Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Fb-spørsmål

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-18, 20:04   #1
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.854
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Sint!

Fb-spørsmål

Det mest irriterende jeg vet er at alle mine fb kontakter ser det i feeden sin når jeg trykker at jeg er interessert i eller skal på et arrangement. Fins det en måte å unngå dette på?

Jeg trykker interessert for å bli minnet på det i tilfelle det passer å dra, ikke for at mamma skal trykke "liker" eller for at andre skal begynne å presse meg til å bli med.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-18, 21:07   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fb-spørsmål

Enig, den funksjonen savner jeg og! Og muligheten til å oppdagere bilder uten at det blir smurt utover veggen til alle jeg kjenner

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-18, 21:23   #3
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fb-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

! Og muligheten til å oppdagere bilder uten at det blir smurt utover veggen til alle jeg kjenner

Men det får du jo til ved å endre innstillingene for bildet til venner frem for offentlig.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-18, 22:31   #4
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fb-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Men det får du jo til ved å endre innstillingene for bildet til venner frem for offentlig.

Nei, det kommer jo på veggen til alle du har som venner. Ikke alle da, men de algoritmen bestemmer skal se det. Eller?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-18, 22:33   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fb-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Det mest irriterende jeg vet er at alle mine fb kontakter ser det i feeden sin når jeg trykker at jeg er interessert i eller skal på et arrangement. Fins det en måte å unngå dette på?

Jeg trykker interessert for å bli minnet på det i tilfelle det passer å dra, ikke for at mamma skal trykke "liker" eller for at andre skal begynne å presse meg til å bli med.

Det tror jeg man må leve med når arrangementet er offtentlig. Det er jo for at flere skal se det og dermed spre arrangementet. Irriterende, jeg er enig.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no