Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Treg iphone 4

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-13, 23:36   #1
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Treg iphone 4

Jeg er helt grønn på duppedingser. Har en iphone 4, kjøpt i mars. Byttet til ny i april da jeg klaget på den fordi den la på under samtaler og sjelden tok inn noen. Den nye modellen er i grunnen ikke bedre, men jeg gir opp.
Så titter jeg på min venninnes iphone 5, kjøpt på senvinteren. Den er jo superrask! Lukker og åpner apper etc på null komma niks. Min henger seg opp og bruker laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidddddddd for å få til noe. Ikke minst merker jeg det på kabalene jeg spiller (.....).
Jeg har 15 sanger på den og noen bilder. Utover det har jeg bare noen apper på den, ikke noe store greier tror jeg. Jeg har 2.2 GB ledig av 4 GB. Det tar 5 sekunder å komme inn på DNB sin app. 8 sek å åpne FB.
Jo mer jeg oppdaterer jo tregere blir den. Er det noe jeg kan gjøre for å få den raskere??

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-13, 23:46   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treg iphone 4

Den begynner nok dessverre å bli gammel og svak, i forhold til hva nyeste OS krever. Den vil aldri bli like rask som en 5'er. Selv min 4S er merkbart tregere, så jeg kan tenke meg at det må være irriterende med en 4'er.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-13, 23:50   #3
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Treg iphone 4

Jeg har en tre år gammel firer. Kan sette på kaffen fra jeg trykker på den til noe skjer. Det Niobe skriver er nok grunnen uavhengig levealder.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-13, 23:52   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treg iphone 4

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Jeg har en tre år gammel firer. Kan sette på kaffen fra jeg trykker på den til noe skjer. Det Niobe skriver er nok grunnen uavhengig levealder.

Ja, jeg mente ikke gammel i leveår, men mtp. modell.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-13, 00:06   #5
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Treg iphone 4

:-(
Vet dere hvordan man sletter alle disse samlingene?? Eller fotoalbumene? Uten å merke hvert bilde, flytte de til et album jeg faktisk får lov til å slette?
Jeg har slettet de gjennom PC, men nå forsvinner de ikke lenger fra mobilen heller :-S Og hele 2013 er der. Veldig lite nødvendig.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no