Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nova-vesken

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-13, 19:38   #1
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Nova-vesken

Synes å huske at det er flere her inne som har kjøpt denne vesken. Hvor stor er den? Og koster den rundt en 1000-lapp overalt?

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-13, 21:41   #2
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.339
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Nova-vesken

Får akkurat noe i A4-størrelse oppi. Jeg betalte 650,- for min, men der er den utsolgt. Har ikke funnet den igjen andre steder til under 1000.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-13, 23:01   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nova-vesken

Betalte 599 for min. Og fin str. Jeg fikk den derimot med gull- i stede for sølv-metall-detaljer..som jeg trodde jeg bestilte. Men gadd ikke retunere. Så ver obs på at det finst begge deler.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-13, 23:03   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nova-vesken

http://www.makestyle.no/epages/makes.../Products/N290
Denne. Ser den koster 100kr mer nå. Og sant, detaljene er jo virkelig sølv-fargede? :myser: Jaja..

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-13, 23:18   #5
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Nova-vesken

Takk for svar. Lurer på om den kanskje blir akkurat litt for liten.

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

http://www.makestyle.no/epages/makes.../Products/N290
Denne. Ser den koster 100kr mer nå. Og sant, detaljene er jo virkelig sølv-fargede? :myser: Jaja..

Ja, på det bildet er i alle fall detaljene sølv.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 23:08   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nova-vesken

Mhm. Og i dag oppdaget at patenten/knappen som holder ytterlommen igjen, er borte Trodde vesken var kvalitet jeg.. typisk flax!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 23:39   #7
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Nova-vesken

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Mhm. Og i dag oppdaget at patenten/knappen som holder ytterlommen igjen, er borte Trodde vesken var kvalitet jeg.. typisk flax!

Det må da være en garantisak?

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 18:27   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nova-vesken

Ja, det bør det vere. Prøver å kontakte nettbutikken..

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 19:09   #9
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nova-vesken

Her har de igjen den blå varianten. Den koster 850,- Tror jeg må bestille den brune på nett, selv om den blå var litt fin, den og.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 21:05   #10
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nova-vesken

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Trodde vesken var kvalitet jeg.. typisk flax!

Selv kvalitetsvarer oppstår det feil på en gang i blant. Regner med du får reklamert på den om du har kvitteringen/kjøpsbevis.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 21:00   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nova-vesken

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Selv kvalitetsvarer oppstår det feil på en gang i blant. Regner med du får reklamert på den om du har kvitteringen/kjøpsbevis.

Nova selv sier at dette vist ikke har hendt før, så da er det min uflax Men eg får ny i posten snart Uten å måtte diskutere det noe nærmere engang

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 21:04   #12
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nova-vesken

De hadde nok trolig ikke sagt det om det hadde skjedd flere ganger. Så flott at ny veske er på vei.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 21:20   #13
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nova-vesken

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

De hadde nok trolig ikke sagt det om det hadde skjedd flere ganger. Så flott at ny veske er på vei.

Og ja, kjempefornøyd med det! God service av nettbutikken etter at jeg ringte dem.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no