Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Makta - hva synes du?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-24, 22:09   #81
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes serien er helt fantastisk, og at de balanserer godt mellom parodi og alvor. I dagens episode synes jeg de, mer enn tidligere, fikk frem at Reiulf Steen var en veldig kompetent politiker med et genuint engasjement, og så er det interessant (og rimelig) at Gro Harlem Brundtland fremstår som litt mindre sympatisk nå etter at hun har fått makta enn hun gjorde til å begynne med i serien.

Jeg liker ellers at de putter inn klipp av de faktiske politikerne her og der, på viktige punkter i historien. (Og så lo jeg da «Einar Førde» plutselig snakket nesten riktig dialekt. )

Ja, det har jeg definitivt lagt merke til! Kommenterte det akkurat til mannen min.

Jeg storkoser meg med serien.

Snakket akkurat med min AUF-sønn som sier han har bodd på hotellrommet til Sissel Rønbeck. Altså det i dagens episode. (Sørmarka konferansesenter.)
Han er visst forresten også kanskje med i neste episode, som statist. Han ble isllfall filmet som statist. Vi får se.


Sist redigert av Hyacinth : 14-01-24 kl 22:20.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-01-24, 06:03   #82
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.766
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Vi satt også og ropte «det har jeg bodd!» til skjermen. Det var i samme gangen da, ikke på rommet til Sissel eller Reiulf. Skuffende.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-24, 08:25   #83
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.018
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Akkurat som jeg ropte: "Det toget har jeg kjørt med!" I den famøse tredje episoden.

Toget som ble benyttet er stålvogntoget til Norsk jernbanemuseum som noen ganger legger ut på tur, og en gang fikk jeg være med noen dager.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-24, 13:09   #84
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.155
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Spoilere for episode 9: Jeg var spent på hvordan de hadde tenkt å håndtere å ha en episode på Utøya. Og jeg ble imponert - og rørt. Det var en ordentlig trist episode, synes jeg; nostalgisk for det som Utøya var, og sår for den forsoningen som ikke kom, men som kanskje kunne ha gjort det. Og så fikk de omsider en episode, alle de som har vært fortørnet fordi serien har fremstilt Reiulf Steen i et for dårlig lys.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-24, 13:13   #85
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.501
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Hvorfor spoilertag, episoden gikk jo på tv igår?
Jeg syntes denne var kjedelig, særlig den lange enetalen til Reiulf.

Spent på å høre Seriesnakk om denne.
Seriesnakk om Køllegrøtsullik-episoden var bra, der var det lang snakk med Bjørn Tore Godal som var sentral i Ap men ikke er med i Makta. Også morsomt å høre Marius Lien om meta-øyeblikket med Gunnar Berge.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-24, 13:13   #86
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.868
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Spoilere for episode 9: Jeg var spent på hvordan de hadde tenkt å håndtere å ha en episode på Utøya. Og jeg ble imponert - og rørt. Det var en ordentlig trist episode, synes jeg; nostalgisk for det som Utøya var, og sår for den forsoningen som ikke kom, men som kanskje kunne ha gjort det. Og så fikk de omsider en episode, alle de som har vært fortørnet fordi serien har fremstilt Reiulf Steen i et for dårlig lys.

Jeg elsket denne episoden.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-24, 13:23   #87
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.537
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvorfor spoilertag, episoden gikk jo på tv igår?
Jeg syntes denne var kjedelig, særlig den lange enetalen til Reiulf.

Det er jo ikke sikkert alle har sett den da ea, selv om den gikk på TV i går. Jeg så den litt senere på kvelden i går, men forrige ukes episode så jeg ikke før flere dager etterpå. Unngikk denne tråden da, fram til jeg hadde sett den.

Jeg likte episoden godt, inkludert Reiulfs monolog. Likte nok en gang at de gjør et litt uvanlig fortellergrep, der Gro og Reiulf sitter og snakker som venner på slutten, og reflekterer over at det aldri skjedde i virkeligheten. Det gjorde meg også rørt.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-24, 13:33   #88
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.416
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Jeg ble også rørt av denne episoden, på mange plan. Det var mange lag av typen "Hva som ikke ble/kunne ha vært" syns jeg. Å se et Utøya før 22. juli, men med ungdom av i dag, å høre om Pinochets ønske om å utrydde (unge) sosialister, og Gro og Reiulfs samtale. Da er det hjerteskjærende som seer å vite mer om fremtiden enn karakterene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-24, 13:36   #89
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.155
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Det er tydelig at serien ikke bare er en sånn satirisk komedie som det kunne se ut til i de første par episodene, og jeg liker godt at de bruker ulike grep til ulike deler av historien. Både det meta-grepet med Gunnar Berge (der de sier eksplisitt at de til dels fremstiller folk som «tullinger» selv om de naturligvis ikke var det i virkeligheten) og det at de lar være å gjøre narr av ordentlig alvorlige ting. For eksempel var det godt at de ikke gjorde humor ut av Kielland-ulykken eller av demonstrantene i Alta-saken, og jeg synes også det passer veldig godt at de viser Utøya så fint som det de gjør her.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-24, 13:40   #90
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.537
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Jeg dør litt av Jens da. Makan til tørrpinne (og ganske festlig med tanke på jobben han har nå)

Og shortsen til Jagland.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 22-01-24 kl 13:45.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-24, 13:43   #91
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.416
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av My, her.


Og shortsen til Jagland.

Og den var ENDA TRANGERE!



https://www.nrk.no/kultur/fakta-og-f...e-9-1.16716945

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-24, 13:46   #92
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.868
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Den shortsen!

Fantastisk grep at unge Jens snakker om NATO også.

Hele episoden var som du skriver, Tally, en sånn hjerteskjærende greie for alle oss om vet alt som har skjedd etterpå. Det solgylne retrolyset, varm sorgløs sommer på leir, liksom. Hjertet mitt knuste litt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-24, 13:53   #93
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.155
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Og alle de unge skuespillerne som kanskje, noen av dem, ville vært på leir på Utøya i sommer på ordentlig hvis det ikke hadde vært for 22. juli.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-24, 14:02   #94
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.828
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Jeg tenkte masse på 22. juli under episoden, og jeg likte godt det retrofilteret de brukte. Deså ut som "gamledager". Jeg innbiller meg at det var unge AUF-ere som statister der?

Jeg likte hele episoden, også Reifulfs (litt for) lange monolog. Og slutten med hva som kunne vært var genial!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-24, 14:37   #95
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.155
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Jeg synes monologen var fantastisk. Det føltes helt sannsynlig at alle ble sittende musestille og fengslet, og at han hadde den posisjonen han hadde (kanskje særlig i AUF, men ellers også).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-24, 15:05   #96
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.868
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes monologen var fantastisk. Det føltes helt sannsynlig at alle ble sittende musestille og fengslet, og at han hadde den posisjonen han hadde (kanskje særlig i AUF, men ellers også).

Den var et helt nydelig grep. Særlig at Ines avbrøt ham stille underveis for å få en sigarett.

Fy søren, for en genial serie.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 08:22   #97
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Jeg syntes også at talen fungerte godt. Og i det hele tatt at de dvelte på Utøya og opplevelsen og den uskylden som vi vet at kommer til å bli brutt. Fokuset på båtene og vannet og det vi vet om de som måtte rømme der. Jeg har ingen AUF/Utøya forbindelse og selv for meg er dette sterkt.

Og så likte jeg grepet med forsoningen mellom Gro og Reiulf og at de også selv kommenterer i serien at dette jo ikke skjedde i virkeligheten. Litt som da Gro i episoden foran begynner å krangle på manus. Og han som spiller Berge lurer på om det er hans spill det er et problem med.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 18:24   #98
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og alle de unge skuespillerne som kanskje, noen av dem, ville vært på leir på Utøya i sommer på ordentlig hvis det ikke hadde vært for 22. juli.

Utøya brukes jo fortsatt til sommerleir, både for AUF og mange andre ungdomsorganisasjoner. Så de unge skuespillerne kan ha vært der til tross for 22. juli. Og det er et ganske viktig poeng synes jeg. AUF sa tidlig at de ville ta Utøya tilbake. Det som stedet representerer ble ikke drept.

Heilo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 19:36   #99
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.537
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Ja, jeg kjenner også ungdommer som har vært på Utøya i senere tid.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 19:57   #100
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.186
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Ja, jeg skjønte heller ikke helt hva du mente der, Skilp?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no