Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-23, 10:36   #481
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg mener uansett at rasismeanklagene til DV er bak mål i denne saken. Kritikken han får handler om uttalelsene hans og forretningsmetoene hans -- og alle uttalelsene hans om kvinner, om barn og kreft og nå om barn og raserianfall. Jeg ville selv vært akkurat like kritisk uansett hudfarge - og det gjelder virkelig svært mye av kritikken han får.

Måten han omtaler Norge og nordmenn på, synes jeg er skremmende - han setter Märtha i en posisjon hvor hun plutselig må ta avstand fra hele oppveksten sin, fra familien sin, fra kulturen sin og fra landet hun har vokst opp i, når hun sitter der og nikker bekreftende til alt han får til å lire av seg om Norge og nordmenn.

Ja, han har rett i at rasisme er et problem, men den massive kritikken han får, handler om noe helt annet enn rasisme. Jeg synes han er skummelt manipulerende i kommunikasjonen sin, og det er mange som ser røde flagg i både HVA han kommuniserer og måten har gjør det på. Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg så de videoene han har lagt ut på Tiktok. tenk å synke så lavt.

Ja, vi trenger et oppgjør med den utbredte rasismen i samfunnet,. Men DV er virkelig ikke en case som passer for å gjøre det. Jeg får grøssninger av den manipulasjonen han driver med og hersketeknkkene han bruker.

Jeg synes han er skummel og han er virkelig en helt reell trussel mot kongefamiliens posisjon og anseelse. Man uansett hva som skjer, hvem som sier hva og hva som skjer med ham og Martha, så vil historien hans alltid være at han får så mye motstand fordi han er svart, og fordi folk ikke "forstår".

Ja, rasisme er at stort og hjerteskjærende problem som vi som samfunn må ta på alvor.

Men det er faktisk himla stygt sig manipulerende å prøve å gjøre seg uangripelig ved å hevde at man får kritikk fordi man er brun, når kritikken handler om at man er en manipulerende juksemaker.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 10:54   #482
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Amen, Pøblis.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 10:56   #483
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Amen, Pøblis!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 11:06   #484
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Som jeg allerede har sagt, så er jeg selvsagt enig i kritikken mot ham i dette tilfellet, og mange andre. Jeg liker ikke virket hans, og jeg syns han virker sleip. Men jeg syns det er like skummelt om man lar være å prøve å forstå bakenforliggende årsaker (må ikke blandes med aksept for oppførsel) fordi man syns synd på kongefamilien. At de mister anseelse anser jeg virkelig som et mikroskopisk problem i denne sammenhengen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 11:19   #485
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg syns forbindelsen til kongefamilien her er helt irrelevant. Han er en kjent person (folk blir kjent for alle mulige ting, det har ikke så mye å si om han er kjent fra Paradise eller fra forlovelse med en prinsesse). Han har masse følgere og en stor plattform. Så når han sier noe spinnvilt, så må han regne med kritikk av DET. Man kan egentlig holde Märtha Louise utenfor det (helt til hun går ut og støtter ham, selvsagt, som hun gjør).


Han blir utsatt for skikkelig, skikkelig ekkel rasisme. Det som skrives i kommentarfeltene til ham er like avskyelig som det Lan Marie Berg ble utsatt for (uten sammenligning for øvrig). Der var det også mye helt legitim kritikk, men det var alltid MANGE som rørte sammen sinne over løsningene og fremgangsmåten, med sykt grove rasistiske utsagn. Noen brød seg heller ikke om å svinge innom den legitime kritikken, men gikk rett på hetsen. Det er akkurat som om noen har en eller annen melanin-refleks.


Jeg tenker det er alltid greit å anerkjenne både at den rasismen han utsettes for er reell og selvsagt kjempeekkel, og også å anerkjenne at det er ikke helt lett som hvit nordmann å ta inn over seg HVOR ubehagelig det er å utsettes for det. Noen av problemet med å bli utsatt for mye "smått og stort"-rasisme er jo også det: Man vet aldri selv, om man får et blikk eller kritikk eller tuting i trafikken eller en kommentar eller hva det er: Kom dette fra et nøytralt sted, eller er det farget av min farge? Du blir veldig usikker, vil jeg tro.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 11:28   #486
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg er fullstendig enig i at det er mye ekkel rasisime her i landet, og synes det er helt grusomt.

Men jeg skjønner ikke hvorfor det nevnes hver gang man snakker om DV? Jeg mener at man MÅ skille snørr og barter -og særlig i Dvs tilfelle, fordi han drar rasismekortet hele tiden.


Jeg tror ikke på at han ikke skjønner forskjellen på rasisme og kritikk av virksomheten. Jeg tror han utnytter rasismen helt bevisst for å gjøre seg og virksomheten uangripelig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 11:36   #487
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Fordi HAN nevner det, og fordi en del avfeier det. Jeg tror det er en lettere vei til å komme gjennom med den legitime kritikken dersom man IKKE avfeier det, men anerkjenner at det er reelt og dritt, og SÅ kritiserer.

/A

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 11:41   #488
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Fordi HAN nevner det, og fordi en del avfeier det. Jeg tror det er en lettere vei til å komme gjennom med den legitime kritikken dersom man IKKE avfeier det, men anerkjenner at det er reelt og dritt, og SÅ kritiserer.

/A

Enig i det - men jeg synes veldig mange anerkjenner rasismen, men hevder at det må skilles mellom det og kritikk av virksomheten hans/uttalelsene hans også i det offentlige rom?

Edit: Det er sikkert også fort gjort å føle seg avvist på rasismeanklager når folk hele tiden hevder at de kritiserer noe annet. Men noen ganger mener jeg at han, når han går ut slik kan gjør - må diskutere det folk faktisk kritiserer ham for, og ikke bare rope rasisme hver gang han får kritikk eller negativ oppmerksomhet. Hvis han hadde vært en klok kommunikatører (eller tatt i mot gode råd fra noen som kan slik), hadde han hatt en helt annen tilnærming til dette.

(Men jeg ser jo en kjip (og farlig for de som er nære) personlighetsforstyrrelse i måten han oppfører seg på, da.)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 19-12-23 kl 11:48.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 12:28   #489
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Som jeg allerede har sagt, så er jeg selvsagt enig i kritikken mot ham i dette tilfellet, og mange andre. Jeg liker ikke virket hans, og jeg syns han virker sleip. Men jeg syns det er like skummelt om man lar være å prøve å forstå bakenforliggende årsaker (må ikke blandes med aksept for oppførsel) fordi man syns synd på kongefamilien. At de mister anseelse anser jeg virkelig som et mikroskopisk problem i denne sammenhengen.

Det siste der er en fordel i mine øyne, jeg ønsker monarkiet avskaffet.

Men det er jo påfallende hvor sterkt vi har reagert mot Dureks spiritualitet kontra Märtha sin. Nå er hans uttalelser på et helt annet nivå enn hennes, men vi reagerte sterkere mot hans påstander om å kunne snakke med ånder enn på hennes uttalelser om å kunne snakke med dyr.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 12:35   #490
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det siste der er en fordel i mine øyne, jeg ønsker monarkiet avskaffet.

Men det er jo påfallende hvor sterkt vi har reagert mot Dureks spiritualitet kontra Märtha sin. Nå er hans uttalelser på et helt annet nivå enn hennes, men vi reagerte sterkere mot hans påstander om å kunne snakke med ånder enn på hennes uttalelser om å kunne snakke med dyr.

For min del handler det om at han er ekstremt nye mer aktivt med å rette dette mot sårbare mennesker enn syke og barn enn det hun var/er.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 12:39   #491
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det siste der er en fordel i mine øyne, jeg ønsker monarkiet avskaffet.

Men det er jo påfallende hvor sterkt vi har reagert mot Dureks spiritualitet kontra Märtha sin. Nå er hans uttalelser på et helt annet nivå enn hennes, men vi reagerte sterkere mot hans påstander om å kunne snakke med ånder enn på hennes uttalelser om å kunne snakke med dyr.

For meg har det vært omvendt. At hun, som (da) representant for det norske kongehuset stod fram og fortalte om at hun kommuniserte med engler, og reiste rundt og holdt kurs og tjente penger på det, reagerte jeg mye mer på. Når det gjelder Durek har jeg bare konkludert med at han der kan umulig være helt god, og ristet vel bare litt vantro på hodet i starten, men har gradvis reagert mer på grunn av det han har sagt. Når han har snakket om å kurere kreft, eller at det å få kreft er selvvalgt (også hos barn), medaljong mot korona og hva_har_du, og nå sist, det å drive onde ånder ut av barn som utagerer, da er det snakk om ting som kan være direkte skadelig, mer skadelig enn å påstå at man snakker med dyr og engler. Det blir bare litt eksentrisk i sammenligning, selv om jeg synes det blir en kritikkverdig sammenblanding med prinsessetittel.

Så det er forskjell på spiritualitet og spiritualitet, og i hvilken grad den kan gjøre skade. Dersom Märtha hadde sagt at skjeden måtte renses etter tidligere elskere, og at kreft var selvvalgt, kan jeg love deg at jeg hadde reagert sterkt. MYE sterkere enn når Durek sier det samme. Rett og slett fordi jeg forventer mer av et medlem av kongefamilien, som er oppvokst her, og kjenner vår kultur. Når det gjelder han vet jeg mindre om hva som er vanlig der han kommer fra, og hva slags bakgrunn han har, så der har jeg større aksept for underligheter. Men å manipulere folk i sårbare situasjoner med juks, fanteri og humbug, for å tjene masse penger, det kommer jeg aldri til å ha aksept for, uansett bakgrunn.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-12-23 kl 12:46.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 13:29   #492
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det siste der er en fordel i mine øyne, jeg ønsker monarkiet avskaffet.

Men det er jo påfallende hvor sterkt vi har reagert mot Dureks spiritualitet kontra Märtha sin. Nå er hans uttalelser på et helt annet nivå enn hennes, men vi reagerte sterkere mot hans påstander om å kunne snakke med ånder enn på hennes uttalelser om å kunne snakke med dyr.

Jeg synes hun virker like koko på sin måte, men hun er harmløs sammenliknet med demonutdriveren. Med henne er jeg redd for folks lommebøker, men med ham er jeg redd for folks psyke.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 13:33   #493
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg synes det er nedrig ved å omtale Norge som et ekstremt rasistisk land, mens Martha sitter og nikker og smiler på sidelinjen. Hun på sin side virker jo tjukk i hodet, hvis hun ikke har fått med seg norsk rasisme, artikler, kommentarfelt mm. Men han ble jo da også forelsket (?) i henne, tross hennes inngrodde rasisme, så da så.

Jeg tror ikke Norge er verre enn verken USA, Mexico, Finland eller Myanmar på det området. Faktisk tror jeg vi er BEDRE enn mange land på det, fordi vi har formelle strukturelle forhold som forsøker å arbeide imot det (diverse ombud, klageorganer, stortingsmeldinger, foreninger osv), det er tema på skole osv.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 13:37   #494
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Og så er det klart han virker mer "fremmed", fordi han er amerikansk og bommer så sykt på kulturelle koder. Hun er jo en mye mykere, varmere og lettlikt person (min preferanse).

Og hennes greier er mer selvhjelp og koker ofte ned til ganske så "normale" greier, bak all englegalskapen. Mediter, ta hensyn til deg selv, kjenn på følelsene dine. Ca. sånne ting man kan lese på dekorelementer i interiørbutikkene. Litt verre å forkynne at en medaljong kurerer covid, at folk som får kreft har et dødsønske, at man får avtrykk i vagina av menn man ligger med, og altså at unger som skriker er besatt av onde ånder.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 14:58   #495
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Hvorfor er det ALLTID kvinnen som får avtrykk, blir merket, skitten osv. Skjer det INGENTING med mannen som tross alt putter tingen sin inn der det er mulig så snart de har sjanse. Skulle tro at avtrykket eller merket ble mer synlig der.

Eller mener man at den stakkars kølla lager et varig merke, nesten som en bulk?

:rant over:

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 15:02   #496
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg vet! Og de antallet "mannebloggere" som driver og gnåler om body count og fandens oldemor.

Jeg syns vi skal starte et rykte om at masse sex medfører slitasje på penis slik at den blir tynnere og tynnere jo flere de har sex med.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 15:12   #497
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Jeg syns vi skal starte et rykte om at masse sex medfører slitasje på penis slik at den blir tynnere og tynnere jo flere de har sex med.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 15:18   #498
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns vi skal starte et rykte om at masse sex medfører slitasje på penis slik at den blir tynnere og tynnere jo flere de har sex med.

I approve.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 15:29   #499
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns vi skal starte et rykte om at masse sex medfører slitasje på penis slik at den blir tynnere og tynnere jo flere de har sex med.


Finnes garantert et meme.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 19:06   #500
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Tynn og kort til slutt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no