Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Finnes det en god ferdigpizza?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-23, 09:12   #41
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Jeg liker virkelig ikke noen frossenpizza (som jeg har smakt), og tar heller ei brødskive. Ungene liker Dr.Oetker Mozarella best, eller det er vel den eneste storesøster liker. Guttungen er vel altetende når det gjelder frossenpizza, eller hva som helst annet som i en eller annen grad, med godvilje, kan minne om pizza, men også hos han er den en favoritt. Den, eller Big One.

Skal jeg ha hurtigløsning for pizza så foretrekker jeg også, som liefje, ferdigbunn (altså sammenrullet deig, ikke ferdigstekt) med ferdigsaus av noe slag (evt bare passata), ost og en eller annen form for topping jeg finner i kjøleskapet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 30-10-23 kl 09:21.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-23, 09:33   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Det hender at jeg spiser Grandiosa med pepperoni, men jeg putter ganske mye oppå pizzaen i tillegg.

Knerten mener helt oppriktig at BigOne Meat Lover er skikkelig god, men jeg er ikke helt enig.

Vi spiser ganske mye pizza, men den er stort sett hjemmelagd av min mann. Jeg kjøpte pizzastål til ham for noen år siden, og jeg er i hvert fall veldig fornøyd med det kjøpet. (Men jeg ser at det blir en del jobb på ham. )

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-10-23, 10:11   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Rema sin med N’duja er faktisk ok.

Men er det N'duja-pizza for folk som egentlig ikke vet hva det er, eller er det for folk som har spist N'duja på ekte?

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.


Altså, 10 min av en pizza er et stykke tilsvarende 10 min på en analog klokke… men det skjønte du sikkert.

Nei. Men Godt utrykk!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi spiser ganske mye pizza, men den er stort sett hjemmelagd av min mann. Jeg kjøpte pizzastål til ham for noen år siden, og jeg er i hvert fall veldig fornøyd med det kjøpet. (Men jeg ser at det blir en del jobb på ham. )

Jeg også lager pizza med deig som har hevet i tre dager og greier, men det er jo noe annet.

Problemet er at jeg nesten ikke liker noe hurtigmat. Og det er litt upraktisk noen ganger. Av og til hadde det vært digg å slenge en pizza i ovnen og bare spise, liksom. Jeg har brukt den fra Dr. Oetker til det, men det er jo papp. Smaker bittelitt bedre med litt god olivenolje på, men det er marginalt. Skjønner ikke at det skal være SÅ vanskelig å lage en god frossenpizza?

Nå damper jeg frossendumplings om jeg skal ha noe raskt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-23, 10:49   #44
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men er det N'duja-pizza for folk som egentlig ikke vet hva det er, eller er det for folk som har spist N'duja på ekte?

Jeg lager gjerne 'ordentlig' pizza med n'duja. Det er selvsagt ikke det samme, men synes denne er god til å være ferdigpizza. Spiser den gjerne til lunsj på hjemmekontoret.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-23, 10:50   #45
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.814
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Det er sikkert jeg som er rar, men for meg havner frossenpizza i en egen kategori, separert fra annen pizza. Jeg kan få lyst på spesifikt Grandis eller Big1 av og til, litt på samme måte som jeg noen ganger får lyst på burger og milkshake fra McD, eller Toro tomatsuppe. Jeg kan jo lage alle disse tingene mye bedre hjemme, eller kjøpe mer velsmakende varianter, men av og til er det disse greiene her som frister.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-23, 11:10   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg lager gjerne 'ordentlig' pizza med n'duja. Det er selvsagt ikke det samme, men synes denne er god til å være ferdigpizza. Spiser den gjerne til lunsj på hjemmekontoret.

OK, skal teste den.

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Det er sikkert jeg som er rar, men for meg havner frossenpizza i en egen kategori, separert fra annen pizza. Jeg kan få lyst på spesifikt Grandis eller Big1 av og til, litt på samme måte som jeg noen ganger får lyst på burger og milkshake fra McD, eller Toro tomatsuppe. Jeg kan jo lage alle disse tingene mye bedre hjemme, eller kjøpe mer velsmakende varianter, men av og til er det disse greiene her som frister.

Jeg har virkelig aldri lyst på disse tingene. Jeg hører flere si det samme, at de fyser på McDonalds-burger som noe annet enn burger. Jeg syns den bare er vond, sammenliknet med god burger eller i egen matkategori.

Jeg fyser på annet ræl, altså. Lager ikke smågodt fra bunnen av.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-23, 11:21   #47
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

JEg regner også pizza og ferdig pizza som ulik mat, og harikke noen elngsel etter ferdigpiza, men det er avog til (støtt og stadig egentlgi) eldig grit med enkel, rask mat som er ferdig på kort tid og minimalt med oppvask.

Default for oss er tre pizza. En shaer (glutenfri) pizza magerita, som vi legger skinke på, kjøper sånn strimlet skinke. (det er egentlig det hun får på lørdagene når vi andre har hjemmelaget pizza også. Men da tidvis med annet fyll også, alt utfra hva vi har som hun velger) En big one classick og en big one pepperoni, hvor halvparten av de løse pepperoniene på toppen legges over på halvparten av den klassiske. Det er mat på en halvtime og ingen jobb med å lage til. Det handler mest om å bli mett på kort tid, ikke om god mat, bare "det vi liker best av dette utvalget".

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-23, 11:55   #48
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Jeg spiser sjelden bare for å bli mett, jeg vil nyte smak. Og beklageligvis nyter jeg ikke ferdigmat. Verken frossenpizza eller Fjordland, bruker ikke en gang posesupper. Fast food liker jeg heller ikke. På den andre siden så liker jeg mye sunn og god mat som er rimelig, og synes ofte det er helt greit med et basic brødmåltid i stedet for middag.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-23, 12:08   #49
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

I en hektisk hverdag med tre unger som skal følges opp med aktiviteter alt for tett på middagtid støtt og stadig så trenger jeg tidvis å bli mett (for å unngå å blir hangry) uten å ha tid til å nyte smak. Selve spisingen gjør jeg unna på få minutter mens jeg følger opp det ene og det andre.
Med et par unger som ikke spiser mye brødmat er det en nødvendighet å få i dem noe middag. (Fiskepinner it nudler er også en klassiker sånne dager. Det er jo mat. Varm mat. Middag. Men ikke akkurat sånn at jeg nyter den. Men jeg spiser )
Det er ikke et høydepunkt kulinarisk eller som mor. Men det er hverdagen av og til

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-23, 09:23   #50
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Jeg liker best frossenpizza fra Doktor Oetker.

Hvis man har forventninger om at det skal være tilnærmet likt i smak som egenlaget eller restarurantpizza vil man vel alltid bli skuffet om man velger frossenpizza. Men som et kjapt måltid fordi man ikke kan/vil/rekker noe annet, så synes jeg det funker helt ypperlig. Om jeg skal kose meg alene med mat, så ville jeg nok ikke valgt frossenpizza, men som mat i farten har det reddet flere ettermiddager hos oss.

__________________
03 06 09

Sist redigert av Mikkeline : 31-10-23 kl 11:36.
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-23, 09:27   #51
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Jeg har ikke forventninger om at det skal smake hjemmelaget. Jeg vil ha noe som ikke smaker vondt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-23, 09:37   #52
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg spiser sjelden bare for å bli mett, jeg vil nyte smak. Og beklageligvis nyter jeg ikke ferdigmat. Verken frossenpizza eller Fjordland, bruker ikke en gang posesupper. Fast food liker jeg heller ikke. På den andre siden så liker jeg mye sunn og god mat som er rimelig, og synes ofte det er helt greit med et basic brødmåltid i stedet for middag.

Jeg er enig. Jeg ender nesten alltid opp med å spise brødskiver, gjerne med noe ekstra godt pålegg, hvis det ikke er tid til å lage skikkelig middag. Jeg synes det er å foretrekke fremfor det meste av ferdigmat.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-10-23, 09:38   #53
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Jeg har aldri vært noe fan av ferdigpizza, så når vi spiser det fordi vi må ha noe raskt, eller fordi ingen orker å lage mat, er det helt likegyldig for meg hva slags pizza det er.
Så for meg er den beste ferdigpizzaen den som var på tilbud da jeg handlet.

Guttungen liker best original Grandiosa.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-23, 09:49   #54
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Jeg hadde sikkert vært slank og lekker om jeg ikke likte det aller meste minus ål, blodpudding og sukat liksom. Altså, jeg synes jo også det er ting som er bedre enn andre ting, men det er ikke mye som smaker vondt. Jeg synes dyr gourmetmat på fancy restauranter med god vin til er bortimot meningen med livet, men kan også synes at en burger fra McDonalds er det jeg trenger og at det faktisk er godt. Og ferdigpizza er vomfyll og helt ok når man har det travelt. Ikke definert som nam, men vondt er det jo heller ikke. Ingen favoritt da, når det gjelder ferdigpizza kjøper jeg det som er «nå på tilbud». Jeg nekter å bruke mye penger på ferdigpizza - så stor er ikke forskjell i smak og kvalitet.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-23, 10:06   #55
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

hovedårsaken til at vi spiser big one og ikke grandis tror jeg er at førstnenvte er uten paprika. Flertallet av oss er ikke glade i papirka på pizza. Og jeg synes i alle fall de ter helt kurant smak. Ikke vondt. Det er, greit. Og det er mat.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-23, 10:16   #56
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Nå har jeg ikke smakt det, men har du prøvd pizza fra kjøledisk?

Staur Fjellbakeri (og sikkert mange flere) har slike. Frossenpizza også ser jeg. Selges på Meny. Enn om de er gode?

https://staurfjellbakeri.no/om

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-23, 10:36   #57
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Hvis du synes ferdigpizza smaker vondt, og ikke bare kjedelig, kan det nok være du bare må innse at du ikke liker konseptet ferdigpizza og finne noe annet i stedet.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-23, 10:43   #58
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Dersom det viktigste er at du trenger å finne noe ferdigmat som du synes er god, så ville jeg heller vurdert andre ting.

Rema har en del frosne asiatiske retter som kan varmes i gryte eller mikro og som jeg i hvert fall synes er gode.

Når det gjelder frossenpizza skal jeg innrømme at jeg er blitt mer og mer kresen. Men, jeg synes at dr. Oetker med spinat og kylling er ganske ok. Og Big One med mye kjøtt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-23, 11:14   #59
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Mitt innspill vedr. ferdigpizza er igrunn at det tar mye lenger tid å steke ferdigpizza enn man skulle tro.
Min hurtigmat er wrap med salat, agurk, rømme, ost, ferdig guacamole (fra kjøledisk) og falafel varmet i mikro. Det går mye raskere enn ferdigpizza.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-23, 11:55   #60
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Mitt innspill vedr. ferdigpizza er igrunn at det tar mye lenger tid å steke ferdigpizza enn man skulle tro.
Min hurtigmat er wrap med salat, agurk, rømme, ost, ferdig guacamole (fra kjøledisk) og falafel varmet i mikro. Det går mye raskere enn ferdigpizza.

Det innebærer fortsatt å lete fram flere ulike ingredienser, og skaper mer rot, oppvask og/eller emballasje. Jeg skjønner absolutt det enkle med å ha liggende en pizza i fryseren, bare ta den ut av esken og sette den i ovnen og that's it, selv om det skulle ta lenger tid. Det er ikke alltid tiden som er problemet, noen ganger er det behovet for at det skal være VELDIG enkelt, og at man kan sitte ned og gjøre ingenting/andre ting mens maten lager seg selv i ovnen. Og oppvasken er en pappemballasje du kan kaste, så det er svært lite å rydde vekk etterpå.

Så jeg ser behovet, selv om jeg personlig har gitt opp og aldri spiser det selv. Får lyst til å prøve den N’duja-pizzaen Vianne nevner, kanskje gi den en sjanse?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no