Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-10, 21:47   #121
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Siden Hilda hinter sånn over her, så får jeg vel fortelle min verste.

Jeg var ung og glad og singel, det var sommer, og forberedelser til lokal rockefestival (jeg jobbet som frivillig), og jeg hadde bestemt meg for at det var på tide å få seg noe etter å ha gått halvannet år uten. Året før på samme festival hadde jeg sett meg ut et lekkert mannebein, og i år skulle han til pers. Langt på natt, etter en del øl, hadde endelig alle vennene våre og andre frivillige forlatt festivalområdet (trodde vi), og jeg og kjekkasen satte i gang i den enorme lavvuen som fungerer som bar/oppholdsrom/you name it under festivalen. Åtte høylytte timer senere var det på tide å komme seg på "jobb" på festivalkontoret, og jeg rusla noe hjulbeint ut for å skvette litt vann i ansiktet og ringe en eller annen som kunne hente meg. Der blir jeg møtt av tre stykk lyd/lysfolk i full gang med å rigge på scenen. Alle ler og den ene roper: "Har du sovet godt i natt?" og blunker til meg. Jeg rødmer og ringer litt hit og dit, og får til slutt arrangert noen til å hente meg. Han som kommer kjørende, er en annen av de frivillige, og ler godt i det jeg setter meg inn i bilen. "Jasså ja, du har sove på Nesset i natt, ja?" sier han mens han ler og rister på hodet. Jeg begynner å ane ugler i sandemosen og spør han om han har et speil. "Ja, men æ trur ikke du vil se i det!" er hans kontante svar. Aldri har en fem minutters biltur tatt lengre tid...

Vel fremme i sentrum stavrer jeg meg inn på kontoret, og den første jeg møter er min nattlige utkåredes søster (som i den senere tid er blitt en god venninne), som jeg på dette tidspunkt ikke kjenner. Hun ser på meg, gliser, og utbryter: "Javisst ja, hjulbeint e ho, og smile gjør ho..." Jeg hadde mest lyst til å krype under skrivebordet og bli der...

Hele resten av festivaluka gikk venner og bekjente av både meg og/eller "offeret" mitt rundt og pekte på meg og ropte "Griiiiiiiiiiiiis!" hver gang de så meg. Festlig, festlig!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 21:48   #122
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Herregud som jeg har ledd av den kuksjokoladen til Inka!
Det hender at jeg kommer på den historien sånn helt plutselig og bare sitter og gapskratter for meg selv ...

Det minner meg på en historie om da jeg, ei venninne og hennes bror var og handlet på Ica.
Hun åpnet en flaske med tøymykner og skulle lukte på den, klemte på flaska - og hadde plutselig tøymykner på hendene, jakka og på gulvet.
Jeg knakk sammen i latter, og hennes bror sa - på spøk! - mens han pekte på klutene i dn andre hylla: "Der er klut!"
Han hadde neppe regnet med at hun, sannsynligvis litt befippet over situasjonen, skulle ta en av klutene, tørke tøymykner av hist og pist - og sette kluten tilbake i hylla ...
Da holdt jeg på å forgå av latter.
Hun klarte ikke å holde seg, hun heller, så der sto vi g hylte bak en reol.
Den historien va sannsynligvis mest pinlig for hennes bror: Han bare spaserte over i en annen avdeling mens han prøvde å se ut som han ikke kjente oss ...

WRÆÆÆÆÆHÆHÆ! Var det frøken Jasså og Latterposen?

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 21:50   #123
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Hadde helt glemt at ejg har lagt inn innlegg i denne tråden. Hvorfor dra frem slike gamle tråder? Mine tabber kan godt forbli glemt ...

Ågidamegda!Tålte den dagens lys da, så gjør den det vel nå også? Viktigper.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 21:52   #124
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

VELDIG fin tråd!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 22:09   #125
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

WRÆÆÆÆÆHÆHÆ! Var det frøken Jasså og Latterposen?

Who else.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 22:37   #126
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

"Griiiiiiiiiiiiis!"

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 22:57   #127
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Gladbanan! Gledeshull! /

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 23:03   #128
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Det er riktignok ikke en tabbe, eller noe jeg har gjort, men det absolutt flaueste jeg har vært med på er uten tvil det halve timen med seksualundervisning vi hadde på ungdomskolen.

Du har ikke vært i helvete før du har hørt en rødmende mann på noen-og-femti bruke ordene "gladbanan" og "gledeshull".



Er det MULIG!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 23:06   #129
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Jeg kan jo ta en som også innvolvere Inka.
Jeg var vell kanskje 12 når dette skjedde, det var sommer og vi var på stranda.
Jeg skulle ro rundt molloen med en gummibåt, den er vell kanskje en 100m.
Det er ofte vind på der, og en del strøm, og jeg drev bare lengre og legre og lengre ut på havet. jeg så folk begynte og sammle seg på molloen, blant annet søster, som ropte at jeg måtte komme inn igjen.
Men jeg klarte ikke ro, jeg bare drev utover.
Søster dro av seg kjolen og stupte utti, å svømte mot meg. Det var kaldt,djupt, og langt ute.
Når ho endelig nådde båten, var hun driiit forbanna(og redd)
Jeg: Ehh Ing
Inka: Kjæft
Jeg:Men!
Inka kjæft:
Det kom en mann med båt bort til oss for å spørre om han skulle taue oss inn, hele tiden så han på meg og snakket. Han så litt sånn forlegen ut.
Inka sa at det gikk helt fint, mens hun rodde som fan.
Mannen dro av gårde, og jeg ser tilbake på søster.
Duuehh.
Inka: KA I HÆLVETTE E DET?
så litt sånn skamfull sa jeg,
begge puppene dine henger uttfor badedrakten!*kremt*
Hun ble litt paff, men i ettertid ler vi godt av det.

Da vi kom i land sto halve stranda og så på. gjett om jeg var flau. jeg trakk gummibåte godt over hodet, og tokk "the walk of shame" ned molloen

Noen år senere satt jeg og snakket med en kompiss om flaue historier.
så sier han " en gang jeg var på stranda, så var det en tulling som forvillet seg langt ut på havet med gummibåt, og hele stranda ble bekrymmret, de ringte brannvesenet i tilfelle de ikke klarte og redde h*n inn, gud så flaut"

__________________
Terroristen 25.03.09


Sist redigert av Hilda : 17-01-10 kl 01:19.
Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 23:12   #130
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Herregud som jeg har ledd av den kuksjokoladen til Inka!
Det hender at jeg kommer på den historien sånn helt plutselig og bare sitter og gapskratter for meg selv ...
.

Samme her. vi kan enda le oss til tårer av den her

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 23:20   #131
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Hønni: Var det ikke du som hadde den i GU-stolen på NM? *slem*

Nei, det var, ja, hvem i huleste var nå det igjen, jo Kelly! Gud som jeg har ledd av det!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 23:21   #132
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

I grove trekk så inneholder den et spekulum som sitter der det skal, et nys, og et flyvende spekulum. Eller noe i den duren. (Lenge siden jeg leste den, men jeg har fremdeles det mentale bildet av et flyvende spekulum i hodet. )

Ja. Den er så utrolig hysterisk morsom at jeg til og med har fortalt den på jobben.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 23:23   #133
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Gladbanan, faktisk!!

Gledeshull var jo bare tvilsomt, men gladbanan! Genialt!!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 23:30   #134
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Det banan-ikonet vil aldri bli det samme igjen.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 23:45   #135
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Det banan-ikonet vil aldri bli det samme igjen.



Fra nå av, er det ikke hvilken som helst banan, nei - det er en gladbanaaan!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 00:10   #136
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Herregud så mye morsomt! Her er det høytlesning til min kjære, vi flirer godt!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 00:12   #137
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Gladbanan! Gledeshull! /

Åååå, det var gladbanan? Haha, jeg leste litt fort og trodde det stod glad-banen
Ikke at noen av navnene var ok, altså.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 00:27   #138
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Hohoi! Jeg har visst ikke skrevet tabber her jeg, gudene må vite at det finnes mange av dem.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 00:38   #139
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

For en fantastisk tråd!

Jeg er visst av den kjedelige typen, for jeg kan liksom ikke huske noen flauser som kan måle seg med de som er skrevet her inne.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 00:41   #140
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Jeg har blitt fortalt om noen som satt på en koselig uterestaurant i Covent Garden med en liten vinflaske, som presterte å si: "12%? I den lille flasken!?"

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
flauser, klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no