Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-23, 10:36   #521
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Finnes det noen sykdom som ikke metaforisk kan beskrives som å være "besatt av onde ånder"?

Jeg synes likevel det er veldig ugrei språkbruk. Uavhengig av hva slags sykdom vi snakker om.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 10:37   #522
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Durek er erklært Sjaman, og det han holder på med er jo helt klassisk innenfor Sjamanismen. Han har kontakt med åndeverden, og tilbyr sin hjelp og veiledning for å komme i kontakt med åndene for å bli frisk/helet/komme unna det man sliter med.
Forskjellen på han og en Sjaman som sitter oppi Finnmark å trommer er at Durek har kommersialisert det i mye større grad, og er en offentlig person med stor tilhengerskare, men altså innenfor faget et det han holder på med helt klassisk.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 10:40   #523
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Ifølge sjamanistisk tradisjon har åndene kraft og evner til å gripe inn hjelpe levende mennesker med mange slags problemer - herunder helseproblemer og -plager; og sjamanen skal ha særlige evner til å komme i kontakt med disse åndene, for å be dem om hjelp.
(…)
For å komme i kontakt med åndene og for å klargjøre pasienten for å motta hjelp fra dem, har sjamanen et bredt repertoar av teknikker og remedier. For eksempel kan sjamanen bruke tromming på en runebomme (Store norske leksikon), aromaterapi, healing, bønn, meditasjon, sang, dans, sansedeprivering og transe, ekstrakter fra planter/ urter, amuletter/ smykker/ medaljonger og andre symboler, eller kombinasjoner av alt dette.

https://nafkam.no/sjamanisme

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 10:42   #524
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Ifølge sjamanistisk tradisjon har åndene kraft og evner til å gripe inn hjelpe levende mennesker med mange slags problemer - herunder helseproblemer og -plager; og sjamanen skal ha særlige evner til å komme i kontakt med disse åndene, for å be dem om hjelp.
(…)
For å komme i kontakt med åndene og for å klargjøre pasienten for å motta hjelp fra dem, har sjamanen et bredt repertoar av teknikker og remedier. For eksempel kan sjamanen bruke tromming på en runebomme (Store norske leksikon), aromaterapi, healing, bønn, meditasjon, sang, dans, sansedeprivering og transe, ekstrakter fra planter/ urter, amuletter/ smykker/ medaljonger og andre symboler, eller kombinasjoner av alt dette.

https://nafkam.no/sjamanisme

Men er det klassisk sjamanisme å angripe (og manipulere) folk som ikke tror, slik Durek gjør? er det liksom en del av pakka, eller er det hans helt egne bidrag til sin egen sekt?

jeg kjenner lite til slik, annet enn noen anekdotiske fortellinger.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 10:44   #525
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Men er det klassisk sjamanisme å angripe (og manipulere) folk som ikke tror, slik Durek gjør? er det liksom en del av pakka, eller er det hans helt egne bidrag til sin egen sekt?

jeg kjenner lite til slik, annet enn noen anekdotiske fortellinger.

Tja, er ikke veldig mye av alternativ medisin basert på manipulering?

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 10:45   #526
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Tja, er ikke veldig mye av alternativ medisin basert på manipulering?

Jo, det er jo det, men min erfaring (akupunktur) er at det er adskillig vennligere enn hva Durek byr på.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 10:53   #527
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jo, det er jo det, men min erfaring (akupunktur) er at det er adskillig vennligere enn hva Durek byr på.



Det er jo ganske klassisk innenfor mye av alternativ medisin, dette med å påkalle egne ånder, energier, tankefelt og hva har du for å rydde opp i det som ikke virker.
Jeg føler bare at Durek er next level alternativmedisiner.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 11:06   #528
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Mitt håp er at dette er dråpen som får Märta Louise til å gjøre det slutt.

Det skjer neppe, dessverre!

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 14:03   #529
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.139
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Finnes det noen sykdom som ikke metaforisk kan beskrives som å være "besatt av onde ånder"?

Alt utenom nyresykdom, som er det han selv har.

Da er det bedre med dialyse.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 15:22   #530
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.692
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Alt utenom nyresykdom, som er det han selv har.

Men du kan jo skjønne at nyrene hans er helt ødelagte etter alt grumset han har renset folk for gjennom tiden. Han opptar deres negative energi og renser den gjennom sine egne nyrer, derfor trenger han nye.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 15:59   #531
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Men er han noe sprøere enn andre gærne religiøse?
For han er jo «bare» en batshit crazy pastor, som har funnet den perfekte plattform i form av en norsk prinsesse.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 18:19   #532
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men er han noe sprøere enn andre gærne religiøse?
For han er jo «bare» en batshit crazy pastor, som har funnet den perfekte plattform i form av en norsk prinsesse.

Jeg vet ikke om han er sprøere enn andre gærne religiøse. Men jeg tror kanskje det - den veldig aggressive måten han svarer ut kritikken på, og måten han isolerer Märtha fra både nordmenn og familien hennes på, er i hvert fall på den ganske farlige siden av batshit crazy. Og jeg tenker at de fleste gale ekstremkristnie ikke har i nærheten av samme posisjon i som han har, og ikke når ut til i nærheten av så mange nordmenn som han gjør nå.

Og jeg tenker at det blir litt whataboutism å hevde at andre er like gærne eller gærnere enn ham. Det er han som har direkte tilknytning til kongefamilien, som poster fra kongefamiliens eiendommer og bruker hele kontaktnettet til kongefamilien, og det er ille uansett om det finnes andre som er like gale som ham i verden.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 18:31   #533
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Ja, det er derfor jeg reagerer. At koko folk finnes overalt vet jeg jo. Det er når det knyttes til mine skattepenger og Norges rykte jeg reagerer.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 22:43   #534
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ja, det er derfor jeg reagerer. At koko folk finnes overalt vet jeg jo. Det er når det knyttes til mine skattepenger og Norges rykte jeg reagerer.

Ikke for å støtte sjamanen på noe vis, men han får vel ikke så mange av skattepengene våre?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 22:49   #535
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ikke for å støtte sjamanen på noe vis, men han får vel ikke så mange av skattepengene våre?

Jeg skrev «knyttes til». Og han knyttes til mine skattepenger /aka monarkiet det sekundet han er på kongsseter, hilser til kongen, er på tv med dronningen, sender filmer med kongelig monogram mens han både legger ut vås og reklameinnslag, kongen sier de gleder seg til bryllup osv osv. For meg.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-23, 12:38   #536
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Dette siste utspillet fra ham gjorde meg eitrende sinna. For en oppblåst, frekk og virkelighetsfjern klovn. Jeg forventer nærmest at noen i en viss familie nå tar til motmæle, alt annet tror jeg er svært skadelig for oppslutningen. Kan vi forvente oss noe i nyttårstalen?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-23, 12:47   #537
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Nå sier han at han og Martha leder vei med dine holdninger. Så det er jo ganske åpenbart at hun støtter ham.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-23, 12:59   #538
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Nå sier han at han og Martha leder vei med dine holdninger. Så det er jo ganske åpenbart at hun støtter ham.

Ja, det er jo ikke noe nytt at hun støtter ham temmelig blindt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-23, 13:00   #539
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Nå sier han at han og Martha leder vei med dine holdninger. Så det er jo ganske åpenbart at hun støtter ham.

Det er helt forferdelig å se på hva han holder på med. Han går til angrep på nordmenn og generaliserer over en lav sko - påstår at vi er erkekonservative og slemme og rasister og ignorante, hele gjengen. Han hevder at mediene bare er ute etter å tjene penger på ham, og skriver ved flere anledninger "Martha and me".
Han skaper avstand mellom henne og alt hun kommer fra med hvert eneste utspill han kommer med. det er skremmende og fælt å se på. Og ja, jeg har dette direkte fra kilden, dvs hans egen instakonto, så det jeg kritiserer, er ikke de norske mediene har fremstilt skjevt og usant for meg.

dette er ekkelt, det er stygt og det er slemt. Noen av kommentarene han kom med til folk som selv har vært rammet av selvmord i familien, er direkte ondskapsfulle.

Fy fillern, for en ekkel situasjon.

Og jeg tror ikke kongen adresserer dette i nyttårstalen. Hvordan skal han kunne komme inn på det, liksom? Han kan jo ikke si at han dessverre har fått en gal svigersønn.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-23, 13:02   #540
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Og jeg tror ikke kongen adresserer dette i nyttårstalen. Hvordan skal han kunne komme inn på det, liksom? Han kan jo ikke si at han dessverre har fått en gal svigersønn.

Nei, du har rett i at det er vanskelig å se for seg dette som en anledning til å ta opp eventuelle ubehageligheter/uenigheter innad i familien.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no