Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er hvit telefon harry eller lekkert?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Skal hondacrv kjøpe seg en hvit iPhone?
Ja 119 79,33%
Nei 23 15,33%
Skaff deg en Nokia! 8 5,33%
Deltakere: 150. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-13, 20:38   #41
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er ikke hverken nyrik eller rik, men jeg har sort iPhone, den tredje i rekken. Jeg jobber med fjortiser og de har som oftes hvit, så da tenkte jeg at hvit kanskje er en fjortisgreie? Helt til jeg leste denne tråden, nå er den fjortisnyrik.

Jeg er nyrikfjortis!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 20:46   #42
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Jeg har akkurat skaffet meg en lekker hvit Samsung Galaxy sak og den er lekker.
Jeg klarte å surre til min kjedelige sorte Sony telefon fordi jeg ville ha hvit telefon og kjøpte deksel på nett og skrudde og ordnet så jeg ødela høytaleren.
Så derfor måtte jeg ha ny og da ble det denne lekre hvite saken. Har sånn hvit klaff foran som hindrer riper. Ser at det er upraktisk når jeg skal ta bilder men jeg blir vel vant til den..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 20:49   #43
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Min er hvit og jeg er ikke verken 14 år eller nyrik, men muligens litt harry for jeg har bestilt dette dekselet:

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 21:02   #44
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Guri, tenk om jeg kunne blitt nyrik av å ha iPhone 5. Det hadde vært noe!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 21:07   #45
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Det plager meg virkelig, djupt inn i sjela, alle disse betegnelsene folk sprer rundt seg, som bare bidrar til båssetting og om mulig enda mer innskrenket "normal"område. Nyrikharry? Virkelig? Jeg prøver å avlære mine barn idiotiske, båssettende begreper, og ser at også folk på FP hadde hatt godt av et kurs. Nå er det bare en telefon det er snakk om, men gudbedre så irriterende det er læll.

Hvit telefon. Kult. Sort telefon. Kult. Telefon uten farge. Kult. Telefon. Kult.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 21:11   #46
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Ja altså jeg mente ikke nyrikharry seriøst da, håper virkelig ingen trodde det. Det var jo bare et av alternativa.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 21:12   #47
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg synes den svarte er maskulin. Jeg har selvsagt hvit, mannen min har alltid hatt svart.

jeg syns og hvit er mer feminint.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 21:35   #48
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg er nyrikfjortis!

Jeg også!! (om fire dager)

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 21:44   #49
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.404
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Jeg har sort, men jeg kunne like gjerne hatt hvit. Jeg skal jo ikke bruke den som pynt.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 21:48   #50
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Valgte hvit iPhone 5, men synes nå at det egentlig var finere med sort som jeg hadde på den forrige. Det passet til flere deksler o.l. Men hvitt er fint det også.

Jeg og-kjøpte sort sa jeg kjøpte 5'ern, for hvit ble "feil" for meg!, mest fordi jeg er sort.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 21:58   #51
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Hva er rød S3 da?

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 22:04   #52
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Min forrige mobil var en hvit Htc, min nåværende er en hvit Samsung og min neste blir mest sannsynlig en hvit iPhone 5.

__________________
1996, 1999, 2009, 2012.
Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 22:48   #53
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Telefon er jo uansatt ikke noe som er pent så jeg synes ikke det spiller noen rolle hvilken farge det er. Min samsung er hvit, men kunne lik gjerne hatt en annen farge.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 23:16   #54
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Hvit er vel ikke mer harry enn svart?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 23:19   #55
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Telefon er jo uansatt ikke noe som er pent så jeg synes ikke det spiller noen rolle hvilken farge det er. Min samsung er hvit, men kunne lik gjerne hatt en annen farge.


Min er pen. Den har litt sånn diamant/discokulemønster på og er rett og slett vakker.



Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 23:27   #56
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

I couldn't care less.

Jeg har svart, fordi det var det jeg fikk utlevert. Både iPaden og miniPaden er hvite, fordi det er best å se på. På iPhone er kanten så liten at det ikke spiller noe rolle.

Sånn sett bort fra det kjenner jeg ikke enten som ikke har gjemt telefonen i deksel av noe slag, og da ser man jo ikke fargen i det hele tatt ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 23:50   #57
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Min er hvit og jeg er ikke verken 14 år eller nyrik, men muligens litt harry for jeg har bestilt dette dekselet:

Ohh...!

Jeg har brukt EVIGHETER på å bestemme meg for akkurat farge på min fremtidige iPhone5. Jeg fikk halvparten i bursdagsgave i september i fjor, og brukte så lang tid på å bestemme meg for at jeg faktisk ville ha det at jeg fikk den siste halvparten til jul. Og nå har jeg, endelig, klart å bestemme meg for å gå for en hvit, så i går bestilte Mannen telefonen min. Det som er skikkelig dust er at jeg har hatt dekselet til mobilen min liggende siden januar.

Dekselet mitt, som snart får en phon å "deksle" er dette (Kaivo-mønster fra Marimekko):

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 23:54   #58
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Brokkoli. Jeg er mest fascinert av at voksne mennesker tilsynelatende tenker på hva andre voksne mennesker tenker om telefonfargen deres.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 00:02   #59
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.


Sånn sett bort fra det kjenner jeg ikke enten som ikke har gjemt telefonen i deksel av noe slag, og da ser man jo ikke fargen i det hele tatt ...

Enten?

Jeg har ikke deksel, så da vet du i alle fall om noen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 00:08   #60
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Ohh...!

Jeg har brukt EVIGHETER på å bestemme meg for akkurat farge på min fremtidige iPhone5. Jeg fikk halvparten i bursdagsgave i september i fjor, og brukte så lang tid på å bestemme meg for at jeg faktisk ville ha det at jeg fikk den siste halvparten til jul. Og nå har jeg, endelig, klart å bestemme meg for å gå for en hvit, så i går bestilte Mannen telefonen min. Det som er skikkelig dust er at jeg har hatt dekselet til mobilen min liggende siden januar.

Dekselet mitt, som snart får en phon å "deksle" er dette (Kaivo-mønster fra Marimekko):

Kven er han der mannen? Marimekko var kult.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no