Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hoteller vi anbefaler!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-11, 01:15   #1
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Hoteller vi anbefaler!

En slags "approved by Foreldreportalen"-tråd tenkte jeg. Fra spøk til alvor, en slik tråd har jeg tenkt på at ville vært nyttig en stund all den tid man gjerne vil ha personlige erfaringer fra et hotell/sted og ofte da spør om råd her. Klistre den gjerne om det er av interesse for flere.

Skriv navn på hotellet, sted og land for å forenkle søket om man vil søke i tråden etter f.eks hoteller i Danmark eller en gitt by.

Jeg vil gjerne begynne med å anbefale
Scandic's The Reef Hotel & Resort i Fredrikshavn, Danmark




Vi har nettopp vært der ett døgn og det var helt fantastisk! Perfekt for alle badeglade, med et "tropisk" badeland som var åpent fra 8-22. Det var det mest gjennomførte badelandet jeg har vært på (og jeg har prøvd mange!) hvor det var en rolig og dempet stemning og belysning, tropiske lyder innimellom palmene (som var av allergivennlig plast dog) og til og med delfin-lyder under vann. Det er åpent for å svømme direkte ut til et basseng med "strøm" og bobler ute, alt vannet holdt minimum 30 grader. Det var flere varme kulper og boblebad og en rutsjebane med gummiringer for de over 7 år (litt skummel). Samt et flott område dedikert for de minste. Og det herlige bølgebassenget og dykketanken og, og, og...må bare oppleves, vi ble helfrelst og skulle ønske vi hadde flere dager til å kose oss der. Vi spurte ikke, men jeg så ingen mulighet for å bade der om man ikke var hotellgjest, kanskje derfor det var så rolig og behagelig?

Når det gjelder hotellet ellers er det meget velholdt, rent og lyst, har alt av fasiliteter og store rom med god plass til en familie på fem på rommet. Badet var også delikat, det gjør mye for opplevelsen. Det er også spillrom, og lekeområde for barn inne på hotellet, og fitness og "kinorom" i tillegg til restaurant og bar o.l.

Når det gjelder beliggenheten ligger det meget sentralt i Fredrikshavn i forhold til fergene (200 m unna gangbroen), og det er en sjarmerende liten by med gode spisesteder og god mat og drikke til en billig penge samt litt shopping (som såklart var stengt i går). Definitivt en liten by jeg har undervurdert som et dårlig fergeleie tidligere.

Alt i alt et hotell som av oss fem i familien får terningkast 6. (Vi varierer i alder fra 3-35 år)

Så nå venter jeg spent på deres anbefalinger, fra hele verden, med personlig beskrivelse av oppholdet og gjerne bilder.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 09:26   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hoteller vi anbefaler!

Side, Tyrkia

Begonville. Akkurat passe stort, og passe langt unna sentrum, slik at det er rolig og fint der. Den ene delen tilnærmet nytt, med fine og passe store leiligheter.



Sunshine Hotel, Petra, Lesvos. Rolig og fint, ikke så nytt hvis ikke de har pusset opp nå, men fin beliggenhet med stranda på andre siden av veien, og veldig hyggelig eier.

  Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 10:16   #3
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hoteller vi anbefaler!

Kolding Byferie, Kolding, Danmark
http://www.kolding-byferie.dk/



Her kan man velge leidligheter for 2-6 personer. Leieligheten er i et større bygg eller mange mindre bygg med park og lekeplass rundt. Rett ved Slotssøen Kolding. Svømmhall/badeland (Slotsøbadet) rett ved hvor man har gratis adgang hver dag.

Midt i blinken til familier som er på Legoland-ferie. Kun ca 40-45 minutter med bil til Legoland.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no