Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinnoff, tyggis

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvor ofte tygger du tyggegummi?
Må ha det daglig 7 18,42%
Et par ganger i uka 5 13,16%
Når jeg kommer på det 16 42,11%
Tygger ikke tyggegummi 10 26,32%
Deltakere: 38. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-07, 21:00   #21
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff, tyggis

Bare om jeg har hvitløksånde på jobb.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 21:13   #22
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinnoff, tyggis

Stemte når jeg kommer på det.
Må ha tyggis annenhver uke i forbindelse med behandling som gir ekkel smak i munnen.
Går fort 2-3 tyggispakker om dagen fordi smaken kommer så fort tilbake.

Men bortsett fra det, så er det sjelden.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 21:18   #23
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spinnoff, tyggis

Tygger ikke tyggegummi

Det er ikke heeelt sant,men det nærmeste alternativet. Liker det ikke spesielt godt, men det hender at jeg får lyst på. Da spytter jeg den ut etter en halvtime max.

Noen ganger får jeg skikkelig craving og da sluker jeg
en hel pakke i en jafs Da er den ute etter fem minutt.
Gudene vet hvor det behovet kommer fra

  Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 21:21   #24
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.307
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff, tyggis

Sjelden. Det blir når jeg har dårlig smak i munnen og ikke får pusset tenner.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 21:21   #25
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinnoff, tyggis

Tygde veldig mye og ofte tyggis før, men nå er det bare dersom jeg husker det og det er ikke sånn fryktelig ofte. Er som regel Extra, for den synes jeg er best.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 21:21   #26
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinnoff, tyggis

Jeg var helt avhengig før, kunne tygge 5 pk per dag. Men da jeg fant ut at det var tyggien som gjorde at jeg hadde enorme mengder luft i magen, så måtte jeg slutte. Må av og til ha et par biter da..

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 21:22   #27
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.842
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff, tyggis

så og si hver dag.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 21:25   #28
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinn off, tyggi

Jeg tror ikke jeg har tygget tyggis siden det fantes bugg.
Spes med banan smak hehe

Så bugg i sverige for 5 år siden kanskje å da MÅTTE jeg bare kjøpe hehe

Men ellers så tygger jeg ikke noe tyggis

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 21:26   #29
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off, tyggi

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg stemte at jeg ikke tygger tyggis, men det skjer kanskje et par ganger i året likevel. Det ender som regel med hele pakken i kjeften, 5 minutter tygging og så kastes den. Tyggis er en skuffende opplevelse for smaken forsvinner så fort. Det blir like mye lureri som kaffe og te (lukter godt, men smaker ingenting ).

Du er me....nei, vent nå litt! Kaffe lureri og smaker ingenting? Du er jo klin sprø! :ralle:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no