Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

ClubHotel Riu Vistamar, Gran Canaria

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-12, 12:56   #1
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

...


Sist redigert av Sonja Sockersöt : 20-02-18 kl 20:57.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 13:10   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ClubHotel Riu Vistamar, Gran Canaria

Mine foreldre elsker stedet, de har vært der nede hvert år de siste, tjah, 3-4 årene? I år var min mor der i mars, med Knotten, og så skal hun og pappa i november en gang. Vi planlegger å dra dit i mars neste år.

I følge min mor har de i hvert fall hatt stort opplegg på f.eks. Halloween, så du kan nok regne med julestemning.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 13:21   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ClubHotel Riu Vistamar, Gran Canaria

Det ligger rett over stranden, det er ganske bratte bakker ned og går buss hver halvtime.
Det står at det er 2 km til Puerto Rico, men jeg kan høre med min mor.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 13:29   #4
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: ClubHotel Riu Vistamar, Gran Canaria

Jeg har feiret jul mange ganger i 'syden' (skal det i år også)

Julestemningen blir ikke den samme, det skal jeg ikke påstå, men nå er ikke jeg så veldig julete.

Har ikke feiret så mange ganger på hotell, men om rommet er bra så kan man da få til en koselig seanse på terrassen kanskje. Det er jo svartmørkt om natta, så med en del tente lys så kan man få en riktig så hyggelig steming.

Vi feirer i privat hjem, så akkurat julaften er ikke så veldig ulikt de som er hjemme, vi har ribbe, surkål og alt det der. Om man ønsker å spise norsk julemat, så er det drøssevis med restauranter som tilbyr det.

Jeg har ikke vært på det hotellet, ser veldig fint ut. Det er som noen sier, veldig bratt. Sikkert greit å gå ned til stranda, men i tyngste laget hjem igjen. Om man ikke gidder å vente på bussen, så blir man ikke raka fant av å ta en taxi heller.

Det er ikke langt til Puerto Rico heller. Selv om jeg ikke ville ha gått mange kvelder på det senteret.

Hvis jeg skal komme med en anbefaling da er det bedre å gå ned til strandpromenaden i Puerto Rico, det er et par hyggelige restauranter der.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no