Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Har du lastet ned Pokemon Go?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Har du lastet ned Pokemon Go?
Ja 82 56,16%
Nei, ikke ennå 22 15,07%
Kommer aldri til å gjøre det 37 25,34%
Brokkoli 5 3,42%
Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-16, 09:58   #221
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Ungene våre har ikke ønsket seg, før Knøtto spurte i går.

Hun har foreløpig bare kontantkort, stakkars liten. Kan noen fortelle meg om faktisk datakost, slik at jeg vet om vi ved å si "ja" ender opp med å måtte kjøpe abonnemnet til henne?

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-16, 12:51   #222
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Ungene våre har ikke ønsket seg, før Knøtto spurte i går.

Hun har foreløpig bare kontantkort, stakkars liten. Kan noen fortelle meg om faktisk datakost, slik at jeg vet om vi ved å si "ja" ender opp med å måtte kjøpe abonnemnet til henne?

Alle inkl jeg som er på level 19 klarer oss med 1 GB i mnd. Bruker da også data til å lese forum og aviser. YouTube og video sluker data så jeg har nøye instruert mine til å slå av når de ikke er på jakt.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-16, 13:05   #223
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Poden jakter ikke veldig mye/ivrig, men 1GB holdt ikke til ham. Han bruker bare mobildata når han jakter Pokemon. Aldri ellers.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-16, 14:01   #224
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg har fått en Gyarados i dag.

Åh! Fikk du den bare, eller har du fanget 400 Magikarp?

edit: så nå at du fikk den. Jeg har 270 Magikarpcandy. Det bor en utenfor huset mitt.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-16, 14:04   #225
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg brukte 380 mg på pokémon på en måned, mest i juli. Det kom jeg meg fra level 0 til level 22 på, så datsbruken er ikke avskrekkende. Det er visst ca en fjerdedel av hva jeg har brukt på Facebook og chrome. :shock:

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-16, 15:28   #226
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg er i avisen pga pokemon

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-16, 16:22   #227
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Poden jakter ikke veldig mye/ivrig, men 1GB holdt ikke til ham. Han bruker bare mobildata når han jakter Pokemon. Aldri ellers.

Samme med storebror.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-16, 17:07   #228
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Har de noen apper som står og laster ned automatisk? Eks snap? Snap Chat går an å endre innstillinger på slik at my stories ikke bruker opp masse data...

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-16, 19:15   #229
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Poden jakter ikke veldig mye/ivrig, men 1GB holdt ikke til ham. Han bruker bare mobildata når han jakter Pokemon. Aldri ellers.

Så rart. Jeg spiller ganske mye, i tillegg til generelt mye databruk ellers også. Og 1 GB i mnd. hadde holdt lenge til bare Pokemon Go. Har dere lastet ned google-kartet til telefonen hans?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 10:03   #230
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Har de noen apper som står og laster ned automatisk? Eks snap? Snap Chat går an å endre innstillinger på slik at my stories ikke bruker opp masse data...

Hvordan? Jeg har fader meg brukt mest data på snapchat, ser jeg, på tross av at jeg knapt bruker det.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 10:12   #231
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Hvordan? Jeg har fader meg brukt mest data på snapchat, ser jeg, på tross av at jeg knapt bruker det.

Du kan gå inn på instillinger (trykk på spøkelset øverst når du går inn i appen, og så tannhjulet øverst til høyre. Trykk på manage - og skru på travelmode. Da laster den ikke ned før du trykker på storyen, regner med det reduserer mengden data.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 10:16   #232
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Storebror er fullstendig hekta, og det er Lillesøster også.

Storebror er jo en type som helst er inne, men nå BER han om å ut og gå, for å finne Pokemon. Jeg elsker Pokemon Go! *ler*

Jeg har fått både dama og ungene der til å spille, så i går i Trondheim var vi to voksne og 4 unger som spilte. Ja, nr 5 som har CP var med og tok ned gymmer sammen med meg. *ler*

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 10:25   #233
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

I går fikk jeg og minstemann Lathans en god og rask kveldstur på en time, inkludert å vinne en gym, og det var jo både deilig og hyggelig!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 12:03   #234
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Du kan gå inn på instillinger (trykk på spøkelset øverst når du går inn i appen, og så tannhjulet øverst til høyre. Trykk på manage - og skru på travelmode. Da laster den ikke ned før du trykker på storyen, regner med det reduserer mengden data.

Tusen takk, satser på at det fikser biffen!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 12:53   #235
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg fikk ikke til å laste ned på iPhone 4, men barna sier de vet om noen som har fått det til. Jeg får ikke oppgradert iOs, nemlig.

Noen som vet om det går, og kan forklare med teskje?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 13:19   #236
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Vi har heller ikke greid å laste inn på iPhone 4 - operativsystemet er for gammelt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-16, 16:28   #237
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Funker fra iphone 5 og opp...

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-16, 21:36   #238
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Vi er så superdyktige på sånne gymgreier altså, at da vi hadde klart å overta en gym flere ganger (skjønner ikke hvem som tok den tilbake heller, var ingen å se i nærheten engang) så klarte vi endelig å collecte coins. Og så skulle vi visst bare se hvorfor boksehanskene var der fremdeles, og siden jeg ble mer opptatt av å passe unger enn å kjempe mot meg selv så slo jeg meg selv ut av gymmen.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no