Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Toro sjokoladekake

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-14, 10:43   #1
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Toro sjokoladekake

Jeg skal lage en glutenfri kake til skolearrangementet i morgen, og har handlet inn langpanneposen fra Toro. Men dere som har prøvd den: Er det nok med én pakke? Blir den høy og fin da? Stykkene skal jo selges, og jeg vil ikke at kaka skal være flat og kjip. Tenkte å bruke smør i kaka, og lage god sjokoladesmørkrem med litt kaffe.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:02   #2
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.097
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toro sjokoladekake

Det holder til en "normal" langpanne, altså ikke en sånn som er i bunnen av stekeovnen, men en mindre en. God forklaring.

PS. Hvis du er riktig lur bruker du melkefritt smør i kake og smørkrem, så blir den melkefri også.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:04   #3
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Toro sjokoladekake

Til en stor langpanne hadde jeg brukt to pakker.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:08   #4
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Toro sjokoladekake

To pakker, altså? Du tror ikke det vil bli sjokoladekakerørekatastrofe i ovnen min da? Jeg vurderte å bruke halvannen.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:08   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.163
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toro sjokoladekake

Jeg har pleid å lage en sånn pose i stor langpanne. Jeg mener da den har blitt høy nok, men kanskje jeg ikke har så stor langpanne allikevel?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:26   #6
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.525
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toro sjokoladekake

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har pleid å lage en sånn pose i stor langpanne. Jeg mener da den har blitt høy nok, men kanskje jeg ikke har så stor langpanne allikevel?

Jeg også. Sånn som fulgte med i ovnen. Den blir jo ikke kjempehøy, men høy nok syns jeg. Hvis du tar på sjokoladesmørkrem er uansett kremen bedre enn kaka. Jeg er for lave kaker med masse krem, kjenner jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:29   #7
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Toro sjokoladekake

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg også. Sånn som fulgte med i ovnen. Den blir jo ikke kjempehøy, men høy nok syns jeg. Hvis du tar på sjokoladesmørkrem er uansett kremen bedre enn kaka. Jeg er for lave kaker med masse krem, kjenner jeg.

Haha, bra plan.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 17:05   #8
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.986
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Toro sjokoladekake

Men da trenger du minst to plater sjokolade i kremen.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 17:55   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toro sjokoladekake

Har brukt bare 1 pakke. Den blir ikke kjempehøy, men høy nok Og litt ekstra glasur på toppen..

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no