Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vakreste stedet

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-12, 19:11   #1
MoV
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 107
MoV har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vakreste stedet

Hvor er det vakreste stedet du har vært? Og hvorfor?

MoV er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 19:39   #2
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vakreste stedet

For meg er dette den absolutt vakreste plassen på jord. Her senker jeg skuldrene, føler en fantastisk indre ro, og kjenner meg hjemme uansett vær. Naturen er vill og vakker, badetemperaturene stort sett under 10 grader, og jeg elsker de lange hvite strendene i samspill med vinden som står rett inn i fra havet og de stupbratte fjellsidene. Skulle det være noen tvil om hvor dette er i verden, så er vi på Vestvågøy i Lofoten.

Edit: Måtte ut på verdensveven og låne bilder.



__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.

Sist redigert av Marit K : 26-02-12 kl 19:59.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 19:49   #3
MoV
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 107
MoV har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vakreste stedet

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

For meg er dette den absolutt vakreste plassen på jord. Her senker jeg skuldrene, føler en fantastisk indre ro, og kjenner meg hjemme uansett vær. Naturen er vill og vakker, badetemperaturene stort sett under 10 grader, og jeg elsker de lange hvite strendene i samspill med vinden som står rett inn i fra havet og de stupbratte fjellsidene. Skulle det være noen tvil om hvor dette er i verden, så er vi på Vestvågøy i Lofoten.
(Jeg håper dere ser bildene.)



Fikk ikke sett bildene . Men det høres ut som et fint sted (kunne vel ha tenkt meg litt bedre badetemp. da )

MoV er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 19:52   #4
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vakreste stedet

Opprinnelig lagt inn av MoV, her.

Fikk ikke sett bildene . Men det høres ut som et fint sted (kunne vel ha tenkt meg litt bedre badetemp. da )

Søren. Jeg prøver å linke fra fotoknudsen. Får ikke lastet opp fra maskinen her av en eller annen grunn.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 20:01   #5
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.138
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vakreste stedet

Utrolig vanskelig spørsmål.

Tror kanskje på en kolle i landsbygda i Sør-India.
Frodig frodig, masse små pipeskyer med røyk og fantastisk utsikt.

Hvis ikke får jeg vel si utsikten når man kommer fra p-plassen på hytta og plutselig se rutover havet, og krysset nedenfor foreldrene mine - men det er nok ikke så objektive svar, hehe.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 20:06   #6
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vakreste stedet

Helgelandskysten Bildene er stjålet fra nett






gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 21:18   #7
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.889
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vakreste stedet

Vestvågøy står høyt i kurs her også. Har feiret mange somre i Lofoten.

Men utsikten fra hytta til mine besteforeldre gir meg virkelig ro i sinnet.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 21:23   #8
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.021
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vakreste stedet

Avataren min.
Da ser jeg vel nesten bort på Marit K sitt vakreste sted.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 26-02-12 kl 21:29.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 21:29   #9
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vakreste stedet

Opprinnelig lagt inn av venla, her.


Men utsikten fra hytta til mine besteforeldre gir meg virkelig ro i sinnet.

Virkelig vakkert. Det er en sånn herlig ro i stødige fjell og lange horisonter.

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Helgelandskysten

Oh ja, Helgeland er vakkert.

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Avataren min.
Da ser jeg vel nesten bort på Marit K sitt vakreste sted.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 21:35   #10
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vakreste stedet

Vestvågøy!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 22:02   #11
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vakreste stedet

Balos lagoon på Kreta:





Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 22:08   #12
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vakreste stedet

ile aux cerfs Mauritius






Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 22:11   #13
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vakreste stedet

Tafjordfjella, der får man sjelefred.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 22:33   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.829
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vakreste stedet

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

For meg er dette den absolutt vakreste plassen på jord. Her senker jeg skuldrene, føler en fantastisk indre ro, og kjenner meg hjemme uansett vær. Naturen er vill og vakker, badetemperaturene stort sett under 10 grader, og jeg elsker de lange hvite strendene i samspill med vinden som står rett inn i fra havet og de stupbratte fjellsidene. Skulle det være noen tvil om hvor dette er i verden, så er vi på Vestvågøy i Lofoten.

Jeg har det akkurat sånn nesten samme sted. Moskenesøya.


Jeg har lånt bildet.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 09:23   #15
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vakreste stedet

Jeg bor på Helgeland men er fra verdens vakreste plass i Finnmark, Gamvik heter det og ligger på en forblåst plass på Nordkinnhalvøya som det heter i dag men vi kaller det Nordkynhalvøya for er det som det het før.
Hvorfor? Tja si det ,er der jeg er fra,det som ligger innerst i mitt hjerte.

Der vi har verdens nordligste fastlandsfyr:
Dette tok jeg i fjor i mai da jeg var der i begravelse til min onkel.


Dette er hentet fra nettet

Slettnes Naturreservat


Så har vi Kinnarodden er lengst nord på fastlandet (710800N).


Og han Roald Amundsen


Er og stort fugle reservat der og. Masse masse masse fugler, bruker å være mange fuglefolk fra hele verden der å se på fuglene

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 27-02-12 kl 18:19.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no