Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-10, 21:53   #101
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

I blame you, Rajraj! Nå sitter jeg har med nye koster, øyebrynpudderkit fra Chanel (det fungerer det også?), øyebrynpenn og vurderer å lese tråden igjen for å finne ut hva jeg skal gjøre.

Denne:


Wuhu! Aner vi en ny fp-trend?

Chanel fungerer sikkert ypperlig. Den ser i hvert fall veldig bra og ekslusiv ut.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 23:58   #102
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Gah må dere? Først har jeg kjøpt meg id mineral foundation. Liker den. Så må jeg ha en eller annen dagkrem med farge jeg har glemt hva koster. Og blyant som sitter godt. Og nå dette. Kan dere ikke bare si hva annen øyensminke jeg trenger i samme slengen ?

*ser på buskete øyenbryn og vurderer tur til hudpleier*

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 05:35   #103
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Jeg har perfekte bryn! I hvert fall etter hva jeg kan bedømme på denne tiden av døgnet!

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 08:13   #104
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 08:15   #105
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.815
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Dagkrem med farge? Hvilken?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 08:28   #106
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Dagkrem med farge? Hvilken?

Mac *avhengig*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 19:55   #107
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.391
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Veronal @ 5 in the morning, her.

Jeg har perfekte bryn! I hvert fall etter hva jeg kan bedømme på denne tiden av døgnet!

Gale damen, kan man holde på med sånt midt på natta?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 20:07   #108
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.409
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Får vi se brynene dine, Veronal? Og utførlig beskrivelse av hva du gjorde med dem?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 20:14   #109
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

I blame you, Rajraj! Nå sitter jeg har med nye koster, øyebrynpudderkit fra Chanel (det fungerer det også?), øyebrynpenn og vurderer å lese tråden igjen for å finne ut hva jeg skal gjøre.

Denne:

Det Chanelkitet er det aller beste. Har brukt det i årevis. Og øyebrynspinsetten er aldeles genial, skulle ikke tro det, for den er ikke spiss, men butt, men det gjør at huden ikke blir tatt med når man napper.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 09:14   #110
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg kjenner også behovet for den som Veronal viser frem.

Jeg også, etter å ha sett henne på nært hold i går og blitt oppmerksom på denne tråden.

b.m. ekte blondine

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 20:54   #111
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Sitter her med nyvoksede, nappede og fargede bryn jeg
Klinte til på ett tips jeg fikk og har i dag hatt litt egenpleie.
Grunnen til at det ene brynet ikke tar særlig farge er at det er mye mindre hår i det ene brynet og kan ikke gjøres stort med. Usjameien, for en krise
Men det ble ett bra resultat og jeg har bestilt ny time om ca en mnd.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 20:59   #112
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Gale damen, kan man holde på med sånt midt på natta?

Ah, en kvinne med sans for detaljer.

Bilder, ja. Jeg skal se hva jeg får til. Jeg er litt opptatt med en champagne akkurat nå. :svosj:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 21:18   #113
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg kjenner også behovet for den som Veronal viser frem. Og jeg skal ikke ut å reise. Annet enn til Bergen.

Då kan du jo ta turen til MAC i første etasje i Kløverhuset

Har kjøpt Tweezermann pinsett på Ebay, og den er mye bedre enn dei eg har hatt før.

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no