Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokemon Go til 12-åringer?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-16, 19:24   #41
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Fungerer dette bare på iPhone?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 19:44   #42
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Vanlig at man sliter med server connection problemer?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 20:05   #43
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Fungerer dette bare på iPhone?

Neida, søk på spillet og android, så kan du finne oppskrift. Litt mer jobb å få det på android så det ut som, men absolutt mulig.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 20:06   #44
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Vanlig at man sliter med server connection problemer?

Ja, innimellom. Restart fungerer innimellom, men jeg mistet to Pokémons og en runde med røkelse pga det....:grrr:

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 20:08   #45
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Vi mistet altså - som i jeg og femåringen, ikke bare jeg....

(Imorgen laster jeg ned eget til ham, mine Pokémons er mine Pokémons.... )

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 20:59   #46
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.445
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Fungerer dette bare på iPhone?

Neida, det er enklere til android enn til iphone, foreløpig.

Jeg fant oppskrift på tek.no og også link til et sted det var trygt å laste det ned fra.

http://www.tek.no/artikler/guide-sli...e-trinn/349451

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 21:22   #47
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.663
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Jeg har prøvd å lage konto i Australia og New Zealand. Men får alltid beskjed om at betaøiggskortene mine ikke er godkjente.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 21:26   #48
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Du oppretter ny Apple-ID når du skal laste ned, da velger du samtidig "none" på betalingskort. Vi satte også alder på eier av appleid til eldre enn 18 år, i tilfelle det skulle ha noe å si...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 21:36   #49
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.663
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Har prøvd og prøvd etter første oppskrift jeg fant. Men nå når jeg prøvde å installere spillet ute å være innlogget og gjorde akkurat de samme tingene da fikk jeg opp ingen som alternativ.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 21:40   #50
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Ungene har løpt rundt etter Pokémons siste dagene. De lastet spillet når vi var i USA så vi var spente på om det ville kræsje når vi kom til Norge, men det fungerte finfint. Rett før middagen kom Frøkna inn på kjøkkenet og spurte hvor lenge det var til middag "5 minutter" - "Fint! Det er en Pokémon oppe i gata her - skal bare løpe å fange den!" Så joda, de er ivrige her også.

Jeg har ikke turt å laste ned på jobb telefonen enda mht at det ikke er lansert i norske app-stores.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 21:42   #51
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.445
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har ikke turt å laste ned på jobb telefonen enda mht at det ikke er lansert i norske app-stores.



Det har jeg visst ikke tenkt på en gang..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 21:44   #52
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.



Det har jeg visst ikke tenkt på en gang..

Vi har ganske strenge restriksjoner, også på telefonene. Det ligger en del sensitiv informasjon på telefonen, så jeg vurderer sterkt å kjøpe en privat spilltelefon faktisk.

Jeg vet ikke hvordan andre kan hacke seg inn på min telefon, men mht at den nærmest fungerer som en liten PC med mye info er jeg restriktiv med hva jeg laser opp. Mulig det er jeg som er paranoid altså.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 21:54   #53
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.445
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Vi har ganske strenge restriksjoner, også på telefonene. Det ligger en del sensitiv informasjon på telefonen, så jeg vurderer sterkt å kjøpe en privat spilltelefon faktisk.

Jeg vet ikke hvordan andre kan hacke seg inn på min telefon, men mht at den nærmest fungerer som en liten PC med mye info er jeg restriktiv med hva jeg laser opp. Mulig det er jeg som er paranoid altså.

Sånn funker egentlig min også, men jeg byttet nettopp telefon og har ikke fått lagt inn alle sikkerhetsprosedyrene som må på plass, så dermed har jeg heller ikke jobb-ting på den enda. Men greit å laste ned offisiell versjon før jeg laster ned jobb, gitt. :Noterer bak øret:

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 23:02   #54
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Frøkna har spilt to dager og er level åtte.

På tide å velge lag. Det er ingen enkel avgjørelse. :dån:

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 23:19   #55
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

En voksen på SFO gjorde dette her om dagen. Resultat: 7-åring som insisterer på å få laste det ned.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-16, 13:22   #56
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Fikk lastet ned på vanlig play butikk til Android nå siden drt er lansert i Norge. Får teste det på min telefon. Den kan vi jakte litt med i Hellas også. Det kan ikke ungene med sine.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-16, 13:31   #57
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Fikk lastet ned på vanlig play butikk til Android nå siden drt er lansert i Norge. Får teste det på min telefon. Den kan vi jakte litt med i Hellas også. Det kan ikke ungene med sine.

Hva heter det i Android? Det er så mange å velge i....

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-16, 13:36   #58
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Hva heter det i Android? Det er så mange å velge i....


Den originale heter jo pokemon go fra Niantic inc.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-16, 15:59   #59
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Den originale heter jo pokemon go fra Niantic inc.

Fant det

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-16, 17:14   #60
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Lansert i Norge i dag, så da kan android-eiere slappe av.
Serverene har tatt telling, men dette blir nok gøy! Knotten og jeg har hver vår, foreløpig har jeg bare fanget en - i stuen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no