Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Hvilket kamera?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-12, 08:00   #1
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilket kamera?

Jeg tenker på å kjøpe meg kamera. Jeg har sjekket litt omkring, men det er jo en jungel. Mine ønsker:
- Jeg vil ha et lite kamera.
- Jeg er en teknisk idiot så det må være meget enkelt å lære å bruke.
- Jeg vil ha minner, men har liten interesse av fototeknikk. Mange innstillinger er derfor unødvendig.
- Det må selvsagt ta fine bilder.
- Ikke koste skjorta.
- Enkelt å overføre bilder til pc.

Noen som har tips?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 08:12   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kamera?

Jeg har i tillegg villet satt batterikapasitet som et krav - men det er kanskje ikke et problem lenger?
Vi har Casio exilim - Vårt er ganske gammelt (kjøpt januar 05), men det funker fortsatt helt fint. - Har ikke vært noe fuzz med det. Lett å fatte, lite, raskt, utrolig lang batterikapasitet.

akam.no har tester, tror jeg.
og her er test fra casio exilim fra lyd og bilde
http://www.lydogbilde.no/test/casio-exilim-ex-zr10

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 10:45   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.901
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket kamera?

Jeg har Canon Ixus. Har samme kriterier som deg, og er fornøyd. Jeg har tom vært inne på innstillingene og forsøkt ulike lysåpninger. Veldig enkelt.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no