Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Oppskrifter med kjøtt

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-23, 13:44   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppskrifter med kjøtt


Veldig lite spesifikk overskrift.
Men vi spiser stort sett rødt kjøtt til middag. Og jeg har noen signaturretter.
Som mørk gryte (kjøttbiter, kjøttkraft, jevning og evt løk, salt pepper hvitløk)
Rød gryte (kjøttbiter, kjøttkraft, tomatpuré og eller hakka tomater)
Disse tilsettes det jeg måtte ha av grønnsaker evt squash-base fra frysen (kokt og mosa squash)
Kjøttdeig med kraft og tomatpuré til spaghetti.
Kjøttkaker i brun saus, laget på :trommevirvel: kraft

Dere ser en gjennomgangstone her

Det er kjøtt fra storfe, sau og gris. Både grytekjøtt og kjøttdeig. Har også stykningsdeler til stek og biff. Og noe salta gris.

Så jeg leter etter nye måter å lage middag på. Ingrediensene er altså kjøtt av div kvalitet og kjøttdeig. Tilbehør er stort sett poteter, litt ris og pasta. Grønnsaker etter årstid og tilgang.
Det må jo finnes mer å lage av dette enn gryte, kjøttkaker, taco og pizza (som jo bare er «rød gryte» smurt utover en deig med ost på)

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-23, 13:59   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

Jeg har samme utfordring, men her med elgkjøtt, vi "får" en elg hver høst. Den er heldigvis vacuumpakket og noe er kjøttdeig.

Skriver noe raskt her ettersom jeg skal i møte, men fyller på.

Taco
Lasagne
Chili con carne
"Bolognese" til spagetti
Kjøttboller (på svensk måte, tar ofte litt svinekjøttdeig i også)
Gryte med rotgrønnsaker
Gryte med tomatbase med litt piff som Biff Stroganoff eller uten
Gryte med fløtebase
Stek langtidsstekt i ovn
Biff med annet tilbehør som potetmos, poteter i ovn, saus fra stekepannen og rotgrønnsaker
Indrefilet og yttrefilet med tilbehør
Boeuf Borguignon
Kjøttboller i rød tomatsaus
Burgere

Det blir veldig mye likt og litt ensformig, men godt.


Sist redigert av Pelen : 27-02-23 kl 16:22.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-23, 14:27   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

Liker dere indisk mat? Lam rogan josh er min favoritt, og det er godt med saag aloo til. Det er stekte poteter med spinat.
Andre forslag:
Moussaka, ramen, oksehalesuppe, sloppy joe, tacopai, shakshouka med kjøttdeig, cottage pie, shepards pie.

https://spisbedre.dk/opskrifter/indi...n-josh-med-lam
https://www.reinmat.no/2021/10/29/saag-aloo/
https://lemonsandzest.com/parmesan-c...-pan-dinner-2/
https://frittogvilt.com/alt-i-ett-lammegryte/

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-23, 15:17   #4
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

Lapskaus
Kjøttsuppe

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-23, 16:20   #5
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

Om dere liker asiatisk: https://www.altasiatisk.no/?s=Biff

«Velveting» gjør selv ganske kjipt kjøtt mørere syns jeg.

Ellers bruker vi kjøttdeig til:
Vårruller
Kjøtt og spagetti
Lasagne
Chili con carne
Taco
Pizza
Pizzasnurrer til matpakker
Burgere
Potetmos med kjøttdeiglokk
Nachos
Kebab (krydrer de og steker/former som spyd)

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-23, 16:53   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

I dag har jeg laget svenske kjøttboller med 50% svin og 50% storfe. Skulle hatt potetmos og fløtesaus til, men gadd ikke etter all kjøttbollestekingen, så det blir potetbåter og grønnsaksblanding.

Jeg kokte grytekjøtt i cola, laurbærblad og ymse tacolignende krydder her om dagen (mye spisskummen og chilipulver + hvitløk og gul løk) og det ble nydelig pulled beef tacokjøtt. Alle likte det.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-23, 16:54   #7
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

Herlig! Her var det mange gode ideer!!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-23, 17:14   #8
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

Gyros i pita, skikkelig godt med lam men alt kjøtt funker.
https://www.matprat.no/oppskrifter/kos/gyros/

Oksekasserolle med øl. Jeg har mer grønnsaker i enn det som står i oppskrifta, og i alle fall sellerirot.
https://www.aperitif.no/oppskrifter/...e-med-ol,69911

Tacos al Pastor, her bruker jeg den chilien jeg har for hånden.
https://www.aperitif.no/oppskrifter/...pastor,2179662

Kålpudding
https://www.ica.se/recept/kalpudding....no%2F#pfset=1

Gladkokken sin Biff Stroganoff, beste oppskriften! Det blir en helt spesiell smak når man bruker denne fremgangsmåten.
https://gladkokken.no/oppskrifter/bi...kt-helgemiddag

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-23, 17:41   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

Koreansk bulgogi eller kalbi.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-23, 18:23   #10
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

Gulasj, Minestronesuppe, Mexicansk/taco suppe.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-23, 04:37   #11
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

Beveger du det over på asiatisk ?

Jeg elsker thai kjøttkaker.
Lager kjøttkaker med currypaste, lime, hvitløk, egg. Evt hakket koriander om du er av typen som liker sånt.
Servere med ris, currysaus og woket grønnsaker (favoritt - Findus wok frisk eller thai wok pose fra rema med mango)

Grytekjøtt av storfe kan du lage en taco variant av.

Lammekjøtt er perfekt til lam tas kebabi
http://www.comfytummy.com/2010/01/26...h-cauliflower/
Jeg bruker denne, tilpasset et SCD kosthold men når den serveres til flere så har jeg blomkål på sida og lager en god potetmos

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-23, 07:38   #12
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

https://gladkokken.no/oppskrifter/la...eg-nesten-selv

Vi lagde denne i går. Jeg kokte den i slowcoocker i stedet for som det sto. Jeg hadde ikke stjerneanis, så det droppet jeg, og så hadde jeg noe stangselleri som jeg hev oppi.
Ble utrolig godt. Serverte med potetmos som det sto, og tyttebærsyltetøy

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-23, 08:19   #13
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

Har ikke lest alle svarene men kommer med noen forslag likevel:
Ovnsstekte koteletter med tilbehør som feks poteter, surkål (løk og gulerøtter stekt sammen med i ovnen) og saus. Eller potetstapp og grønnsaker eller ris, salat og peppersaus.
Nakkekoteletter er også supre å lage pulled pork av. Liker godt tacoversjon med tacokrydder.
Ertesuppe av salt kjøtt eller hva med klubb (raspeballer/kompe osv) til saltkjøtt? Godt med kålrabistapp til.
Grille, både langtids hele stykker og oppdelt, med dryrub eller marinert. Salat, potetsalat, brød til.
Betasuppe fungerer med mange typer kjøtt.
Kjøttdeigen til:
Karbonader; brød og speilegg, potetstapp og grønnsaker, poteter og ertestuing osv.
Kjøttpudding; poteter, tomatsaus (tenk tynn tomatsuppe og ikke den typen du har til pasta
) og rotgrønnsaker
Kjøttboller i frikaeseesaus, poteter og grønnsaker
Nachos
Moussaka
Meksikansk/texmex gryterett med ris og salat i pitabrød
Pai
Calzone

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-23, 08:32   #14
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

https://gladkokken.no/oppskrifter/la...eg-nesten-selv

Vi lagde denne i går. Jeg kokte den i slowcoocker i stedet for som det sto. Jeg hadde ikke stjerneanis, så det droppet jeg, og så hadde jeg noe stangselleri som jeg hev oppi.
Ble utrolig godt. Serverte med potetmos som det sto, og tyttebærsyltetøy

Dette blir dagens middag!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-23, 19:26   #15
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

Håper dere likte like godt som oss

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Dette blir dagens middag!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 23:17   #16
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Håper dere likte like godt som oss

Det ble veldig godt. Men også litt tamt. Jeg lagde den på vann og juleøl. Og skulle nok brukt kraft. Skal også få tak i mørkere øl og prøve igjen. Alle spiste godt så det var absolutt suksess. Hadde potetmos til.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 23:21   #17
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Koreansk bulgogi eller kalbi.


Det høres veldig godt ut og helt nye krydder og smaker.


Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Beveger du det over på asiatisk ?

Jeg elsker thai kjøttkaker.
Lager kjøttkaker med currypaste, lime, hvitløk, egg. Evt hakket koriander om du er av typen som liker sånt.
Servere med ris, currysaus og woket grønnsaker (favoritt - Findus wok frisk eller thai wok pose fra rema med mango)

Grytekjøtt av storfe kan du lage en taco variant av.

Lammekjøtt er perfekt til lam tas kebabi
http://www.comfytummy.com/2010/01/26...h-cauliflower/
Jeg bruker denne, tilpasset et SCD kosthold men når den serveres til flere så har jeg blomkål på sida og lager en god potetmos

Bortsett fra litt vårruller har vi aldri prøvd oss på asiatisk. Så dette skal vi prøve.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-23, 07:34   #18
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

Åh jeg glemte å si at jeg tilførte en god dash med oksefond. Beklager.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det ble veldig godt. Men også litt tamt. Jeg lagde den på vann og juleøl. Og skulle nok brukt kraft. Skal også få tak i mørkere øl og prøve igjen. Alle spiste godt så det var absolutt suksess. Hadde potetmos til.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-23, 08:02   #19
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrifter med kjøtt

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Åh jeg glemte å si at jeg tilførte en god dash med oksefond. Beklager.

Haha! Se der ja. Da er vi på samme sted.
Kraft er så nært matmagi man kan komme. Det løfter all mat, kanskje med unntak for bløtkake.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no