Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

91 medlemmer med 2000+ innlegg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-07, 23:46   #61
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Prøver finne den listen...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 23:49   #62
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Jeg er rett foran deg Liven.. nummer 15.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 23:49   #63
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Du er forran meg. Nr 18.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 23:50   #64
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Store hoder - felles tanke. Nesten. Du hadde rett: nr 15.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 00:16   #65
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Nei, endel jeg ikke kjenner så godt (litt usikker på om jeg har 2000 selv, men regner med at jeg har det med god margin) Noen nick er veldig kjente og noen nick er bare veldig enige med meg/like meg - så noen føler man jo at man liker godt.
(hvem vil man drikke øl med liksom )

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 00:22   #66
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Kjenner du alle like godt? Er antall innlegg en indikator på hvor mye man kan dele med en gitt person?

Selvfølgelig ikke. Hva vil du med dette innlegget egentlig? Driver du og bygger opp til sak mot M2 eller noe sånt? :intrisert:

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 07:51   #67
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Selvfølgelig ikke. Hva vil du med dette innlegget egentlig? Driver du og bygger opp til sak mot M2 eller noe sånt? :intrisert:

Det tenkte jeg også. Hun prøver å få admin til å opprette M3, og la det se ut som det var deres idé.

Av de som har 2000+ innlegg føler jeg egentlig at jeg kjenner de fleste like godt/dårlig.

Jeg entret så og si forumverdenen da jeg meldte meg inn på FP, så jeg har jo ikke "kjent" noen av medlemmene særlig lenge.
Og så er jeg nok ganske anonym og kjedelig, tror jeg, så da blir vel ikke andre så godt kjent med meg heller.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 08:11   #68
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Det tenkte jeg også. Hun prøver å få admin til å opprette M3, og la det se ut som det var deres idé.

Næ, jeg tipper at det finnes en M3 for de med 10000+, men at det er litt ensomt der.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 09:13   #69
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nei, endel jeg ikke kjenner så godt (litt usikker på om jeg har 2000 selv, men regner med at jeg har det med god margin) Noen nick er veldig kjente og noen nick er bare veldig enige med meg/like meg - så noen føler man jo at man liker godt.
(hvem vil man drikke øl med liksom )

Vi kunne nok drukket noen halvlitere sammen!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 09:48   #70
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Vi kunne nok drukket noen halvlitere sammen!

Ja, hadde det ikke vært for at vi driver og reproduserer oss i tide og utide så

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 09:50   #71
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Lykke til!

jeg måtte bare inn for å si at nå har jeg ett innlegg mindre enn Fluke. Natti!

Hrmf!
Jaja, du tar meg nok snart igjen allikevel. Jeg har jo aldri blitt spist.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 10:01   #72
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Jeg har visst over 2000 innlegg.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 10:01   #73
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Selvfølgelig ikke. Hva vil du med dette innlegget egentlig? Driver du og bygger opp til sak mot M2 eller noe sånt? :intrisert:

Nei, jeg er ikke interessert i flere M-salonger.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 10:12   #74
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg kjenner jeg er litt skeptisk til de "unge"

De unge skal man være forsiktig med.

Jeg kan heller ikke FATTE hvordan Berglijot fikk 4000 og noen innlegg. :henviser stumt mot utgaflede tråder med internhumor mellom Bergis og Vimsen:

Jeg kjenner noen her godt nok til fortelle dem alt, og da mener jeg ALT, uten spoilertagger eller fingre lagt i mellom. Mange her er blant mine aller aller beste venner. Men det er jo ikke alle som er i denne eksklusive kategorien.

Jeg liker den ganske effektive måten man blir kjent på forum, for man blir kjent med folks meninger, smak, holdninger, verdier, politisk ståsted, religiøs/flosofisk anskuelse osv. dette er jo ting man ikke alltid spør kolleger om, diskuterer i lunsjen osv. Her er det BAM! "Hva er ditt abortsyn?", "Hva stemte du ved valget" og "Hvilken tapet er finest?".

Når jeg går grundig inn i tankene rundt dette, så må jeg helt ærlig innrømme at det kanskje bare er søsknene mine og noen av mine aller aller beste venner som jeg kjenner like godt eller bedre enn mine beste forumvenner.

Men jeg har et liv, altså! Jeg LOVER!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 10:14   #75
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Vi kunne nok drukket noen halvlitere sammen!

Vi har jo drukket halvlitere sammen. Mange. En gang i tidenes morgen/i trifidenes dager eller noe sånt.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 12:20   #76
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Ja vi har hatt våre tønner med øl sammen!
Burde gjentas i grunn. Får se om anledningen byr seg i Oslo en gang. Noe sier meg at det gjerne blir mer rødvin nå enn øl.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 12:52   #77
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

For meg er ikke antall innlegg en indikator på hvor mye jeg vil dele.

Signerer.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 14:18   #78
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Jeg har hvertfall et liv utenfor nett.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 14:39   #79
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ja vi har hatt våre tønner med øl sammen!
Burde gjentas i grunn. Får se om anledningen byr seg i Oslo en gang. Noe sier meg at det gjerne blir mer rødvin nå enn øl.

Ja, tror Mandarinen og Madammen er mer soignerte nå enn i våre ungdoms dage, da vi virvlet opp høstløv i Bergensgatene og hadde kollokvier sammen.

Synd vi aldri kom oss på utveksling sammen, slik vi hadde tenkt.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 14:54   #80
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Synd vi aldri kom oss på utveksling sammen, slik vi hadde tenkt.

Ja guri det hadde jeg nesten glemt. Det hadde vært noe det. Vi hadde helt sikkert hatt godt av det begge to!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no