Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-21, 19:05   #1
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?

Jeg er ikke venn med printere.. det er noe herk og de virker aldri når de skal.

Etter å ha heve ut to relativt nye «gode» Canon printere er jeg nå tilbake på fars 10 år gamle Canon printer. Den printer og kopiere når den skal. Men siden den er såpass gammel så mangler den AirPrint så jeg får ikke printet ut direkte fra iPad/iPhone. Så jeg må alltid inn på macen for å få printet ut dokumenter.

Forslag?
Krav - helst ikke får dyre blekk patroner
AirPrint
Ikke kjempe stor

Forøvrig er jeg like sur på pappas sin nå fordi jeg skulle printe ut et dokument i svart og den nekter fordi den mangler rosa blekk.. jamen jeg skal ikke printe i rosa! Jeg skal printe i svart for p…. Og jeg er tom for rosa blekk patroner og skulle hatt det arket i dag.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-21, 19:47   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?

Jeg har også litt uheldig erfaring med hjemmeprintere. Etter å ha hatt en Epson et par år, som skulle være bra, men holdt på å drive meg fra vettet, har jeg nå kjøpt en
Canon Pixma TS5350 til under 1000 kroner. Har bare hatt den siden februar, og fortsatt ikke printet så fryktelig mye, så jeg vet ikke pris på blekkpatronene ennå. Den fungerer ihvertfall fint, trådløs og kan brukes fra telefon.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-21, 17:32   #3
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?

Vi har en Brother i en litt dyrere prisklasse (type 2-3000kr) og den har gått knirkefritt i ganske mange år. Men den er stor, har dyre patroner (800kr ) AirPrint har den. Dog nektet den å skrive ut i svart-hvitt om den mangler magenta. :jepp:

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-21, 17:40   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?

Vi har HP smart tank plus 550-serien. Funker gulla godt, men usikker på pris på patroner

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-21, 18:45   #5
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?

Takl for tips

Skal sjekke de ut

Regner med å kjøpe den der rosa patronen fordi jeg har 3 svarte patroner liggende (kjøpte feil en gang) og det blir for dumt kaste 3 patroner og kjøpe ny printer samtidig. Når det egentlig bare er svart det går av…

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-21, 19:25   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?

Vi var lei av printere som tøyset og tømte seg for farge og som aldri virket når vi trengte dem, så nå sist gikk vi for en Brother og den har fungert uten problemer i snart to år nå. Valgte å gå for bare svart, for det er stort sett bare tekst/noter som printes her i huset.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-21, 19:59   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?

Er dere obs på at svart på utprint kan være kun sort farge eller i mange tilfeller en blanding av alle farger (for skikkelig dyp sort - eller det er scannet som CMYK)?

Hvis dokumentet (tekst/bilder) ser sort-hvitt ut på skjerm så kan det likevel inneholde andre farger. Prøv å velge utprint i grayscale eller sort/hvitt, funker det?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-21, 20:16   #8
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?

Jeg har kjøpt meg en Epson med ECO patron nå. Da kan man fylle på, og de tørker ikke ut på samme måte. Den har fungert fin siden jeg kjøpte den for 6mnd siden. Men det er jo ikke en fasit.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-09-21, 21:34   #9
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Er dere obs på at svart på utprint kan være kun sort farge eller i mange tilfeller en blanding av alle farger (for skikkelig dyp sort - eller det er scannet som CMYK)?

Hvis dokumentet (tekst/bilder) ser sort-hvitt ut på skjerm så kan det likevel inneholde andre farger. Prøv å velge utprint i grayscale eller sort/hvitt, funker det?

Kan prøve. Dette er kun et dokument med svart skrift jeg skal ha ut.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-21, 22:21   #10
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?

Jeg har Brother laserprinter. Har fungert bra i minst 6 år.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-21, 22:25   #11
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?

Vi ble lei av blekkskrivere som aldri virket. Byttet til en stor sak som bruker laser teknologi, og koster 2-3000kr. Den har gått som en klokke i flere år, vi har skrevet ut minst 1500 sider på den.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no