Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du et favoritthandlenett?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-23, 23:20   #21
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg har også handlenett liggende i bilen. I teorien. Når jeg har handlet og pakket ut varene, legger jeg handlenettet i vindfanget. Derfra til bilen hender det ofte at det glipper. Og handling skjer ofte spontant på vei hjem fra jobb.

Jeg har så mange at det alltid er noen i bilen. Problemet mitt er heller at når jeg går i butikken for å kjøpe to ting, og ikke tar med nett, kommer jeg som oftest ut med armer og lommer fulle fordi jeg finner alltid noe mer jeg bare må ha.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 23:20   #22
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Herlig straff, Floksa.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 23:57   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

De fra kiwi tror jeg skal overleve både meg og ungene mine.

Men de jeg liker best er de Adrienne har sydd. Solide, et snitt som gjør dem stødige for for eksempel masse melkekartonger. Og fine!

Men jeg er ikke flink nok til å huske å ta med.

Mannen er flink når det er ukeshandel, men jeg stopper ofte på butikken på vei hjem (til fots). Og er ingen stor veskebruker.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-23, 05:31   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Jeg har fra flere steder. Kiwi, rema og meny. Har kjøpt to på Munkmuseet. Et med skrik og et med pikene på broen.
Og har kjøpt noen hjemmeside på marked.
Har flere store stoffnett men de brukes mest til å sortere garn og strikkeprosjekter.
Ellers brukes sånne store stive sydenhandlenett. Samme type som det fra Coop.
Jeg har alltid med nett.
Har også to mindre heklede stoffnett til frukt og grønt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-23, 08:13   #25
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Jeg har Coop sine (de som er gule fra Prix, grønne fra Mega osv) og liker dem kjempegodt. Men jeg gidder aldri å brette dem sammen så de passer i den lille posen, så de er mest praktiske til planlagt handling. I sommer kjøpte jeg i tillegg et litt dyrere og litt mindre nett på Bagorama som enkelt stappes sammen til en liten "dott", og det har jeg stort sett med meg ellers, til uplanlagte småkjøp.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-23, 08:30   #26
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

De store fra Coop kommer vel med innlagt fordel. Er man medlem kunne man scanne nettet og få 2 kr for medbragt nett. Funker ikke for meg, glemmer det likevel.

Bruker de fra Meny. Har mange. Når varene er pakket ut ruller jeg dem og legger dem på fast plass på kjøkkenet, deretter tar dem med i bilen hvor hele gjengen av poser har et eget rom. Er nokså flink til å putte et nett i veska hvis jeg bare kanskje skal i en butikk, så sjelden jeg må ty til å kjøpe pose. Har også med et nett når jeg reiser utenlands.

Nå har det vært sagt at de handlenettene ikke nødvendigvis er så miljøvennlige, så jeg er stuck med dem og må bare bruke dem opp.

Likte tanken på boks-formede nett, må være fine å pakke i! Mulig de tar for stor plass ifht mitt «system», da.
Kan forresten dele et tips om strikken ryker. Brett handlenettet slik du pleier når du bruker strikk, men før du ruller, brett det ene håndtaket opp på posen. Rull posen sammen så det ene håndtaket kommer inn i rullen og bruk det andre håndtaket til å feste rundt rullen (som «strikk»).

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-23, 08:38   #27
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Jeg har forsøkt å scanne det fra obs for den fordelen, men den har aldri kommet på, så det har jeg ikke gidder fortsette med.

Men de er praktiske å pakke i, men de tar mer plass ja.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-23, 11:19   #28
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Min favoritt er et i bomull fra Australia. Til storhandel liker jeg et par fra Tesco og Sainsbury's i England. De er boksformet, sånn som dette, og lette å pakke.

Samme her, kraftige nett i bomull fra Trader Joe og Edeka blir mest brukt. Jeg går ofte hjem, da er disse ekstra gode.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-23, 11:22   #29
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Jeg har en haug med nett fra Rema, Kiwi og lignende som brukes mye, men aller best liker jeg stoffnettene jeg har kjøpt på Søstrene Grene. De er bedre å bære enn matbutikkenes nett.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-23, 12:18   #30
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

De store fra Coop kommer vel med innlagt fordel. Er man medlem kunne man scanne nettet og få 2 kr for medbragt nett. Funker ikke for meg, glemmer det likevel.

Bruker de fra Meny. Har mange. Når varene er pakket ut ruller jeg dem og legger dem på fast plass på kjøkkenet, deretter tar dem med i bilen hvor hele gjengen av poser har et eget rom. Er nokså flink til å putte et nett i veska hvis jeg bare kanskje skal i en butikk, så sjelden jeg må ty til å kjøpe pose. Har også med et nett når jeg reiser utenlands.

Nå har det vært sagt at de handlenettene ikke nødvendigvis er så miljøvennlige, så jeg er stuck med dem og må bare bruke dem opp.

Likte tanken på boks-formede nett, må være fine å pakke i! Mulig de tar for stor plass ifht mitt «system», da.
Kan forresten dele et tips om strikken ryker. Brett handlenettet slik du pleier når du bruker strikk, men før du ruller, brett det ene håndtaket opp på posen. Rull posen sammen så det ene håndtaket kommer inn i rullen og bruk det andre håndtaket til å feste rundt rullen (som «strikk»).

De boksformede trenger ikke ta mye plass, det kommer an på hvilket materiale de er laget av. De jeg bruker mest er av nokså kraftig materiale, men jeg har og et som er tynnere, og det får plass i veska.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-23, 12:31   #31
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Baggu her også i friske farger. Hatt dem i årevis. Utrolig hvor mye som rommes i dem.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-23, 16:05   #32
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.237
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Baggu her også i friske farger. Hatt dem i årevis. Utrolig hvor mye som rommes i dem.



På grunn av denne tråden ville jeg helst kjøpt nye marineblå, men frakten fra USA var for drøy.

Men jeg fant seks stykker på salg på ASOS, så nå er malakittgrønne på vei til postkassen min. Med gratis frakt.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-23, 17:06   #33
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Jeg har noen med merket flip and tumble. De elsker jeg - mest fordi de kan bæres på skuldra. - det gjør turen hjem fra butikken enklere om jeg går. De jeg har kjøpte jeg fra USA for sikkert 13 år siden. De holder ennå.

https://morella.no/collections/flip-...e-24-7-magenta

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-23, 18:22   #34
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Jeg kjøpte Carrinet Shop Set til å ha liggende i bilen. Det har vi faktisk klart å få til å funke, mest fordi den «pølsa» er akkurat så stor at man heller velger andre nett når man bare skal ha et å putte i veska. Ellers liker jeg Rema sine, og dialektnett fra Bokhari.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 02:44   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Jeg bruker mest ett i jute med flat bunn, det er lett å stable i. Og det går på skuldra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 15:31   #36
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Bruker mest det store Fra Coop siden det ligger fast i bilen. Mens Baggu-nettene brukes hvis jeg sykler eller går. Sistnevnte brukes til mye annet og. Veldig solide.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-23, 20:06   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

IKEA

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-23, 08:16   #38
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Jeg har mange fra Baggu, og så er jeg veldig glad i Marimekko, de har samme passform som Baggu, med den lille lomma man kan oppbevare dem i.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-23, 08:19   #39
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Grunnet denne tråden måtte jeg bestille meg et dialektnett fra Bokhari.
Vi bruker ellers nettene fra Rema og vinmonopolet som ligger fast i bilen.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-23, 08:22   #40
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritthandlenett?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg har forsøkt å scanne det fra obs for den fordelen, men den har aldri kommet på, så det har jeg ikke gidder fortsette med.

Men de er praktiske å pakke i, men de tar mer plass ja.

Det kommer på kontoen din i OBS, de trekkes ikke av på regningen.

Vi bruker mange forskjellige fra diverse matbutikker, vi har til og med noen fortsatt fra Rimi. Vi har mange og jeg har en mann som er flink så at bilene alltid har en armade med poser (som han legger pent i en av posene. Ellers hadde jeg glemt det hele tiden.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no