Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Badetøy til moden dame!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-13, 16:54   #1
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Badetøy til moden dame!

Hei hei!

Min kropp har født fem barn, to av dem kom i slengen og to av fødslene var med keisersnitt. Sånn er det. Jeg er normalvektig BMI 22 og føler meg helt fin med klær på, men altså jeg trenger å føle meg vel med bikini også!

De siste årene har jeg lett etter bikinbukser som er brukbare. Les; dekker den rumpen jeg har foran etter to snitt og en reoperasjon, men jeg finner jo ingenting uten at det ser ut som om jeg skal dekke hele magen og også hele baken bak.

Hvilken type bikinunderdel kan jeg velge? Det meste jeg finner når jeg nå kikker på nytt hos h&m, Ellos og Sportmann ender jo under magen. Det er IKKE aktuelt å gå med bikinibukse som stopper der!

Noen som har noen gode tips? Denne modne damen skal til sydens sol om kun få uker....

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It

Sist redigert av amor : 24-03-13 kl 18:47.
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-13, 17:08   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badetøy til moden dame!

Kjøp badetøy på skikkelig undertøysbutikk og ikke på H&M o.l., er mitt stalltips. Der får du god hjelp til å finne noe som passer til din figur, og passformen og snittet det dyrere undertøyet har, gjør at det er langt lettere å finne noe kledelig for oss med "moden, godt brukt kropp".

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-13, 18:44   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Badetøy til moden dame!

Jeg liker best badedrakt. De har mange fine på Ellos. Jeg kjøpte en der i fjor, og den var i en fin kvalitet.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-13, 18:48   #4
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badetøy til moden dame!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Kjøp badetøy på skikkelig undertøysbutikk og ikke på H&M o.l., er mitt stalltips. Der får du god hjelp til å finne noe som passer til din figur, og passformen og snittet det dyrere undertøyet har, gjør at det er langt lettere å finne noe kledelig for oss med "moden, godt brukt kropp".

Tusen takk for den tanken, Teofelia. Det er klart at jeg bør besøke en slik butikk nå.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-13, 18:49   #5
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badetøy til moden dame!

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg liker best badedrakt. De har mange fine på Ellos. Jeg kjøpte en der i fjor, og den var i en fin kvalitet.

Jeg har også kjøp en veldig fin badedrakt på Ellos, men det er en smule kjedelig å sole seg i badedrakt når man ønsker sol på litt mer av kroppen.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-13, 19:23   #6
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Badetøy til moden dame!

Se på change, f.eks.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-13, 20:03   #7
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badetøy til moden dame!

Enig med Teofelia Det er virkelig verdt de kronene det koster ekstra.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no