Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Størrelse på TV

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-08, 19:28   #41
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på TV

Dere som helst ikke vil ha tv, eller ihvertfall ikke at den skal synes: Liker dere ikke å se film/tv heller?
Jeg innrømmer gjerne at jeg liker å se på tv, jeg. Og bedre på en litt større enn på en knøttliten skjerm.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:31   #42
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på TV

Man kan jo like å se på film og slikt selv om man syns TV'er som sådan er stygge da, Maxi. Og jeg syns ikke det spiller noen rolle for filmen hvor stor TV'en er. Vi har hatt en ganske liten TV frem til nå.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:32   #43
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Størrelse på TV

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Dere som helst ikke vil ha tv, eller ihvertfall ikke at den skal synes: Liker dere ikke å se film/tv heller?
Jeg innrømmer gjerne at jeg liker å se på tv, jeg. Og bedre på en litt større enn på en knøttliten skjerm.

Mitt kriterie er at det skal være så stort som mulig uten å dominere rommet. Med "feil" innredning kan et 32 tommer TV være mer dominerende enn et som er større.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:33   #44
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Størrelse på TV

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Pøsj. De tåler det.

Jeg ser liksom for meg at den blir større enn veggen der.

*ta med målebånd på neste besøk*

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:34   #45
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på TV

Ja, jeg syns jo ikke heller selve tv-en er det peneste i verden, men så ille er den ikke heller, syns jeg. En flatskjerm tar jo temmelig mye mindre plass totalt sett enn de gamle tykke. Jeg liker bedre å se på en skjerm av litt størrelse enn på en knøttliten.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:36   #46
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Størrelse på TV

Vi har en gedigen 32" på benk, den tar mye plass i stua fordi den er en stor "gammel" sak.
Nå skal vi ha ny tv på "film rommet" som mannen holder på å pusse opp, der blir det nok 42" eller større, flat-vegghengt tv.
Jeg har egentlig lyst på ny tv i stua også, for en vegghengt flatskjerm er mindre "ruvende" enn en på benk. Men det blir for dumt å kjøpe ny tv siden den "gamle" fungerer utmerket.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:48   #47
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Størrelse på TV

52 oppe og 42 nede.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:53   #48
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på TV

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Dere som helst ikke vil ha tv, eller ihvertfall ikke at den skal synes: Liker dere ikke å se film/tv heller?
Jeg innrømmer gjerne at jeg liker å se på tv, jeg. Og bedre på en litt større enn på en knøttliten skjerm.

Jeg er ikke noe filmmenneske, men når jeg ser en film betyr størrelsen på skjermen utrolig lite. Jeg har av den grunn heller aldri brydd meg noe særlig om kino. Innhold i film betyr mye for meg, mens lyd og bilde ikke betyr noe særlig. Om mannen ser en film på den store skjermen nede kan jeg godt se noe annet på den lille oppe uten at det påvirker filmopplevelsen negativt for min del.

Nå skal det sies at jeg er oppvokst i en familie som tenker temmelig motsatt av det jeg gjør. Det samme gjør mannen. Jo mer utstyr jo bedre.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:57   #49
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på TV

32 tommer som står på benk. Aller helst ville jeg hatt den på vegg, men vi har ikke vegg som er stor nok der som TV-en skal stå. Vi gikk fra 24 tommer til 32 og det var en kjempeovergang, og TV-en er mer enn stor nok. Jeg frika ganske mye ut da den var på plass for jeg syntes den var altfor stor. Fortsatt er jeg ikke helt vant til den.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:58   #50
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på TV

Jeg er oppvokst i en familie som lenge ikke hadde tv i det hele tatt, og som hadde sorthvitt-tv lenger enn de fleste. Jeg er heller ikke noen utstyrs-freak, men syns jo det er fint å kunne se detaljene litt bedre enn man gjør på de aller minste skjermene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:58   #51
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på TV

Maxi: Vi har projektor og hjemmekinoanlegg i et annet rom, vi går dit om vi skal se film.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 20:01   #52
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Størrelse på TV

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Maxi: Vi har projektor og hjemmekinoanlegg i et annet rom, vi går dit om vi skal se film.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 20:09   #53
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på TV

Ah. Det var sant. :flytter inn hos Adrienne:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 20:09   #54
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på TV

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Du har jo sett den. Hvis ikke du la merke til den faller alle argumentene dine i fisk.

Må innrømme at jeg ikke la merke til den.

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Pøsj. De tåler det.

Noen ganger er RL-venninner på forum noe herk.

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg synes du er kjip kone. TV skal være en stor, fin skjerm til å se film på. Skap, liksom. :tsk:



Det skal sies at vi nesten aldri ser på film, da. Vi ser på nyheter og House, det er vel stort sett det.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 20:14   #55
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på TV

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ah. Det var sant. :flytter inn hos Adrienne:

Gjesterommet har selvsagt egen stue med tilhørende TV. Den er ikke så stor som den vi har i stua, bare 24 tommer, men sofaen er til gjengjeld veldig nærme skjermen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 20:14   #56
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Størrelse på TV

House på storskjerm. :drømmer:

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 20:15   #57
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Størrelse på TV

Ja, også har vi en 26 tommer flatskjerm i kjellerstuen + en til vanlig tykk tv.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 20:16   #58
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på TV

Jeg liker heller ikke store tv-er, men innrømmer gjerne at det ble kjekkere å se film etter at vi byttet tv i fjor. Jeg ser generelt sjelden på film. Veldig sjelden. Men jeg så stor forskjell på den 26" tv-en vi hadde før og den 32"-tv-en vi har nå. Jeg synes den vi har nå (32" altså) er helt passelig. Vi har liten stue, bare 26 kvadrat. Den står på en benk, men jeg hadde hengt den på veggen (dog ikke for høyt) dersom det ikke var for at vi har et par tynne, stygge søyleformede høyttalere som jeg gjemmer bak tv-en. (De hører til stereoanlegget.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 20:17   #59
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Størrelse på TV

Joda, jeg liker å se film selv om jeg har 24'' i stua. Jeg ser heller film enn TV, og kunne godt tenkt meg et Adrienne-rom med stor skjerm og surround. Men jeg vil ikke bruke stua til filmrom, for meg er stua et sosialt rom, og jeg synes ikke det er så hyggelig om tv-titting blir en dominerende aktivitet. Jeg synes også de fleste TV'er er stygge.

Hvis jeg ser film er det oftest på PC, med PC i fanget. Det er fordi jeg stort sett er alene når jeg ser film.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 20:17   #60
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Størrelse på TV

Vi har 42 tommer.

Ville egentlig ikke ha så stor tv, men ga etter for press.

Nå som den først står der angrer jeg ikke på at jeg lot meg presse altså.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no