Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hører du på lydbøker?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-07, 08:24   #21
KristinS
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 281
KristinS er litt kul
Standard

Sv: Hører du på lydbøker?

Har akkurat meldt meg inn i Bokklubbens lydbokklubb og gleder meg til å få bøkene. Jeg elsker å lese, men det egner seg dårlig med bøker til strikkepinnene. Så derfor tenkte jeg på en kombi. (merkelig at jeg egentlig ikke har gjort dette før. )

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 08:38   #22
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hører du på lydbøker?

fikk "sangen med den røde rubin" gratis da jeg meldte meg inn i lydboken. GØRR kjedelig. Angrer bittert....

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 08:46   #23
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører du på lydbøker?

Jeg hørte alltid på lydbøker i bilen på den tiden jeg pendlet 10 mil om dagen.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 08:57   #24
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører du på lydbøker?

Her hører jeg og eldstegutten på lydbøker. Den siste vi hørte var Georgs magiske medisin. Vi syns begge det er morsomt å veksle av, med en lydbok, slik at vi kan høre flinke lesere vri stemmene til mystiske og spennende personer.
Selv foretrekker jeg å lese bøkene.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 08:59   #25
KristinS
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 281
KristinS er litt kul
Standard

Sv: Hører du på lydbøker?

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

fikk "sangen med den røde rubin" gratis da jeg meldte meg inn i lydboken. GØRR kjedelig. Angrer bittert....

Får Berlinerpoplene til Anne B Ragde, den nye til Anne Karin Elstad, en Unni Lindell og en sånn hurtigsvar jeg ikke husker hva var.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 09:01   #26
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører du på lydbøker?

Både jentene og jeg hører mye på lydbøker.

Jeg hører på lydbøker når jeg gjør husarbeid og når jeg kjører bil alene. Jentene hører på lydbøker i bilen og av og til når de spiser kveldsmat (ellers så leser jeg høyt).

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no