Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Forslag til spisestuestoler?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-14, 18:27   #1
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Forslag til spisestuestoler?

Vi trenger nye spisestuestoler, og jeg har jobbet hardt for å få gjennomslag for Vitra Panton. Nå har jeg fått endelig nei fra mannen pga prisen.

Noen forslag til andre billigere, stilige stoler jeg kan se på? Vi har IKEA Norden spisebord, men jeg vil ikke ha klassiske bjørkestoler.

Siden jeg også har fått nei til Eames-stoler pga prisen så vurderer jeg disse fra Bohus/Skeidar (begge har dem):

http://www.bohus.no/spiseplassen/sto...el-spisestol1/

Tar også imot en trøstende klapp på skuldra. :'( Har sett etter brukte Pantonstoler , men lite å finne.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker

Sist redigert av emin : 15-10-14 kl 19:01.
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 22:52   #2
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Disse er da kjempefine? Jeg har sett på dem i sort Jeg har heller ingen gode og gjennomslagskraftige grunner til å bruke enorme summer på stoler, dessverre. Da hadde vi nok hatt annet enn noen vaklete greier fra Ikea i hus, gitt...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 23:09   #3
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Jeg endte opp med stoler fra Hay da jeg fant ut at jeg ikke kunne forsvare å bruke over 5000 per stol på dyre designerstoler, men rundt 1500 per stol var helt greit for meg.

Her ser du utvalget med priser: http://hayshop.no/products/22-dining-chairs/

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 23:11   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Hay about a chair er kjempefin.
Har du forresten sett på bolia sitt sortiment? Mange litt minimalistiske fine der.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 23:35   #5
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Vi kjøpte disse fra Ikea nylig. Gode å sitte i, skinn. Planene om Y-stoler er lagt på hylla inntil 7-åringen ikke har middagsgjester som jeg omtrent må spyle etter middag. 6 stoler for prisen av en Y, da går det an. Ellers er Hay about a chair fin, bare vær obs på hvor mye plass den tar, vi fikk ikke plass til 3 på hver side av vårt bord.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (45,5 KB, 104 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-14, 23:58   #6
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Takk for tips! Jeg ser på HAY også, både About a chair og den kommende Dot chair.

Nå har vi skallstoler fra Jysk der vi har sittet i stykker 4 av 6 stoler, så nå begynner det å haste. En femte synger på siste verset.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 21:32   #7
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg endte opp med stoler fra Hay da jeg fant ut at jeg ikke kunne forsvare å bruke over 5000 per stol på dyre designerstoler, men rundt 1500 per stol var helt greit for meg.

Her ser du utvalget med priser: http://hayshop.no/products/22-dining-chairs/

Oh joy! Nå må jeg prøve å sjarmere mannen, altså! Disse vil jeg ha! Får man solgt 10 stoler på bruktmarkedet?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 22:25   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Oh joy! Nå må jeg prøve å sjarmere mannen, altså! Disse vil jeg ha! Får man solgt 10 stoler på bruktmarkedet?

Jeg fikk i allefall solgt sofaen vår før vi fikk sukk for oss på finn.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 22:46   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Jeg vurderer de samme stolene dom deg fra Skeidar, men vi tror kanskje at svart eller hvitt blir feil. Så vi må nok lete videre.

Det er jeg som står på den økonomiske bremsen hos oss ellers hadde vi kjøpt de stolene fra Skovby som vi sikler på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 22:52   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Vi kjøpte disse fra Ikea nylig. Gode å sitte i, skinn. Planene om Y-stoler er lagt på hylla inntil 7-åringen ikke har middagsgjester som jeg omtrent må spyle etter middag. 6 stoler for prisen av en Y, da går det an. Ellers er Hay about a chair fin, bare vær obs på hvor mye plass den tar, vi fikk ikke plass til 3 på hver side av vårt bord.

Jeg likte disse, men mannen min var skeptisk. De er gode å sitte på, altså?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 23:01   #11
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.


Det er jeg som står på den økonomiske bremsen hos oss ellers hadde vi kjøpt de stolene fra Skovby som vi sikler på.

Kan jeg spørre hvilke stoler fra Skovby du tenker på? Vi er også på jakt etter nye stoler men mistet piffen litt da vi fant ut at vi ikke får plass til HAY.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 23:07   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Vi er enige om at disse er veldig fine, men jeg synes de er for dyre:
http://www.skovby.dk/product/skovby-...sebordsstol-32

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 23:09   #13
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Veldig fine, Tjorven! Men hvis jeg får si noe: Møbler skal dere ha lenge. Det er ikke sånn at dere ikke har råd til dem. Det er kvalitet. De står fint til bordet deres. Man blir veldig ofte godt fornøyd når man velger det man egentlig vil ha når det dreier seg om sånt som det der. Vi for vår del endte med stoler fra bolia til halve prisen, men for vår del var det ingen kvalitetsforskjell og liten forskjell i utseendet. Hadde jeg ønsket meg sånne som du vil ha hadde jeg punget ut og lukket øynene tror jeg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 23:22   #14
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi er enige om at disse er veldig fine, men jeg synes de er for dyre:
http://www.skovby.dk/product/skovby-...sebordsstol-32

Veldig fine, Tjorven.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 23:26   #15
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg likte disse, men mannen min var skeptisk. De er gode å sitte på, altså?

Ja, de har litt vipping. Mannen liker disse mye bedre enn About a chair, han er 1.87 og sitter godt.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 23:28   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Vi har de blå ikeastolene på Øen, jeg veldig fornøyd med dem.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-14, 08:04   #17
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Jeg har ikke testet de fra IKEA over, men jeg har testet denne typen, og den var også veldig god. Litt sånn vippefunksjon der også.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-14, 08:20   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Veldig fine, Tjorven! Men hvis jeg får si noe: Møbler skal dere ha lenge. Det er ikke sånn at dere ikke har råd til dem. Det er kvalitet. De står fint til bordet deres. Man blir veldig ofte godt fornøyd når man velger det man egentlig vil ha når det dreier seg om sånt som det der. Vi for vår del endte med stoler fra bolia til halve prisen, men for vår del var det ingen kvalitetsforskjell og liten forskjell i utseendet. Hadde jeg ønsket meg sånne som du vil ha hadde jeg punget ut og lukket øynene tror jeg.

Vi lukket øynene og punget ut da vi kjøpte bordet og spisestuesofaen. Og vi virkelig elsker begge deler. Jeg hadde aldri trodd jeg kunne bli så glad i et møbel som spisestuesofaen.

Men det er over et år siden nå, så vi kan kanskje gjøre det igjen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-14, 08:34   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vi har de blå ikeastolene på Øen, jeg veldig fornøyd med dem.

(Og jeg har da også pantonstolene, så jeg har litt å sammenligne med. )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-14, 12:27   #20
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til spisestuestoler?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi lukket øynene og punget ut da vi kjøpte bordet og spisestuesofaen. Og vi virkelig elsker begge deler. Jeg hadde aldri trodd jeg kunne bli så glad i et møbel som spisestuesofaen.

Men det er over et år siden nå, så vi kan kanskje gjøre det igjen.

Det synes jeg du skal gjøre. Jeg har samme opplevelse med mitt bor og min sofa som vel ble kjøpt omtrent akkurat samtidig. Jeg vurderer nå dyre stoler til å ha ved sofaen. Jeg kommer til å gnure og lete litt etter et billigere alternativ, men jeg kommer nok til å velge de jeg egentlig vil ha til slutt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no