ikke for liten, men det avhenger selvsagt av hvilke(t) spill man bruker. Vi kjøpte et spill på deling til familien i sommer og Super Mario er en hit både for storesøster på snart 6, lillesøster på 3 og mamma'n på 35

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 13:46   #40
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Hvor får man kjøpt slikt?


Brio. Vår nærmeste Brio har hatt K'nex på tilbud lenge nå, jeg kjøpte et par stykker til 50 kroner esken tidligere i høst.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no