Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-23, 07:47   #361
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå har jeg faktisk ikke kalt noen for kjerring, jeg sa "kjerringaktige kommentarer". For meg er det himmelvid forskjell. Men greit nok, det kunne jeg kanskje ha spart meg å skrive.

Selv om jeg fremdeles mener det. For meg er nemlig ikke det å debattere på en OK måte.

Ok. Jeg synes ikke det hever debatten å si det.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 07:48   #362
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

OK.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 07:55   #363
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.727
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Tydeligvis nok til å gi meg rødprikk og si kjerring der og. Men deg om det.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 08:10   #364
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Herregud. Jaja.
Men igjen, jeg kalte deg ikke kjerring der heller. Det står «kjerringaktig» der og.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 08:29   #365
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Det går jo ikke an å si at de var skjermet. Jeg kan bare vagt forestille meg hvordan det må ha vært å ha fotografer rundt seg på alle store anledninger, å stadig vekk stille opp til regisserte fotoseanser. Og, aller mest, den følelsen av at det hele tiden er noen som observerer deg og at det du gjør kan bli samtalemne rundt middagsbord etterpå.



Og, når man kommer i sårbare tenår og oppmerksomheten bare blir større.


Jeg hadde besteforeldre som leste ukeblader og jeg har en sterk følelse av at jeg vet alt for mye om de to gjennom oppveksten. Jeg er midt mellom dem i alder.


Så ja. Jeg skjønner at hun er sint. Jeg skjønner at hun ønsker å ta igjen på en eller annen måte. Og det som noen skrev over om Stockholmsyndromet er interessant. Hun er opplært til at media er en del av hennes verktøykiste, så selvsagt bruker hun det.



Jeg synes likevel at hun nå er kortsynt og urimelig og delvis ganske slem. Og jeg forstår ikke at hun ikke beskytter sine egne barn mer. Hun har, i motsetning til sin bror, mulighet til det.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 08:42   #366
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Det er jo en karriere i dette her også. Hun tjener masse penger på eksponeringen, og det gjør Durek også. Det er ikke uten grunn at hun lager familiereality og svorsker og vifter med hvite håndklær. All PR er god PR.

Og alle kjerringene påvirkes jo høyeste grad der de vrikker rundt i de oversizede, og ikke minst overprisede, genserne som hun og venninnen fant opp i en veldig vanskelig periode i begges liv. :Kom med rødprikkene:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 26-04-23 kl 08:59.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 08:50   #367
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Ingen rød fra meg på den.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 08:53   #368
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Märtha kunne tatt en prinsesse Ragnhild og forsvunnet fra media om hun ville. Hun kunne levd helt i fred og ro, avskjermet og utenfor medias søkelys, annet enn når hun stilte opp i offisielle sammenhenger med storfamilien til bryllup og 80-års dager og what not.

I stedet har hun valgt først én mann og så én til som trenger medias søkelys for å kunne utøve yrket eller "yrket" sitt og hun har selv valgt å ikke bruke utdannelsen sin, men i stedet stole på medias søkelys for å sikre kunder til all verdens elleville idéer.

Som jeg skrev tidligere hun vil ha oppmerksomhet og medias søkelys på seg, men de får bare lov å skrive det som er flatterende og hyggelig og rosende. Kritikk er forbudt. Kritiske spørsmål også.

Ja, kanskje var sitatet nevnt ovenfor litt mye av det gode, men det kommer fra mannen hun har valgt og som hun forsvarer, og det er jo veldig illustrerende da for å forklare hvorfor han blir sett på som et aldeles upassende følge til en hver kvinne i grunnen, prinsesse eller ikke.

Egentlig burde pressen dra frem "Vær varsom"-plakaten og ikke skrive noe om henne og familien og andre som omgir henne i det hele tatt, med mindre hun er med storfamilien på oppdrag. Hun bør jo helt åpenbart beskyttes mot seg selv.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 08:54   #369
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg tror ingen av oss her inne har noe i nærheten av en anelse av hvordan det er å leve med den konstante medieoppmerksomheten som det gir å være en del av kongefamilien, eller nært assosiert med kongefamilien. Det er noen som følger med på deg absolutt hele tiden, uansett hvor du er. Og du skal være skrudd sammen på en egen måte for å tåle å stå i det over lang tid. Nettopp fordi man i realiteten ikke har noen kontroll over hvordan media bestemmer seg for å spinne en sak.

Jeg fikk en liten vekker på det i vinter, da en av mannens venner fikk seg en skikkelig "trøkk" i riksdekkende medier. Det var helt absurd å se hvordan mediesirkuset utspant seg, når man kjenner de involverte og har en helt annen forståelse av og kjennskap til hva som er bakteppet og hva som skjer bak kulissene. Jeg fikk en fornyet respekt for offentlige personer, som jevnlig må stå i mediestormer. Og hvor det på mange måter er om media liker deg eller ikke som avgjør hvordan saken spinnes.

Kongefamilien har i realiteten ikke hatt noe valg. Og selv de som forsøker å trekke seg unna rampelyset, omtales med ujevne mellomrom. Tenk å leve et liv der alle de store tingene som skjer i livet ditt - både det som er positivt og det som er negativt - potensielt kan bli forsiden på en avis eller et ukeblad. Spesielt når du er født inn i det, og faktisk ikke har valgt det selv. Det er jo ikke bra. Og det er ikke egentlig så rart at man forsøker å få en viss kontroll over narrativet og forsøker å bruke det litt til egen fordel, når eksponeringen uansett er det. Og det er heller ikke så rart at man blir ganske negativ til et samlet pressekorps, når man - igjen og igjen - opplever at journalister tråkker langt over streken hva gjelder anstendig adferd, også mot personer som er i offentligheten helt frivillig. Det hjelper ikke at 98 stykker oppfører seg greit når to personer er helt ute å kjøre når det kommer til uakseptabel, grenseovertredende adferd.


Sist redigert av Gaia : 26-04-23 kl 09:01.
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 08:59   #370
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg har nær familie som ble syk av medias søkelys. De hadde dog ikke oppsøkt søkelyset og brukt det som inntektskilde.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 09:03   #371
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Bare tenk alle ryktene som offentlige personer må forholde seg til. Kontinuerlig, og helt uten stopp. Det er jo helt vilt. Jeg skjønner godt at folk blir sykemeldte av for mye negativ mediedekning.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 09:14   #372
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Märtha kunne tatt en prinsesse Ragnhild og forsvunnet fra media om hun ville. Hun kunne levd helt i fred og ro, avskjermet og utenfor medias søkelys, annet enn når hun stilte opp i offisielle sammenhenger med storfamilien til bryllup og 80-års dager og what not.

Dette blir alt for enkelt. "tatt en prinsesse Ragnhild"? Gjøre seg avhengig av mannens inntekt (hvilket århundre var det vi levde i, sa du?) og flytte til utlandet for å unngå å bli forfulgt av media?

Som alle andre har Märtha behov for inntektsgivende arbeid, og det er ikke et hvilken som helst yrke som en prinsesse kan inneha. Akkurat dette syns jeg man kan anerkjenne. "Gift deg med en riking og flytt utenlands" syns jeg generelt sett er et ekstremt dårlig råd hva angår yrkesvei.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 09:28   #373
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Egentlig er jo dette mange ulike debatter i en. For meg er vel den viktigste at folk som lever av media må tåle søkelys også på andre ting de gjør, da de lever av å skape interesse om egen person. Og at folk som lever av lyssky virksomhet må tåle kritiske spørsmål. Velger man å ikke svare, så vil kritikken sjelden opphøre.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 09:37   #374
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg tror for å forstå at kritikken av Durek blir tolket som rasisme, så må man ha forståelse for hvordan USA forholder seg til religiøsitet, og ikke minst den historiske konteksten av hvordan svartes religion og religionsutøvelse har blitt undertrykket.

Siden Märtha etter eget utsagt ikke visste noe særlig om rasisme før hun ble sammen med Durek, så er det lett å forestille seg at hennes begreper om rasisme også er satt i en amerikansk kontekst. Det er også greit å vite at i USA er Dureks virksomhet ansett som helt innafor, fordi det anses som livssyn og religionsutøvelse. Og man kan si at det er et visst aspekt av kolonialisme i dette; der vi ser på vår religion og religiøse utøvelse som den korrekte og akseptable, men den som har utspring i afrikanske naturreligioner er skvett sprø. Og da er det ikke så rart at de oppfatter at kritikk av hans religionsutøvelse har et rasistisk aspekt. Særlig når den kommer samtidig med helt klar rasisme. For den ER der, og den vil påvirke hvordan de oppfatter annen kritikk også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 09:37   #375
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Prinsesse Astrid er nok et bedre eksempel til etterfølgelse enn Ragnhild.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 09:54   #376
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Dette blir alt for enkelt. "tatt en prinsesse Ragnhild"? Gjøre seg avhengig av mannens inntekt (hvilket århundre var det vi levde i, sa du?) og flytte til utlandet for å unngå å bli forfulgt av media?

Som alle andre har Märtha behov for inntektsgivende arbeid, og det er ikke et hvilken som helst yrke som en prinsesse kan inneha. Akkurat dette syns jeg man kan anerkjenne. "Gift deg med en riking og flytt utenlands" syns jeg generelt sett er et ekstremt dårlig råd hva angår yrkesvei.

Mener du helt seriøst at hun ikke kunne jobbet som fysioterapeut i en helt vanlig praksis? For det tror jeg veldig bestemt hun kunne. Det ville vært mye bedre for henne, familien hennes og folket hun representerer også.

Samboerens til kronprinsparets sønn ble avbildet med det som fremsto som narkotika i hånda, og det ble ikke nevnt med et ord i pressen. Norsk presse respekterer virkelig privatlivet til kongefamilien når de ber om det.

Og det er godt mulig det var traumatisk å vokse opp slik hun gjorde. Men mange har de tøft som barn/ungdom. På et eller annet tidspunkt må man ta ansvar selv. Nå velger hun et liv med mye, mye mer oppmerksomhet enn «nødvendig».

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 09:57   #377
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg er enig i at det var enklere for hennes tanter, som levde i en tid der det å være velstående "frue" var vanligere enn i dag.



Men, hun har en utdanning og kunne valgt å leve et mer tilbaketrukket liv og brukt utdannelsen sin. Og, om hun bare deltok ved de større familieanledningene og ellers holdt en mer privat stilling så ville hun også fått mye mindre medieoppmerksomhet.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 09:58   #378
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Dette blir alt for enkelt. "tatt en prinsesse Ragnhild"? Gjøre seg avhengig av mannens inntekt (hvilket århundre var det vi levde i, sa du?) og flytte til utlandet for å unngå å bli forfulgt av media?

Som alle andre har Märtha behov for inntektsgivende arbeid, og det er ikke et hvilken som helst yrke som en prinsesse kan inneha. Akkurat dette syns jeg man kan anerkjenne. "Gift deg med en riking og flytt utenlands" syns jeg generelt sett er et ekstremt dårlig råd hva angår yrkesvei.

Selvfølgelig kunne hun ha jobbet med det hun er utdannet som, og levd helt fint av det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 09:58   #379
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Samboerens til kronprinsparets sønn ble avbildet med det som fremsto som narkotika i hånda, og det ble ikke nevnt med et ord i pressen. Norsk presse respekterer virkelig privatlivet til kongefamilien når de ber om det.

Nei, det er ikke det samme. Det handlet ikke om respekt for kongefamilien, sønnen til MM er ikke en del av kongefamilien. Det handlet at det ikke var hun med posen som hadde lagt ut bildet, og som heller ikke var ansatt av statskanalen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 09:58   #380
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Og dersom religionen din er basert på at barn velger å få kreft fordi de ikke vil leve mer og at kvinners vagina må renses etter å ha hatt flere partnere, da må religionen kritiseres. Religionsutøvelse kan ikke få lov til å skade andre. Uansett.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no