Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Forskjellen på instagram og snapchat

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-15, 09:01   #21
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Enig med pøbelsara. Min 12-åring har begge deler. Instagram er jo greiere å kontrollere, hun har privat profil og får bare lov til å akseptere folk hun kjenner som følgere. På snap er det vanskeligere å holde kontrollen, men det er jo det "alle" bruker til å kommunisere med. De er overraskende bevisste på mulighetene for å lagre bildene, og tar screenshots i øst og vest, og de regner med at alle andre gjør det også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 09:02   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Jeg holder igjen når det kommer til min snart 10-åring (på tross av mye mas om å få lov), men en på 13 ville helt klart fått lov til å bruke begge deler.

Jeg er ikke på snapchat, men det burde jeg kanskje lære meg å bruke?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 09:02   #23
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Min 12-åring har hatt instagram et par år. I tillegg bruker hun Skype mye. For oss har det vært en super inngang til sosiale medier. Jeg har jo tilgang til mye av det hun og venninnene legger ut på insta og vi kan snakke om ting som er lurt og ikke lurt underveis. Skype brukes mest til snakke eller chatte med venninnene. Jeg husker at jeg satt ekstremt mye i telefonen med venninner i den alderen selv og Skype er jo sånn sett en del billigere.

Jeg er veldig for at barna introduseres til sosiale medier mens de ennå er ganske unge og har noenlunde tillitt til foreldrene sine. Det er også det som anbefales av de fleste som forsket på området. Man trenger dog ikke si ja til alt, og snapchat er jeg skeptisk til. Jeg tror dog at de fleste venninnene til Vesla har sluttet å bruke det etter alle lekasjer og bilder på avveie.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 09:05   #24
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Enig med pøbelsara. Min 12-åring har begge deler. Instagram er jo greiere å kontrollere, hun har privat profil og får bare lov til å akseptere folk hun kjenner som følgere. På snap er det vanskeligere å holde kontrollen, men det er jo det "alle" bruker til å kommunisere med. De er overraskende bevisste på mulighetene for å lagre bildene, og tar screenshots i øst og vest, og de regner med at alle andre gjør det også.

På Instagram er det mye som skjer i "direct".

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 09:09   #25
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

På Instagram er det mye som skjer i "direct".

Men kan man sende sånne meldinger til private profiler man ikke følger?

Det skjer ikke noe særlig på direct hos oss, men mine barn går på en veldig liten skole, og har ikke akkurat flust med venner på sosiale medier. Vil tro det blir annerledes neste år når eldste skal på ungdomsskolen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 09:21   #26
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Men kan man sende sånne meldinger til private profiler man ikke følger?

Det skjer ikke noe særlig på direct hos oss, men mine barn går på en veldig liten skole, og har ikke akkurat flust med venner på sosiale medier. Vil tro det blir annerledes neste år når eldste skal på ungdomsskolen.

Jepp. Det går. Testet nettopp, og sendte et uskyldig bilde til en her inne.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 09:23   #27
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Det er jo litt dumt. Får følge bedre med!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 09:31   #28
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Det er jo litt dumt. Får følge bedre med!

Det som er litt rart er at jeg ikke "kommer inn" på min egen direct før jeg sender en ny melding.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 09:33   #29
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Som igjen betyr at det er vanskelig å sjekke hva som er gjort i direct på kontoen til barnet sitt.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 09:37   #30
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Det som er litt rart er at jeg ikke "kommer inn" på min egen direct før jeg sender en ny melding.

Det må være en bug, for det går fint an her. Jeg kan gå inn og se bildene som ligger i Direct-innboksen når som helst.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 09:38   #31
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Hvis man tror det er noe som bør sjekkes så ber man om å få se, hvis ikke så respekterer man at man ikke får vite alt når de begynner å bli såpass store. Jeg sjekker bare hvis jeg har mistanke om at noe er galt, og det har ikke skjedd til nå, men hun vet at jeg sjekker hvis jeg vil og det har vi også en avtale om.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 09:45   #32
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det må være en bug, for det går fint an her. Jeg kan gå inn og se bildene som ligger i Direct-innboksen når som helst.

Hm. Kanskje jeg må oppdatere appen min. Jeg får det i alle fall ikke til. Eller så kan jeg sikkert spørre elleveåringen min.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 09:46   #33
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Hvis man tror det er noe som bør sjekkes så ber man om å få se, hvis ikke så respekterer man at man ikke får vite alt når de begynner å bli såpass store. Jeg sjekker bare hvis jeg har mistanke om at noe er galt, og det har ikke skjedd til nå, men hun vet at jeg sjekker hvis jeg vil og det har vi også en avtale om.

Samme her. Men jeg vet at det sikkert skjer en del vage ting som ikke er heldige. Men det får man sikkert leve med. Og vi bør ikke vite alt heller.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 09:59   #34
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Hvis man tror det er noe som bør sjekkes så ber man om å få se, hvis ikke så respekterer man at man ikke får vite alt når de begynner å bli såpass store. Jeg sjekker bare hvis jeg har mistanke om at noe er galt, og det har ikke skjedd til nå, men hun vet at jeg sjekker hvis jeg vil og det har vi også en avtale om.

Nei, jeg sjekker ikke jeg heller altså - utover at jeg følger med på hva som er lagt ut, men det er jo greit å vite hva man skal gjøre hvis det er noe. Hun er enig i at jeg har lov til å sjekke hvis jeg vil - men det har ikke skjedd enda.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 10:20   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Og der lærte jeg noe nytt. Jeg ante ikke om Direct funksjonen før nå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 10:31   #36
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Hvis man tror det er noe som bør sjekkes så ber man om å få se, hvis ikke så respekterer man at man ikke får vite alt når de begynner å bli såpass store. Jeg sjekker bare hvis jeg har mistanke om at noe er galt, og det har ikke skjedd til nå, men hun vet at jeg sjekker hvis jeg vil og det har vi også en avtale om.

Jepp. Dette.

Det er viktig å la dem ha et privatliv samtidig som man veileder. Ikke enkelt å balansere, men like fullt nødvendig.

The joys of parenthood.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 10:37   #37
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Jeg er usikker på om jenta mi ville sagt til meg hvis hun følte noen gjorde noe kjipt mot henne. Jeg er ikke nødvendigvis redd for stygge kommentarer eller at bilder skal komme på avveie men vi har opplevd så lenge at venninnene hennes ikke svarer når hun sender sms, de ringer ikke tilbake, de "tror" at hun skal være sammen med noen andre når de går julebukk, på Halloween-festen, diskoteket osv. Slike ting er vanskelig å snakke om, og hun benekter selv mye av disse hendelsene. Ofte blir det brukt unnskyldning som at tlf var av, så ikke på tlf osv, men de bruker visst ipadene hele tiden og der har de snapchat og instagram.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 11:00   #38
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Man har mer oversikt på Insta. Helt til man oppdager at veldig mye foregår på Direct der. Jeg har ikke gjort det enda, men jeg har ingen skrupler om å få be om å se Direc meldingene hans dersom jeg vil det.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 11:03   #39
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Jeg er usikker på om jenta mi ville sagt til meg hvis hun følte noen gjorde noe kjipt mot henne. Jeg er ikke nødvendigvis redd for stygge kommentarer eller at bilder skal komme på avveie men vi har opplevd så lenge at venninnene hennes ikke svarer når hun sender sms, de ringer ikke tilbake, de "tror" at hun skal være sammen med noen andre når de går julebukk, på Halloween-festen, diskoteket osv. Slike ting er vanskelig å snakke om, og hun benekter selv mye av disse hendelsene. Ofte blir det brukt unnskyldning som at tlf var av, så ikke på tlf osv, men de bruker visst ipadene hele tiden og der har de snapchat og instagram.

Dette treffer meg i hjerterota.

Jeg gruer meg skikkelig til det kommer opp her i huset. Ren, uforfalsket mobbing som man kan dokumentere i form av screenshots er lettere å stoppe... men å ignorere fordi "tlf var av" må være jævlig når det skjer hele tiden og bare med henne.

Jeg trodde hele tiden at jeg skulle passe på at mine barn ikke ble mobbet, men da tenkte jeg på skjellsord og fysisk mobbing. Mot denne usynlige, infame mobbingen føler jeg meg hjelpeløs.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 11:05   #40
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Dette treffer meg i hjerterota.

Jeg gruer meg skikkelig til det kommer opp her i huset. Ren, uforfalsket mobbing som man kan dokumentere i form av screenshots er lettere å stoppe... men å ignorere fordi "tlf var av" må være jævlig når det skjer hele tiden og bare med henne.

Jeg trodde hele tiden at jeg skulle passe på at mine barn ikke ble mobbet, men da tenkte jeg på skjellsord og fysisk mobbing. Mot denne usynlige, infame mobbingen føler jeg meg hjelpeløs.

Ja det er helt forferdelig. Fokus på nettvett og forsiktighet er viktig men det er andre ting som lusker der ute og som kan gjøre skade. Men vi skal prøve nå og se om hun blir mer inkludert. Det kan jo være hun ikke får respons i det hele tatt, hva vil hun føle da?

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no