Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-23, 20:41   #501
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

... og litt sånn slappis.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 22:55   #502
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg mener uansett at rasismeanklagene til DV er bak mål i denne saken. Kritikken han får handler om uttalelsene hans og forretningsmetoene hans -- og alle uttalelsene hans om kvinner, om barn og kreft og nå om barn og raserianfall. Jeg ville selv vært akkurat like kritisk uansett hudfarge - og det gjelder virkelig svært mye av kritikken han får.

Måten han omtaler Norge og nordmenn på, synes jeg er skremmende - han setter Märtha i en posisjon hvor hun plutselig må ta avstand fra hele oppveksten sin, fra familien sin, fra kulturen sin og fra landet hun har vokst opp i, når hun sitter der og nikker bekreftende til alt han får til å lire av seg om Norge og nordmenn.

Ja, han har rett i at rasisme er et problem, men den massive kritikken han får, handler om noe helt annet enn rasisme. Jeg synes han er skummelt manipulerende i kommunikasjonen sin, og det er mange som ser røde flagg i både HVA han kommuniserer og måten har gjør det på. Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg så de videoene han har lagt ut på Tiktok. tenk å synke så lavt.

Ja, vi trenger et oppgjør med den utbredte rasismen i samfunnet,. Men DV er virkelig ikke en case som passer for å gjøre det. Jeg får grøssninger av den manipulasjonen han driver med og hersketeknkkene han bruker.

Jeg synes han er skummel og han er virkelig en helt reell trussel mot kongefamiliens posisjon og anseelse. Man uansett hva som skjer, hvem som sier hva og hva som skjer med ham og Martha, så vil historien hans alltid være at han får så mye motstand fordi han er svart, og fordi folk ikke "forstår".

Ja, rasisme er at stort og hjerteskjærende problem som vi som samfunn må ta på alvor.

Men det er faktisk himla stygt sig manipulerende å prøve å gjøre seg uangripelig ved å hevde at man får kritikk fordi man er brun, når kritikken handler om at man er en manipulerende juksemaker.

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Enig i det - men jeg synes veldig mange anerkjenner rasismen, men hevder at det må skilles mellom det og kritikk av virksomheten hans/uttalelsene hans også i det offentlige rom?

Edit: Det er sikkert også fort gjort å føle seg avvist på rasismeanklager når folk hele tiden hevder at de kritiserer noe annet. Men noen ganger mener jeg at han, når han går ut slik kan gjør - må diskutere det folk faktisk kritiserer ham for, og ikke bare rope rasisme hver gang han får kritikk eller negativ oppmerksomhet. Hvis han hadde vært en klok kommunikatører (eller tatt i mot gode råd fra noen som kan slik), hadde han hatt en helt annen tilnærming til dette.

(Men jeg ser jo en kjip (og farlig for de som er nære) personlighetsforstyrrelse i måten han oppfører seg på, da.)

Her er det jeg sitter med i hodet mitt, som Pøblis formulerer så treffende.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-23, 00:19   #503
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Så enig med Pøblis.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-23, 06:34   #504
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes hun virker like koko på sin måte, men hun er harmløs sammenliknet med demonutdriveren. Med henne er jeg redd for folks lommebøker, men med ham er jeg redd for folks psyke.

Hun har jo blant annet sagt hun kan kommunisere med døde, og har samarbeidet med Lisa Williamson (eller hva hun heter) som lever av å kommunisere med folks nærmeste etter de har gått bort. Jeg mener å huske at det ble sagt om akkurat det showet de hadde sammen at ingen døde skulle kontaktes der, men det hindrer dem/henne ikke fra å gjøre det ellers. Hun har jo blant annet hevdet å ha hatt kontakt med flere avdøde medlemmer av Ari Behns familie før han døde og Behn selv etter han døde.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-23, 08:06   #505
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Da er hun mer koko enn jeg har registrert. Herlig! Det trengte vi.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-23, 14:11   #506
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Da er hun mer koko enn jeg har registrert. Herlig! Det trengte vi.

Nei

NEI!!¡!!

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-23, 23:11   #507
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Altså. dette er virkelig helt fullstendig galskap - det siste utspillet hans om selvmord er så ille at jeg har ikke ord. At Märtha kan stille seg bak dette etter historien til eksmannen, er helt hinsides opprørende og trist.

Og uttalelsen om at dette er ment for hans amerikanske følgere - med et dårlig skjult hint til at nordmenn er trangsynte og dette er ment for de liberale og åpne amerikanerne er manipulerende og ekkelt og utrolig fælt å skulle bevitne.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-23, 23:16   #508
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Er det mulig?!
Har media laget sak(er) på denne fyrens opptredener, annet enn som mikrofonstativer som refererer til hans sosiale medier?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-23, 23:21   #509
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg mener alle myndige i kongehuset bør svare ærlig på hva de synes om mølet hans. Aviser kan bli enda mer kritiske.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-23, 23:36   #510
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Forventer at det blir tema på Debatten til uka.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-23, 23:39   #511
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Timingen gjør jo dette enda verre. For et svik mot ungdommene.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-23, 23:40   #512
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Altså. dette er virkelig helt fullstendig galskap - det siste utspillet hans om selvmord er så ille at jeg har ikke ord. At Märtha kan stille seg bak dette etter historien til eksmannen, er helt hinsides opprørende og trist.

Synes egentlig det er ok at han er gjennomført ko-ko, mye verre med de som vekslet mellom helt, vanlig meninger og ko-ko meninger

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-23, 23:56   #513
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Synes egentlig det er ok at han er gjennomført ko-ko, mye verre med de som vekslet mellom helt, vanlig meninger og ko-ko meninger

Jeg synes ikke det er ok at han verken som delvis eller gjennomført koko, hoder på slik han gjør. Det er skadelig. Det er slemt. Det er utrolig manipulerende - og jeg synes det er helt utrolig fælt av ham å gjøre dette nå, i julen - fire år etter at faren til barna han er stefar for, tok livet sitt. Jeg synes alle bør si noe om dette - både alle myndige medlemmer i kongefamilien, og alle oss nordmenn, som han bare har forakt overfor.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-23, 23:59   #514
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Er det mulig?!
Har media laget sak(er) på denne fyrens opptredener, annet enn som mikrofonstativer som refererer til hans sosiale medier?

Jeg synes sakwne som har kommet etter det to siste utspillene, er kritiske og ikke bare mikrofonstativjournalistikk. Heldigvis.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 00:12   #515
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Synes egentlig det er ok at han er gjennomført ko-ko, mye verre med de som vekslet mellom helt, vanlig meninger og ko-ko meninger

Hvem sikter du til da?

Jeg er enig med Pøblis i at dette er veldig, veldig ille. Jeg er ikke enig ang. myndige medlemmer av kongefamilien da - for eksempel ser jeg ikke helt noen grunn til at Ingrid og Sverre Magnus skal trenge å uttale seg. De er veldig unge og bør få lov til å være ungdom uten ansvar i så stor grad som over hodet mulig. Det finnes ingen umyndige medlemmer av kongefamilien.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 00:19   #516
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Mitt håp er at dette er dråpen som får Märta Louise til å gjøre det slutt.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 00:48   #517
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg synes ikke det er ok at han verken som delvis eller gjennomført koko, hoder på slik han gjør. Det er skadelig.

Jeg bare poengterer at det vanligvis er lettere å "gjennomskue" og argumentere mot folk som er mer gjennomført enn de som ikke er det

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvem sikter du til da?

Første jeg tenkte på var Jordan Peterson og Erna Solberg. (Litt usikker på hvorfor du tenker at personene er relevante? Jeg mente det helt generelt)

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Mitt håp er at dette er dråpen som får Märta Louise til å gjøre det slutt.

Du et nok betraktelig mer optimistisk enn meg, men hvem vet?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 08:52   #518
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg trodde du snakket om noen fra kongefamilien, Him. Men hvem du snakker om er jo helt relevant for å få et tydeligere bilde på hva du mener.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 10:21   #519
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Mitt håp er at dette er dråpen som får Märta Louise til å gjøre det slutt.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Du et nok betraktelig mer optimistisk enn meg, men hvem vet?

Deler av det Durek sier er jo ikke helt på villspor. Å slite med selvmordstanker kan metaforisk sett ses på som om man er besatt av en "ond ånd".

Problemet er at Durek sier dette er lett å fikse, og du kan til og med fikse dette selv. Det er bare å be kroppen om å generere et kraftfelt som minner deg om hvorfor du ikke skal begå selvmord. Easy-peasy! Lurer på hva Durek tenker om man ikke blir kvitt den selvmordsåden etter en slik runde. Nei, det blir som Petter Eide i foreningen Leve sa det. Dette er stygt og slemt, og han leker med folks liv.

Jeg lurer på hva døtrene til ML tenker nå. De kan ikke ha det lett!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 10:35   #520
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Det vi er vitne til alle sammen, er jo mastermanipulasjon. Han setter Märtha opp mot alt hun har vært før - hele oppveksten hennes, familien hennes, kulturen hennes og landet hun er oppvokst i (og i stor grad faktisk også elsket av). Hans fortakfulle uttalelser om nordmenn er skikkelig ekkelt å bevitne.
det kan godt hende at jeg har veldig lange og følsomme antenner for slik oppførsel, men det han gjør, er jo å skape avstand til mye av det som har definert Märtha som menneske. Uttalelsene hans om at nordmenn ikke forstår og hans mer eller mindre utilslørte påstander om at nordmenn er ignorante og intolerante og generelt mangler forståelse for hvordan verden egentlig er, er klassiske narsissistiske hersketeknikker.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no