Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

M2?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-09, 21:30   #501
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trippel

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Plutselig så er man der, slik som man plutselig var i M1. Jeg hadde ikke fått med meg hva M1 var, før jeg leste en tråd etter å ha trykket på "Uleste meldinger", og ikke skjønte hva det rare ikonet nederst i hvert innlegg var for noe. Ikke hjalp det å trykke på det heller.




Opprinnelig lagt inn av era, her.

@rine det var det jeg gjorde før jeg blei modda


Jammen jøss. Skal si de er strenge!

Og nå blir sikkert jeg moddet også.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 21:33   #502
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: M2?

nei ikke når det ikke er for obvius..... ekke så veldig strenge

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 21:36   #503
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: M2?

Opprinnelig lagt inn av era, her.

@rine det var det jeg gjorde før jeg blei modda

Åja...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 21:37   #504
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: M2?

-foresten så glemte jeg å si i forgie innlegg at jeg bare har 178 igjenn nå, kansje jeg klarer det til jul(Jeg har sluppet avsted med værre....strekker strikken langt nå..they are on to me.)


Sist redigert av era : 11-10-09 kl 21:55.
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 21:45   #505
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.391
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: M2?

Mangler du bare innlegg altså, ikke ryktepoeng?

Forskjell på folk, ja.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 21:53   #506
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: M2?

@Elise Nei har nok der, var rimelig skuffa når jeg skjønnte at du måtte ha 1000innlegg og jeg mangla over halvpartenmen jeg er tydeligvis for treig med innlegga
Må bare holde opp med sånn rl tull, hva skal man egentlig med et familieliv?

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 21:55   #507
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.391
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: M2?

Jeg tror ikke M2 er noe å trakte etter.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 21:57   #508
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: M2?

Men etter alt maset med å skrive meningsløse innlegg for å komme til 1000 bør det være værdt det!:drømmer:

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 21:59   #509
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: M2?

det er sikkert driiit spennede, det må det være! Og desuten om skravleforum hadde hatt innleggsteller hadde jeg hatt 10.000 minst :heltsikker:

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 22:02   #510
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.391
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: M2?

Du kan nå iallfall gjøre noe for det sjæl!

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 22:03   #511
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: M2?

era er søt.

  Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 22:10   #512
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: M2?

@ frk Rattata
flattery will get you everyvere:blaffre:

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 22:12   #513
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: M2?

Det er så rett før DM kommer og sender meg strengt i seng nå:angst:

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 23:31   #514
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: M2?

era, du kan få noen av mine innlegg. :litt pinlig berørt:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 01:11   #515
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trippel

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.






Jammen jøss. Skal si de er strenge!

Og nå blir sikkert jeg moddet også.



__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 02:03   #516
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Trippel

Jeg kommer meg nok aldri til M2. :roll:

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 08:29   #517
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: M2?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

era, du kan få noen av mine innlegg. :litt pinlig berørt:

  Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:24   #518
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: M2?

Helga ble utvidet på ubestemt tid, pga feber og snørr hoss krapylene, de får gå for lut og kaldt vann mens jeg sprer svada her inne ,m2 here i come:yohooh:

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 15:25   #519
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: M2?

Jeg trenger både innlegg og poeng.
Jeg må nok bli flinkere å dele av meg selv.
Bare synd jeg er så liten, så det blir liksom ikke så mye å dele.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 12:38   #520
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: M2?

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Jeg trenger både innlegg og poeng.
Jeg må nok bli flinkere å dele av meg selv.
Bare synd jeg er så liten, så det blir liksom ikke så mye å dele.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no