Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Størrelse på TV

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-08, 18:00   #21
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Størrelse på TV

32 tommer inne i en seksjon. Vi skulle begge ønske den var større, men jeg nekter å bruke unødvendig mye penger på en tv når den vi har fungerer helt perfekt.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:01   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på TV

Stue på 60 kvm? Det har hvertfall ikke vi.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:03   #23
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på TV

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det høres helt mystisk ut for meg at en 32'' tv kan bli særlig dominerende i en stue på 60 m2. Jeg vil jo ikke heller at det første man ser i stua skal være et digert tv, men det er jo fint å ha litt størrelse når man ser film?

Jeg synes det er dominerende, men det er nok fordi jeg i utgangspunktet synes TV-apparater er stygge. Jeg vet jeg er rar som synes små skjermer er absolutt like greit som store. Vi er aldri flere enn fem som ser TV samtidig her og jeg får alltid med meg det hele selv på den lille 21 tommers skjermen. Surroundanlegg osv. maser mannen om at han skal installere

Hadde jeg valgt hadde vi hatt den store TV-en oppe og ingen TV i stuen nede, men jeg blir nok nedstemt her i familien.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:03   #24
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Størrelse på TV

Vi har 37" og er meget nøgd med det. I følge sambo, så er det slik at om man får det inn gjennom døren, så er det ikke for stort.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:04   #25
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Størrelse på TV

Vi har 42" på tvbenk.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:07   #26
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Størrelse på TV

Vi har en 42 " hengt opp på veggen, med en sånn arm som kan trekkes en halvmeter lenger ut, og vris på, og hele tv-monsteret er bygget inne i veggseksjonen (skap rundt, helt opp til taket) og vi har 25 kv.m stor stue. Den RUVER ikke, ettersom den henger inntil veggen, og skapene stikker dypere ut enn tven. Men den syns, ja. Og jeg syns det er deilig når vi skal se på film at den er såpass stor. VI prøvde først 32 ", da jeg trodde det skulle bli råneharry med 37" eller 42", men da druknet den rett og slett. Mitt forslag at vi skulle øke til 42". Jeg er uansett ganske streng på at ikke tven skal stå på i tide og utide. Enig i at den kan ta for mye oppmerksomhet, spes i fht kommunikasjon.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:08   #27
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Størrelse på TV

32 " på tvbenk.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:08   #28
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Størrelse på TV

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes det stjeler for mye fokus når den henger på veggen. Vi har en to-delt stue med to små rom og jeg synes ikke tv er så viktig at det bær henge på veggen, for å være ærlig. Jeg ser jo her at mannen min likevel har rett - jeg er en kjip kone som ikke ville kjøpe større.

Jeg tror nok en 42" kan bli for stort hos dere ja.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:14   #29
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Størrelse på TV

Du har jo sett den. Hvis ikke du la merke til den faller alle argumentene dine i fisk.

Den er 42" (flatskjerm). Jeg ville ha 37", mannen 42". Han mente imidlertid det var viktigst med høy WAF: Wife Acceptance Factor. Til slutt ga jeg ham hele greia. Kjøp hva du vil, sa jeg.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:16   #30
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på TV

25'' på benk. Jeg har ikke en gang flatskjerm. Det holder i massevis for meg.

Det er tydeligvis ingen mann i huset mitt.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:16   #31
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Størrelse på TV

Opprinnelig lagt inn av Blomstermamma, her.

Jeg tror nok en 42" kan bli for stort hos dere ja.

Pøsj. De tåler det.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:17   #32
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.889
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Størrelse på TV

Vi har fremdeles tv av den gamle sorten. En 36" i loftstuen, og en i allrommet. Begge står på benk. Med tid og stunder skal de byttes ut. Ser for meg en vegghengt 32" i allrommet, noe større vil bli altfor dominerende, og en 42" i loftstuen. Vi har med vilje valgt bort tv i stuen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:17   #33
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Størrelse på TV

Vi har 32", men har bestilt 42" vegghengt som kommer om en uke. Når det gjelder kjøp av stereo og TV lar jeg mannen styre med det. Det er omtrent det eneste han er interessert i av shopping og han har god smak.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:18   #34
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Størrelse på TV

I stua har vi 42 tommer, mens på loftet står det en 37 tommer. Ikke mine valg, men jeg lever godt med de.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:19   #35
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Størrelse på TV

Vi hadde 32 tommer (ikke flatskjerm), og den var gedigen og tok halve stuen omtrent. Når vi skulle kjøpe flatskjerm var det meget motvillig jeg gikk med på å kjøpe 42 tommer, men jeg er så fornøyd! Den tar mye mindre plass enn den gamle tven og er slett ikke dominerende selv om vi har ganske liten stue. Den er vegghengt, og det var jeg også motvillig til, men nå er jeg strålende fornøyd med det også. Den henger jo rett over tv-benken der den ville stått om vi ikke hadde den på veggen, så den tar enda mindre plass nå.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:20   #36
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Størrelse på TV

Da vi skulle kjøpe ny tv for noen år siden, ville min kjære ha en 42". Jeg mente det holdt med en 37". Vi har en 37".

Det vi gjorde før vi dro for å kjøpe tv, var å måle opp avstanden fra veggen til stolene vi sitter i når vi ser på tv. Det viste seg at 42" ble aaaaltfor stort, og 37" ble aaaaakurat passe. Sånn.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:21   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på TV

Hæ? TV? Åh, den neglisjerte skjermen? Har en diger widescreenikkeflatskjerm, stygg som juling.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:23   #38
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Størrelse på TV

Jeg synes du er kjip kone. TV skal være en stor, fin skjerm til å se film på. Skap, liksom. :tsk:

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:25   #39
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på TV

Vi har nettopp kjøpt 32" og har den på TV-benk. Jeg er vant til en ganske liten TV og syns den nye er stor, stygg og dominerende i vår stue. Vi har ganske stor stue. :liker ikke TV'er:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:27   #40
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på TV

Jeg er Hattifnatten. Vi har 26".

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no