Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Color Fantacy/Magic til Kiel

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-08, 22:28   #21
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Color Fantacy/Magic til Kiel

Vi hadde ogsaa billigste lugar (alt annet var utsolgt). Jeg var smaasur og gretten för vi fikk sett lugaren, men den var virkelig bra sml. med MYE bedre lugarklasser paa andre baater. Liten, ja, men veldig smakfull likevel.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 22:54   #22
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Color Fantacy/Magic til Kiel

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Det var i sommer og prisen var for begge veier ja. (Reiste ikke tilbake før to-tre uker senere da.)

Bestilte dere lang tid i forveien?

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 23:05   #23
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Color Fantacy/Magic til Kiel

Har greid å finne informasjon om økonomiklasse på Color Line sine sider nå. Tror vi bestiller Delflex eller Flex, så blir det i hvert fall litt billigere.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 00:09   #24
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Color Fantacy/Magic til Kiel

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Bestilte dere lang tid i forveien?

Det var nok noen uker ja, husker ikke helt. Muligens en måneds tid. *Gullfiskhukommelse*

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 09:20   #25
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Color Fantacy/Magic til Kiel

Det er riktig det Lykken sier mht. hva vi har betalt i alle fall. Vi reiser 4 personer med bil og betaler ca. 5.500,- Har det ordinær bilpakke.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 23:14   #26
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Color Fantacy/Magic til Kiel

Opprinnelig lagt inn av Jentemamma, her.

Det er riktig det Lykken sier mht. hva vi har betalt i alle fall. Vi reiser 4 personer med bil og betaler ca. 5.500,- Har det ordinær bilpakke.

Tusen takk for svar! Jeg får vite når jeg får sommerferie neste uke og da skal jeg bestille tur så snart jeg finner en med brukbar pris. 5500,- høres veldig bra ut, håper å finne noe rundt den prisen. Tror jeg kommer til å ringe Color Line, syns sidene deres er tungvinte i forhold til Stena Lines. Man må jo uansett ringe om man skal bestille mat på forhånd.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 23:18   #27
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Color Fantacy/Magic til Kiel

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Tusen takk for svar! Jeg får vite når jeg får sommerferie neste uke og da skal jeg bestille tur så snart jeg finner en med brukbar pris. 5500,- høres veldig bra ut, håper å finne noe rundt den prisen. Tror jeg kommer til å ringe Color Line, syns sidene deres er tungvinte i forhold til Stena Lines. Man må jo uansett ringe om man skal bestille mat på forhånd.

Pappa ringte og bestilte lugarene våre, og fikk god hjelp. Vi fikk bla større lugar pga to barn til samme pris (ihvertfall var det sånn han forsto det).
Jeg ringte her om dagen for å forhåndsbestille mat og Spa til oss jentene, og det ordnet seg fint. Men du får regning på forhånd, betaler ikke ombord. I buffetrestauranten var prisen 340 kr pr voksen, og 135 kr for barn over 4 år. De under spiste gratis.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 23:22   #28
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Color Fantacy/Magic til Kiel

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Pappa ringte og bestilte lugarene våre, og fikk god hjelp. Vi fikk bla større lugar pga to barn til samme pris (ihvertfall var det sånn han forsto det).
Jeg ringte her om dagen for å forhåndsbestille mat og Spa til oss jentene, og det ordnet seg fint. Men du får regning på forhånd, betaler ikke ombord. I buffetrestauranten var prisen 340 kr pr voksen, og 135 kr for barn over 4 år. De under spiste gratis.

Da blir det nok bestilt pr. tlf. ja
Kjekt å få vite prisene på buffeten, det blir nok det vi bestiller. Syns det var en grei pris. Tusen takk skal du ha

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no