Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vaskemaskin - hvilken er din favoritt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-23, 19:19   #21
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskemaskin - hvilken er din favoritt?

Jeg har en LG som har fungert uten problemer i 6 år nå.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-23, 23:27   #22
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vaskemaskin - hvilken er din favoritt?

Har hatt Miele i 12 år, aldri noe tull. Står i tårn.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 07:57   #23
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vaskemaskin - hvilken er din favoritt?

Min Asko har jeg hatt lenge, den har passert 16 år. Den ser ut til å vare. Den er brukt mer en gang om dagen i de 16 årene.

Tørketrommelen fikk sin 3. reperasjon for et par måneder siden, og er også fortsatt i drift. V har vurdert å bytte til en ny med varmepumpe pga lavere forbruk, men de koster mye.og den gamlevirker så…

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 11:30   #24
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskemaskin - hvilken er din favoritt?

Vi har en aeg inverter, 8 kg. 5-6 år gammel. Superfornøyd.
Men det mest utrolige er strykeprogrammet, jeg lyver ikke-men jeg vasker bunadsskjortene, henger de opp og jeg stryker bare lett over bringelisten, halsen og armbrettene. (Hardangerbunader). Jeg elsker maskinen min. Sitat mamma: Jeg hadde aldri trodd det om jeg ikke så det selv. Never.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 11:54   #25
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vaskemaskin - hvilken er din favoritt?

Jeg har også Samsung; en kombinert vask og tørk. Klarer ikke å ha sterke følelser for hvitevarer og evner ikke å skille f.eks. hvor godt/dårlig to ulike maskiner skyller klærne; enten virker maskinen eller den virker ikke. Så sånn sett er jeg nok ikke verdt å høre på, men jeg er i hvert fall fornøyd med maskinen jeg har.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 15:50   #26
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vaskemaskin - hvilken er din favoritt?

Da lyden nådde nye høyder i går stoppet mannen maskina når det var 3 min igjen. Så i dag ble det vaskemaskinkjøp. De kommer med den mandag eller tirsdag. Bosch, husker ikke modell. Tar 10 kg, og hadde litt lignende valg som den gamle. Så da får vi se.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 17:29   #27
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vaskemaskin - hvilken er din favoritt?

Høres ut som min før jeg lot den avgå med døden. Vurderte å stoppe den før tida, men gjorde ikke det.

Håper dere blir fornøyd med ny maskin!
Det jeg savner på min er den funksjonen med å velge hvor lenge jeg vil at programmet skal vare. Mon tro om i ikke hadde "samme" maskin.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 18:02   #28
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskemaskin - hvilken er din favoritt?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har også Samsung; en kombinert vask og tørk. Klarer ikke å ha sterke følelser for hvitevarer og evner ikke å skille f.eks. hvor godt/dårlig to ulike maskiner skyller klærne; enten virker maskinen eller den virker ikke. Så sånn sett er jeg nok ikke verdt å høre på, men jeg er i hvert fall fornøyd med maskinen jeg har.

Samme her. Bortsett fra kjøleskapet mitt, det elsker jeg litt.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-23, 10:05   #29
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskemaskin - hvilken er din favoritt?

Pøblis, hva endte du med? Gjerne konkrete linker. Min kravspesifikasjon er som din, gidder ikke finne opp hjulet på nytt.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-23, 11:00   #30
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vaskemaskin - hvilken er din favoritt?

Jeg har også Samsung, og er fornøyd med maskinen bortsett fra at jeg savner at programvalgene står fysisk på maskinen/ved knappen. Nå må jeg slå den på og vente litt, og bla meg gjennom den digitale menyen - hver gang - for å finne riktig program. Nå kommer riktignok de mest brukte programmene først, tror jeg, men likevel.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-23, 11:42   #31
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vaskemaskin - hvilken er din favoritt?

Jeg har også Samsung med addwash, den lille ekstra luka for ting man har glemt å legge inn. Strålende fornøyd og jeg har bestemt at den maskinen skal leve i veldig mange år til.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-23, 16:47   #32
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskemaskin - hvilken er din favoritt?

Jeg endte med denne: https://www.elon.no/samsung-ww11bba0...SABEgJa-vD_BwE

Er veldig fornøyd foreløpig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-24, 18:42   #33
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vaskemaskin - hvilken er din favoritt?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Følger litt i tråden. Trodde min 10 år gamle Electrolux takket for seg forrige uke, men foreløpig funket bra etter skifte av en reservedel. Så Electrolux hadde i hvertfall steike gode maskiner for 10 år siden.

Den er 8kg trommel, har holdt greit til 5 pers. Siden noen er på vei ut av redet, så tror jeg kanskje 8 er nok videre også.

Og i dag valgte nevnte maskin å takke for seg under sentrifugering. Hurra for 2024. Skal finlese tråden for gode tips. Ny maskin må i hus asap.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no