Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ukeshandling med Oda

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-22, 16:24   #41
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Jeg synes nesten ikke det finnes noe som er verre tidsbruk enn å gå i butikker, så at noen dere orker å gå i flere butikker er fullstendig uforståelig for meg. Forstår selvfølgelig at man kan trenge det pga. økonomi, men hadde aldri orket med utvalg som motivasjon.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 16:44   #42
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Bare en ting å gjøre - laste ned appen og sjekke adressen din. Hvis de leverer til deg er det jo en viss sjanse for at de også leverer til meg om ikke så lenge, og det hadde vært interessant i en travel hverdag.

Nei, de gjør jo ikke det, da, men jeg fastholder at de har både kjørt og stått parkert øverst i gata mi. :sta:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 16:46   #43
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes nesten ikke det finnes noe som er verre tidsbruk enn å gå i butikker, så at noen dere orker å gå i flere butikker er fullstendig uforståelig for meg. .

Samme her. Og med krefter som må disponeres i hverdagen, vinner aldri handling. Når jeg en sjelden gang prøver, kommer jeg hjem uten halve handlelisten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 16:55   #44
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

For oss som handler i ulike butikker, så er det ikke så ofte at det gjøres under samme handling. Men svippes innom når man eller f.eks. kjører til en fritidsaktivitet. Nå skal det sies at vi har Meny, Kiwi og Rema i en radius på 200m eller så, så det er ikke mye styr.

Og så vil jeg absolutt slå et slag for å handle etter kl 20ish, samt er noise canceling headphones er et must for meg. Man må for all del ikke legge handlingen til mellom 15-18, da er det jo mye folk, mye lyd og mye styr

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 17:01   #45
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Jeg handler mange ganger i uken. Nesten på bare på Kiwi siden de er rett i nærheten (gangavstand 4-5 minuter). Handler mandag, onsdag og fredag, og så handler mannen hver lørdag.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 17:02   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Jeg syns jo ikke det er gøy å gå på Rema, men siden vi IKKE driver med ukeshandling, så tar det meg 5 minutter.

Å handle til en helgemiddag er litt mer gøy, da er jeg som regel innom grønnsakshandleren og internasjonale markeder som har varer jeg ikke ser hver dag. Da kan jeg gå og titte, ta bilder av ting jeg ikke vet hva er, google dem og finnet ut hva jeg evt. kan lage med det en gang. Siden alt er i gangavstand så er det ikke noe problem å unngå rushet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 17:04   #47
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Eg pleier sjekke appen ETilbudsavis vekentleg og ser gjennom kor varer eg vil ha er på tilbod eller planlegg meny etter kva som er billig. Eg har Kiwi, Rema1000 og Meny innan ganske kort rekkevidde og eit par andre butikkjeder i litt større radius. Eg sparer såpass mykje på det, at eg synes det er heilt greit. Forrige skuleår skulle eg uansett slå ihjel ventetid mens ungen var på svømming, nær ein Rema1000 og ein Coop Extra. Då la eg vekeshandlinga til den av dei to butikkane som var mest aktuell.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 17:05   #48
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns jo ikke det er gøy å gå på Rema, men siden vi IKKE driver med ukeshandling, så tar det meg 5 minutter.

Nettopp.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 17:13   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Jeg liker å ha et velfylt kjøleskap og å delvis planlegge måltider i uka som kommer. Sånn sett liker jeg (at noen) ukehandel. Men når det er sagt, går vi ofte innom butikken ellers også. Ofte daglig, av og til to ganger daglig. Jeg takler ikke å være tom for cottage cheese eller knekkebrød, mens mannen ikke takler å være tom for melk, brød eller Bremykt. Forsåvidt heller ikke syltetøy, serranoskinke eller Østavind. Så han er ofte innom butikken.
Problemet når jeg går innom (det gleder for så vidt også ham) er at jeg kjøper alt mulig annet jeg får lyst på.

Men ukeshandling er gull. Da går vi gjennom skapene og frysen og ser hva som mangler. Det er kjipt å mangle spisskummen hvis jeg vil lage chili con varme sånn der og da. Selv om det er mange butikker i nærheten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 18:19   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Ja, det er jo bare vane hva man foretrekker. Vi har ikke så stort kjøleskap, så det går ikke å fylle det med en ukes melkeforbruk for eksempel. Og brød kjøper vi ca annenhver dag når vi ikke baker. Så når vi har Rema i nabobygget som er åpen fra 07-23 hver dag unntatt søndag blir det kjøleskapet vårt.

Middager blir planlagt dagen før utifra hva vi har. Så tar en titt i kjøleskap og fryser på kvelden, og planlegger morgendagen etter det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 18:26   #51
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Omg, så mange skrivefeil i innlegget mitt!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 18:42   #52
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 910
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Nå var det ikke det du spurte om, men kan det være et alternativ å ta ukeshandlingen på en hverdagskveld istedenfor på lørdag formiddag? Vi gjør det, oftest en kveld tidlig i uka, og supplerer bare med en snartur rett før helg om det trengs. Da kunne dere jo spart tid på hovedhandel ett sted og tatt suppleringshandel på de andre butikkene ved behov?

Verken mannen (som her også er den som handler oftest) eller jeg orker bruke tid i helga på butikk. På hverdagskveldene er det roligere.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 19:25   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Nå var det ikke det du spurte om, men kan det være et alternativ å ta ukeshandlingen på en hverdagskveld istedenfor på lørdag formiddag? Vi gjør det, oftest en kveld tidlig i uka, og supplerer bare med en snartur rett før helg om det trengs. Da kunne dere jo spart tid på hovedhandel ett sted og tatt suppleringshandel på de andre butikkene ved behov?

Verken mannen (som her også er den som handler oftest) eller jeg orker bruke tid i helga på butikk. På hverdagskveldene er det roligere.

Har ikke tid. Tror faktisk jeg skrev en tråd om temaet en gang.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 21:01   #54
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Jeg tror Oda er best egnet for dem som liker å ta mest mulig i samme slengen og til vanlig ikke pleier handle i mange ulike butikker. Alternativet for oss er å handle omtrent det samme på Rema. Det er utrolig lite av det jeg trenger de ikke har på Rema/ Oda. Vi ender ofte med å stikke innom en liten lokalbutikk eller Rema et par ganger i uka for å supplere med frukt og grønt, i tillegg til lørdag, men det er et helt annet omfang enn ukeshandel. I alle fall i en større familie er det noe med å få grunnbeholdningen til uka i hus. Til supplering kan man for eksempel gå til butikken og ta det som en tur. Men det er ikke like lett når man skal kjøpe 8 liter melk, 2 liter juice, 3 cottage cheese og 4 liter yoghurt, middag til hele uka, 3 skinkepakker og diverse pålegg og i det hele tatt. For å ta et eksempel fra en vanlig ukeshandel hos oss.

Vi ukeshandlet tidligere mandag kveld en periode, og det tok nærmere halvannen time. Når man hver kveld har relativt knapt med tid slik at det blir et valg mellom å trene og handle, jobbe og handle eller handle og å sitte sammen med barna, er valget enkelt for meg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 21:10   #55
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Jeg er en trofast Oda-er, som eneste voksne i husholdningen med tre barn (frem til eldste nå har tippet over i voksenrekkene da), uten bil (frem til svært nylig) og med særs liten tid (fortsatt aktuelt) er Oda som sendt fra himmelen.

Supplerende småhandling er overkommerlig, men grunnhandelen kommer fra Oda.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 21:21   #56
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Apan, jeg trodde jeg var den eneste som kjøper 3 cottage cheese hver eneste uke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 21:23   #57
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Jeg spiser en halv boks hver morgen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 21:37   #58
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Vi bruker mindre enn en liter melk i uken.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 21:37   #59
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Det er jo det beste i hele verden.

En kollega så skeptisk på meg en gang og spurte: «Liker du virkelig det der, eller spiser du det fordi det er sunt?»

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 21:38   #60
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Vi bruker mindre enn en liter melk i uken.

Det hadde det vært hos oss også hvis det ikke var for kalven av en mann jeg har. Ingen av oss andre drikker melk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no