Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-14, 22:47   #1
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Jeg gremmes over å få en stygg, rasistisk vits i fleisen hver gang jeg er innom der. (Min egen skyld, jeg ba om å få lese.) Kan jeg slette kommentaren på noe vis?

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 22:49   #2
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Har tenkt på det samme. Vi får heller samarbeide om fjerning.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 22:51   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Blir den slettet om forfatteren sletter innlegget?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 22:53   #4
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Har tenkt på det samme. Vi får heller samarbeide om fjerning.

Lurt. Vil tro det er flere med samme "problem". Meld dere her, så tar vi en dugnad.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 22:54   #5
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Blir den slettet om forfatteren sletter innlegget?

Ja, det var noe sånt jeg tenkte på.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 22:57   #6
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Nei, det funka ikke. Nå står det bare I/T på tråden, men kommentaren er der.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 23:00   #7
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Dugnad igang.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 23:02   #8
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Jeg tenkte på hvis hun som startet tråden sletter den? Eller kommer bare i/t opp da også?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 23:02   #9
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Du kan jo skjule alle prikkene og kommentarene ved å trykke på minusen der.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 23:03   #10
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg tenkte på hvis hun som startet tråden sletter den? Eller kommer bare i/t opp da også?

Antar det. Og tråden var interessant, jeg synes ikke den skal slettes. Den usmakelige vitsen er jo bevisst utelatt der.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 23:10   #11
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Jeg har trykka på minusen, men jeg liker jo å følge litt med på om jeg får noen hyggelige kommentarer også, da. Men nå har den rykket et par plasser ned, og det hjalp litt.
Takk!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 23:14   #12
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Å, det er ikke bare meg, altså! Den var fæl å få i fleisen hver gang jeg åpnet panelet!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 00:39   #13
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Jeg har lett etter mulighet for å slette prikken jeg også, uten hell. Melder meg gjerne på dugnad.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 07:18   #14
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Det er kun moderatorer og adminer som kan redigere prikker, men vi gjør det veldig sjelden, og jeg kommer dessverre ikke til å melde meg frivillig til å redigere prikkene deres. Dere får pent vente til det forsvinner av at det kommer nye og friskere prikker til.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 07:23   #15
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Blir den slettet om forfatteren sletter innlegget?

Kommentaren vil fortsatt stå der selv om tråden skulle bli slettet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 07:35   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Vi får prikke hverandre så mye at den forsvinner langt nedover!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 09:43   #17
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Tror jeg har tatt alle her nå.

Noen flere?

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 09:44   #18
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Jeg unngår kontrollpanelet mitt...

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 09:46   #19
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Vi får sende flere prikker slik at den forsvinner.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 09:50   #20
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Haha, en indirekte prikketiggetråd. :mohaha:

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no