Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ikke ha mobilen i bh'n

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-16, 18:01   #41
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hvis jeg hadde lagt ut bilde der jeg har iPhone 5C i bh-en så hadde dere skjønt hvorfor jeg syns det er rart. Det ser jo ut som den ene puppen ER en iPhone.

Bilde!

Ja, for du har jo tatt et bilde, ikke sant?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 18:05   #42
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Nei, men har prøvd.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 18:20   #43
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Dette krever en billedtråd.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 18:26   #44
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Har iPhone i bh hele tiden, og det mest idiotiske er vel helst at jeg stadig ikke finner den og står i all offentlighet og klemmer meg selv på puppen for å sjekke om den er der.
Men ja, i varmen blir den litt fuktig, så da prøver jeg å unngå det eller evt legger den i et tynt lommetørkle. Jeg har nemlig nesten ingen kjoler med lomme, og gidder ikke å gå rundt å bære hele dagen.

Hehe, det hjelper å ha et tynt deksel på den. Og ja, jeg kan også stå og klappe på puppen dersom jeg lurer på hvor jeg har lagt mobilen. Så SÅ ubehagelig er det ikke å ha den der.

Vulgært og vulgært, det er vel alt ettersom øyet ser. Jeg holdt forøvrig et innlegg på et politisk møte for ikke så lenge siden, hvor jeg brukte det med at vi i våre dager har med oss en liten datamaskin på lomma alltid, eller i BH-en som Erna har, og så dro jeg opp mobilen fra BH-en, for å skape litt oppmerksomhet rundt det. Det førte hvertfall til latter og jeg tror ingen syntes jeg var vulgær av den grunn.

Mannfolk som hele tiden retter på stellet i møter derimot, det synes jeg er vulgært (og ekkelt). Men andre menn synes kanskje det er helt normalt?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 18:54   #45
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Dette krever en billedtråd.

Det er jo helt umulig å få tatt selfie når telefonen ligger i bh-en.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 19:03   #46
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Sønnen min syntes det var så morsomt at han tok bilde av meg med iPhonen i lomma, og kalte det med en gang iPupp... Vanligvis stikker jeg den litt lengre bakover i BH-en så den ikke stikker opp da...


Sist redigert av LaBanga : 17-07-16 kl 22:41.
LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 21:35   #47
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Vulgært og vulgært, det er vel alt ettersom øyet ser. Jeg holdt forøvrig et innlegg på et politisk møte for ikke så lenge siden, hvor jeg brukte det med at vi i våre dager har med oss en liten datamaskin på lomma alltid, eller i BH-en som Erna har, og så dro jeg opp mobilen fra BH-en, for å skape litt oppmerksomhet rundt det. Det førte hvertfall til latter og jeg tror ingen syntes jeg var vulgær av den grunn.

Mannfolk som hele tiden retter på stellet i møter derimot, det synes jeg er vulgært (og ekkelt). Men andre menn synes kanskje det er helt normalt?

Det hadde jeg syntes var litt vulgært jo
Både bh-mobil i full offentlighet og stell-retting.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 22:11   #48
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Det hadde blitt for intimt/privat for meg å hente fram telefonen fra bh-en på et møte, ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 23:47   #49
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Det er jo definitivt litt annerledes enn å fiske den opp fra en veske, men det er ikke som om jeg bedriver utgravning eller blotting, jeg drar i ledningen på ørepluggene, og vips har jeg en telefon i andre enden. Og så smyger jeg den nedi like lettvint, skyver den jo bare ned i siden av kjolekanten, ingen som ser bhen engang. Og underveis er det ikke sånn at man ser telefonen heller, den ligger på høykant ganske usynlig under klærne, og man ser egentlig bare at jeg har en ledning hengende rundt halsen.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 23:59   #50
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Jeg syns BH-en er et veldig bekvemt sted å oppbevare mobiltelefonen, men jeg syns ikke egentlig det passer seg å ta den frem eller legge den tilbake i offentlighet, så det er en hjemme-greie. Og, ikke minst, jobbe i hagen-greie.

Jeg måtte sjekke i speilet nå, for å se hvor godt det egentlig vises, og fasiten er at hvis du virkelig stirrer inngående på puppen min, så kan du se antydning til et hjørne av den. (Jeg har en iPhone 5.) Men da skal du kikke så inngående at det ikke er jeg som er den vulgære lenger.

Jeg tror jo man må ha pupper av en viss størrelse for at det 1) ikke skal være synlig og 2) ikke være ubekvemt, så jeg kan jo skjønne at damer med C-cup eller deromkring ikke helt skjønner hvordan det kan være plass til mobiltelefon, lommebok og nøkkelknippe i BH-en.

(Kødda. Jeg bruker jo ikke lommebok. Og du kan jo bare gjette hvor jeg oppbevarer nøklene mine. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 02:22   #51
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

C-cup er jo stort, der hadde jeg sikkert fått plass til bilnøkkelen også.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 09:34   #52
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Mobil i bh var problemfritt da jeg hadde FF-cup, men nå med en C-cup er det hverken mye plass eller behagelig. :fasit:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 09:54   #53
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Og en god del mer synlig, antar jeg. På en C-cup er det ikke nok flate til at det blir noe naturlig sted å legge en telefon.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 10:33   #54
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Noen som så siste sesong av Orange is The New Black her, eller?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 10:45   #55
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 16:32   #56
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Jeg har 70 e. Men om jeg skulle finne på å ha mobilen der (noe jeg ikke vil siden jeg synes det er vulgært/ekkelt), så burde jeg jo ha 70 f. Uansett str på pupper så kjøper man jo bh etter str så den sitter?
Vel. Jeg synes hele konseptet er merkelig. Første gang jeg hørte om det var Erna.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 17:43   #57
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Når eg har mobilen (iPhone 6) i bh-en, har eg han på sida av puppen eller inn mot under armane. Det er verken ubehagelig eller synleg.


Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Har iPhone i bh hele tiden, og det mest idiotiske er vel helst at jeg stadig ikke finner den og står i all offentlighet og klemmer meg selv på puppen for å sjekke om den er der.
Men ja, i varmen blir den litt fuktig, så da prøver jeg å unngå det eller evt legger den i et tynt lommetørkle. Jeg har nemlig nesten ingen kjoler med lomme, og gidder ikke å gå rundt å bære hele dagen.

Eller når ein står i ein butikk og trur ein har mista telefonen og ekspeditøren ringer deg, og det blir veldig tydelig at han ligg i bh-en.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er jo helt umulig å få tatt selfie når telefonen ligger i bh-en.


Har du ikkje ein iPad?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 18:14   #58
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Nei, den har jeg alltid i bh-en.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 19:07   #59
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Nei, den har jeg alltid i bh-en.

Då skjønner eg at du strever med å få plass til telefonen.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 23:49   #60
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

C/ D-cup. Mobilen ligg som nokon melder over: langs sida, inn mot armen. Når eg hentar mobilen fram er det ytterst lite fomling og sjølv-tafsing. Det er som om eg raskt klør seg på overarmen. Er ikkje synlig.

Dog brukar eg aldri høghalsa kle - da hadde det nok blitt meir komplisert.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no