Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-14, 10:27   #21
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Vi leide leilighet her: http://www.leilighetiparis.com/ og trivdes godt med det.

Jeg tenkte å foreslå det samme. Utleieren er en venninne av meg.

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Vi var i Cite des Sciences og det er veldig bra, men jeg er litt usikker på det om man ikke kan fransk. De er ikke så veldig gode med oversettelser. Du må kjøpe billetter til de ulike filmene med en gang og velge tider, så du trenger å planlegge litt om dere vil se 3d film.

Ikke prioriter filmene, gå heller i Cité des Enfants. Det er mer et lek-/oppdagelsessenter enn egentlig et museum. Du får litt inntrykk av hva man kan gjøre i videoen på denne siden. Min 9-åring liker det veldig godt. Bare vær oppmerksom på at de slipper inn grupper til faste tider, og hiver dem ut igjen etter halvannen time for å slippe inn en ny. Det enkleste er å bestille billetter på forhånd.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 10:33   #22
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Vi leide den lille leiligheten da vi bare var to. Vi skal tilbake hele familien i høstferien og da skal vi ha en større.

Vi var veldig fornøyde (du får hilse din venninne Mistral, jeg anbefaler leilighetene hennes så ofte jeg kan). Leilighetene er ikke store, men godt planlagte. Og grei avstand til metroen.

Det er deilig å kunne benytte seg av at man er i en by med å handle og lage mat. Det er et fint grønnsaksmarked i nærheten og vi gikk fullstendig amok og kjøpte alt for mye. Og så kan du gå ut og handle ferskt brød og pain au chocolat om morgenen og ha lang kosefrokost. Jeg kjenner at jeg allerede gleder meg til høstferien.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 10:34   #23
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Vi leide den lille leiligheten da vi bare var to. Vi skal tilbake hele familien i høstferien og da skal vi ha en større.

Vi var veldig fornøyde (du får hilse din venninne Mistral, jeg anbefaler leilighetene hennes så ofte jeg kan). Leilighetene er ikke store, men godt planlagte. Og grei avstand til metroen.

Det er deilig å kunne benytte seg av at man er i en by med å handle og lage mat. Det er et fint grønnsaksmarked i nærheten og vi gikk fullstendig amok og kjøpte alt for mye. Og så kan du gå ut og handle ferskt brød og pain au chocolat om morgenen og ha lang kosefrokost. Jeg kjenner at jeg allerede gleder meg til høstferien.

Høres utrolig fint ut, lurer på om vi må få til noe sånt etterhvert. Ikke for å kuppe Polylannas tråd, men er en femåring altfor liten for Paris? Storebror har veldig lyst på en tur dit.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 10:37   #24
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Vi var veldig fornøyde (du får hilse din venninne Mistral, jeg anbefaler leilighetene hennes så ofte jeg kan). Leilighetene er ikke store, men godt planlagte. Og grei avstand til metroen.

Så hyggelig! Hun er veldig seriøs og flink og legger seg virkelig i selen for at gjestene henne skal trives. God plass kan man ikke regne med noe sted i denne byen, med mindre man er villig til å bla opp.

Ellers har jeg selv lyst til å prøve ut denne guide-appen, men har ikke kommet så langt ennå. Det forutsetter nok at barnet skjønner en del engelsk, eller at forelderen oversetter.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 10:39   #25
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Jeg tror absolutt at man kan finne på mye morsomt med mindre barn også i Paris, og i så fall henger jeg gjerne i denne tråden for råd.

Vi skal, som sagt, også til Paris i høstferien og nå har jeg med en 11 åring som ikke er glad i museer og shopping, så jeg er klar for å begynne å lete etter parker og lekeplasser.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 10:41   #26
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Vi bodde på sjarmerende hotell Esmeralda i januar, det ligger rett over elven for Notre Dame og burde fungere fint sammen med en tiåring. Hyggelige kafeer rett i nærheten, dessuten kort rusletur til Île St. Louis der man kan spise is på Berthillon.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 10:42   #27
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg tror absolutt at man kan finne på mye morsomt med mindre barn også i Paris, og i så fall henger jeg gjerne i denne tråden for råd.

Vi skal, som sagt, også til Paris i høstferien og nå har jeg med en 11 åring som ikke er glad i museer og shopping, så jeg er klar for å begynne å lete etter parker og lekeplasser.

Da håper jeg du deler gode funn med oss i ettertid.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 10:58   #28
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Hvis hun elsker karuseller, så er jo Disneyland Paris et sted man gjerne kan bruke en dag. Det er fantastisk for barn, litt mindre fantastisk for voksne.

Båttur på Seinen med Bateaux-Mouches er fint for å få en oversikt over byen.

Ellers elsker jeg å tusle innom kirkene i Paris, Notre Dame, Sacre Coer og en kirke til i nærheten av Notre Dame er helt nydelige, hvis datteren liker sånt.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 12:09   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Har du sett denne?
http://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...duktId=6581422

Den til London er veldig bra, tror det samme gjelder Parisboken.

Jupp, vi har den, og den la grunnlag for mye av våre opplevelse.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 13:02   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Bok bestilit.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 13:37   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Nå har du allerede bestilt, men om andre oslofolk lurer, så går det p kjøpe dem på Nomaden også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 14:38   #32
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Ved siden av Galerie Lafayette finner dere varehuset Printemps. Det ble grunnlagt i 1865. Det mest fantastiske med varehuset er restauranten i toppetasjen , som har en FANTASTISK glassmaleri-kuppel.

Dette er en fin restaurant - ikke en varehus-kafe - men vi har spurt fint om å få komme inn og se på kuppelen og fått lov til det. Det er ikke veldig dyrt, men veldig fint - så spis der gjerne. Det gjorde vi en annen gang. En spesiell historie med kuppelen er at da den 2 verdenskrig kom var de redd kuppelen skulle bli ødelagt av bombing. kuppelen ble derfor tatt ned, og gjemt under krigen - og senere satt opp igjen.

Hvis dere er der i 4. julihelgen er det fantastiske fyrverkerier rundt i hele Paris. Hør der dere bor om hvor det nærmeste er. Det er velregisserte show til musikk, gjerne.

Veldig fint for barn og voksne er Den botaniske hagen. Der er det også flere museer 8typ dyr, insekter og sånt) og dyrepark i samme anlegg. Hagen kan dere fritt gå i - det går an å kjøpe enkeltbilletter til de andre, alt. et pass til alle attraksjonene på anlegget. Anbefales absolutt med barn.

Dere kan også dra til Palais Royal - det ligger bak Louvre. Se på nedgangen til metrostasjonen Palais Royal - den er et kunstverk i seg selv. Det som er spesielt med Palais Royal, syns jeg, er at det som ser ut som et grått og trist kvartal skjuler en park inni kvartalet med et flott springvann. Det er et sånt sjakkbrettkunstverk som barn liker å hoppe rundt på. Litt lenger opp i gata er La galerie Vivienne som også er veldig - parisisk. Veldig hyggelig, med små rare butikker - et par av dem veldig barnevennlige - fine ting å gå og se på selv om man ikke skal ha noe.

Hvis dere vil ha med dere noe som ikke fins mange steder, har Paris et eget kloakkmuseum, det var morsomt for unga. ligger ikke så langt fra Eiffeltårnet. Mye interessant byhistorie knyttet til elver og sluser osv. også. Museets inngang er en bod ved en bro, så går man en trapp ned i museet. Endel av museet er rister hvor man faktisk går over kloakken. Veldig lærerikt

Vi var også på Versailles. Bestilte omvisning på nett. Ikke bare går du til egen inngang og slipper kø (vr sinnsykt kø da vi var der, men det varierer sikkert), men vi fikk også se mange rom som ikke er tilgjengelig for de andre besøkende, og fikk mange historier fra hoffet og mulighet til å spørre om ting. Bl.a. fikk vi se doen til kongen, det var jo veldig stas. Hvis du lurer, så HADDE han rød fløyel på setet.

En spesiell park jeg gjerne skulle besøkt er la buttes chaumont. De ner visst veldig fint, anlagt på et kalksteinsbrudd. Ligger litt utenfor sentrum.


Sist redigert av Charlie : 25-06-14 kl 14:44.
Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 14:43   #33
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Spennende Charlie. Var omvisningen på engelsk?

Og hvordan er den dyrehagen? Er det en tradisjonell bydyrehage med små fæle bur, eller en moderne en, som man kan gå i uten å få vondt i hjertet? Jeg sliter litt med dyrehager, men lillesøster elsker dem, så om det ikke er helt uutholdelig så kan vi kanskje gå der.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 14:44   #34
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Jeg er helt i villrede angående hoteller, det blir jeg alltid.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 14:51   #35
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er helt i villrede angående hoteller, det blir jeg alltid.

Dyrt? Billig? Sentralt? Stort? Lite? Eklektisk? Design?
:hjelpertil:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 14:52   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Ikke knalldyrt, siden det er 4 netter og da baller det på seg. I et område som er trivelig å vandre og være i. Hyggelig betjening. "Hotellaktig" så jenta får litt følelse av noe spesielt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 14:55   #37
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Jeg har kommet med konkret hotellforslag.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 14:56   #38
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har kommet med konkret hotellforslag.

Jeg har notert meg ditt forslag.
Jeg har nemlig veldig lyst til å ta med pøbelprinsessen til Paris etter at jeg var der i forrige uke.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 14:56   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Jeg skule til å anbefale å leie leilighet, men siden hun vil ha noe hotellaktig så utgår jo det.

Om det allikevel kan være aktuelt har vi fått gode dealer gjennom homeaway. Ang. location, så lenge det er innen sentrumsbydelene og nær en t-banestasjon syns jeg det går rimelig ut på ett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 15:01   #40
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Spennende Charlie. Var omvisningen på engelsk?

Og hvordan er den dyrehagen? Er det en tradisjonell bydyrehage med små fæle bur, eller en moderne en, som man kan gå i uten å få vondt i hjertet? Jeg sliter litt med dyrehager, men lillesøster elsker dem, så om det ikke er helt uutholdelig så kan vi kanskje gå der.

Man kan velge språk, det er forskjellige "turer". Vi hadde engelsk. Vi hadde med barn fra 6-11 år, de skjønte litt selv og vi voksne oversatte litt.

Kremt. Den dyreparken er nok litt begge deler. Men det så ganske hyggelig ut, det er et parkanlegg med mye trær osv. Mulig det blir litt heartache på de store kattedyrene, de har litt dårlig plass, syns jeg. få med dere babyavdelingen bak de store kattedyrene dersom dere velger å gå dit.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no