Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Rimelig trådløst tastatur og mus som funker bra?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-21, 09:47   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rimelig trådløst tastatur og mus som funker bra?

Jeg har arvet en skjerm til hjemmekontoret. Er usikker på om jeg kommer til å bruke den, men skal teste ut. I den forbindelse trenger jeg altså tastatur og mus som ikke koster skjorta, men som likevel fungerer som de skal.

Har noen tips?

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-21, 09:52   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rimelig trådløst tastatur og mus som funker bra?

Jeg har alltid vært fornøyd med Logitech sine. Kommer i ulike prisklasser.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-21, 10:05   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig trådløst tastatur og mus som funker bra?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har alltid vært fornøyd med Logitech sine. Kommer i ulike prisklasser.

Takk! Har du peiling på hva som skiller de rimelige fra de som koster litt mer?

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-21, 10:59   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rimelig trådløst tastatur og mus som funker bra?

Det er nok design, funksjoner og sånne ting. Noen er jo designet spesielt for gaming for eksempel. Jeg har aldri kjøpt annet enn et av de billige til noen hundrelapper, så jeg har ikke satt meg så veldig inn i det. Men de har vært holdbare og aldri noen problemer.
De har noen billige på Clas Ohlson, mens Elkjøp har modeller til godt over 1000 kr.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-21, 11:30   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig trådløst tastatur og mus som funker bra?

Takk for hjelpen!

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-21, 11:40   #6
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rimelig trådløst tastatur og mus som funker bra?

Det er virkelig forskjell. Jeg liker best Logitech sitt sett til 700 eller noe sånt på Elkjøp. Men kjøpte sist et sett til 450. Klarte å rote vekk mus og dongel til det andre. Det er helt innafor. Og bruker det med skjemt og docking på hjemmekontor.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-21, 11:46   #7
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rimelig trådløst tastatur og mus som funker bra?

Vi har dette https://www.komplett.no/product/1164...combo-graphite

Liker at det lager lite lyd siden vi bruker det til en stasjonær pc som står i stua.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-21, 12:38   #8
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.014
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rimelig trådløst tastatur og mus som funker bra?

Jeg har Logitech K750, som er flat, stille og solcelledrevet. I sommer jobbet jeg noen dager et sted der de hadde et mer tradisjonelt (les eldre) Logitech tastatur med store taster, og det var ganske behagelig. Så komforten er ikke nødvendig større med de dyrere modellene.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-21, 13:21   #9
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rimelig trådløst tastatur og mus som funker bra?

Mannen kjøpte et trådløst på Kjells i går, med trådløs mus. Veldig fornøyd så langt. Kostet 300,-.

https://www.kjell.com/no/produkter/d...-og-mus-p61231

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no