Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en hobby/hobbyer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-16, 19:31   #21
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Jeg strikker, leser, jogger og spiller roller derby. Også vil jeg nesten si at å gå på konserter er en hobby, siden det har blitt en del i det siste.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-16, 20:03   #22
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Jeg strikker, leser (mye før, for lite nå), hager (inne og ute, fra januar til oktober) og spiller litt gitar. Før holdt jeg på med hest, det blir det lite tid igjen til nå, men kanskje en gang.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-16, 20:09   #23
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Jeg fotograferer. Før tok jeg mye av alt. Nå er det mest feriebilder og studiofotografering.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-16, 23:15   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Jeg syr i perioder, på symaskin, og går på sykurs for å sy sammen med andre. Har prøvd meg på aggressivt korsstingsbroderi, har et prosjekt liggende.
Ellers er styreverv en hobby. Har vært borettslagsleder i flere år, men hopper av ved neste generalforsamling. Samtidig tar et annet styreverv seg opp i forbindelse med valget neste høst, så det blir et artig år.

Utenom det er det saker å pusle med i heimen, interiør og sånn. Ser stadig forbedringsmuligheter, og har enda ikke fått det helt som jeg vil ha det etter at jeg flytta inn i fjor.

Men aller mest tid bruker jeg til "ingenting" på internett. Vel, noe tid går til å pleie en instagramkonto eller to.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-16, 23:27   #25
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Jeg spiller i et korps som holder et høyt nivå og som har stor aktivitet i perioder. Leser litt og ser litt serier.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-16, 23:29   #26
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Crossfit, lese, spille sax, tegne, male, fargelegge, fotografere, friluftsliv, sy, hekle, strikke, rulleskøyter, sykle, yoga.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-16, 23:39   #27
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Synge! Jeg synger i et ganske ambisiøst kor og synger store verker og jeg bare elsker det!

Ellers er jobben min så gøy at den er litt hobby, bare at jeg får betalt for å gjøre det. Jeg liker å gå turer med hunden min og å henge på nett og skravle.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 00:17   #28
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.008
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Det går en del bøker i løpet av et år. Fotografering, geocaching, hekling og sying.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 00:48   #29
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Strikking og lesing. Det blir mest lydbøker, for da er hendene fri til å strikke.
Og så elsker jeg dyr. Har katter, akvarier, og er ihuga fuglemater på vinterstid. Elsker å sitte med en kaffekopp, og kikke på småfuglene.
Jeg klatrer litt, både inne og ute.
Har vurdert å kjøpe meg malesaker, men har ikke kommet så langt ennå. Tror det hadde vært moro.
Og så tenker jeg å skaffe meg piano igjen. Spilte som barn/ung, og savner det nå som jeg har blitt så gammel (kremt, host) at jeg har tid til meg selv. Utrolig mye mer tid til hobbyer nå med voksent barn.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 06:56   #30
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Jeg leser så fort jeg har tid og i perioder skriver jeg selv også. Akkurat nå drømmer jeg om å få bedre tid til begge deler.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 08:19   #31
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Jeg spiller ishockey, liker å gå tur til en fjelltopp eller ved sjøen. Elsker å sitte og se utover havet og nyte lydene. Ski, helst nedover. Liker å reise, leser helst på ferie, men da leser jeg mye. Trener litt på studio, helst med ting jeg absolutt ikke kan eller utfordre balansen enda mer. Det er gøy!

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 08:23   #32
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Jeg spiller i korps! Aldri for sent å begynne å spille et instrument, eller synge i kor!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 09:12   #33
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Jeg spiller fløyte i korps, synger innimellom i prosjektkor, holder på med hage og hagelag. Jeg går tur, trener litt, lager mat, strikker og leser. Ellers prøver jeg å følge opp ungene og være sammen med mannen min eller venner.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 09:14   #34
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Hage ja, det hadde jeg glemt! Jeg har også hage og drivhus som hobby. *feil sesong*

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 09:24   #35
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Du må få deg en vinterhage, Magica, da har du full sesong. Jeg har nå vinterhage til forkultivering, eksotiske planter og kos, drivhus til mer dedikert dyrking og så hagen på toppen. Har du lest Paradise under glass av Ruth Kassinger? Kan bli kostbart, men nå sitter jeg altså her med vinterhage med marrokanske fliser og de aller første grønne plantene. Det blir ikke bedre. Eller jo, jeg må få meg et skikkelig oppbevaringssted for ting, en potting bench ute med vann og et godt frostfritt sted til oppbevaring av knoller om vinteren.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 15:49   #36
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Jeg har ingen fast hobby nå, nå er jeg mamma og engasjerer meg i FAU/klassekontakt + verv ifm barnas hobbyer. Serier, matlaging, baking og strikking driver jeg med, men ikke i en sånn grad/omfang at jeg regner det som hobby.

Når ungene blir litt eldre og kan være alene hjemme over litt lengre tid, skal jeg begynne i korps.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 16:37   #37
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Jeg er frivillig og sitter i styret i vår lokale dyrebeskyttelse, strikker og trener.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 16:47   #38
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Jeg spiller litt gitar, lager god mat, maler og er i ferd med å starte opp med korsang igjen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 16:49   #39
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Jeg strikker, syr, tegner, fotograferer, hagepusler, leser, spiller piano og rir når jeg kan. Men ikke alt samtidig, det går i rykk og napp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 17:11   #40
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en hobby/hobbyer?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg strikker, syr, tegner, fotograferer, hagepusler, leser, spiller piano og rir når jeg kan. Men ikke alt samtidig, det går i rykk og napp.

... men er det noen som hadde vært truendes til å klare å multitaske alt det der mer stil, så er det deg.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no