Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gaveideer til barn 5-6 år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-08, 13:49   #41
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Og nå er det snart 1 år siden jeg startet denne tråden, så nå må jeg ha 6-årsdag tips.

Kan Nintendo DS være noe, eller er de for små ennå?

Ikkje for små nei. Snuppa på 5 år har her og syns det er supert. Jenta til søstera min som er 02 modell skal få (av foreldra) til jul, ho har ønska seg lenge.
Snuppa her får Ipod til jul. Ellers er Barbie dukker, klær og stæsj og klær på ønskelista (klær er stor stas her, er ein Name It sølv boblevest her oppe ho har forelska seg i så trur ho skal få den i tillegg. )

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 14:09   #42
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Definitivt ikke for liten, men det avhenger selvsagt av hvilke(t) spill man bruker. Vi kjøpte et spill på deling til familien i sommer og Super Mario er en hit både for storesøster på snart 6, lillesøster på 3 og mamma'n på 35

De hadde en pakkepris på en butikk her i byen hvor det var et valgfritt Little PetShop spill inkludert, så det kan jeg også tenke meg blir populært. Men hva er egentlig en grei pris på en DS? Den jeg så på var en rosa inkl. et spill til 1399,-. Koster de så mye?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 14:14   #43
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

De hadde en pakkepris på en butikk her i byen hvor det var et valgfritt Little PetShop spill inkludert, så det kan jeg også tenke meg blir populært. Men hva er egentlig en grei pris på en DS? Den jeg så på var en rosa inkl. et spill til 1399,-. Koster de så mye?

Tror ikke det er så gal pris. Husker ikke helt hvor mye vi betalte, men tror det var rundt 1000 kr for bare DS'en. Spillet kom i tillegg.
Sjekk spillet om det er et barnet kan spille ganske alene eller om det trenger hjelp til alt. Vi har nemlig et spill til (som jeg ikke husker hva heter i farten) og der står alt som skal gjøres forklart på engelsk på skjermen. Jeg har ikke alltid like mye tid til å sitte og spille DS sammen med barna altså..

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 14:19   #44
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Det har jo kommet en som heter Nintendo DS Lite som det står at er bedre enn den gamle DS'en. Det er denne jeg fant pakkepris på. Får sjekke med mannen om en rosa sånn en kan være noe til bursdagen til 6-årsdagen. Litt dyrere bursdagsgave enn vi pleier å kjøpe, men, men.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 14:57   #45
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

1399 med spell er ikkje ille pris nei. DS Lite dei har her. Er vel eit par år sidan den kom trur eg. Veldig ålreit.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 20:37   #46
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gaveideer til barn 5-6 år

Vi betalte 1199,- for nintendo ds til lillesøster nå for ikke så lenge siden. Det var på Extra leker. Det var uten spill, så denne prisen med spill må jo være billig ja...

Kommer jo både hello kitty og tingeling-spill til ds'n om ikke så lenge..

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no