Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-21, 18:05   #1
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan noen anbefale en printer som faktisk VIRKER?

Jeg er ikke venn med printere.. det er noe herk og de virker aldri når de skal.

Etter å ha heve ut to relativt nye «gode» Canon printere er jeg nå tilbake på fars 10 år gamle Canon printer. Den printer og kopiere når den skal. Men siden den er såpass gammel så mangler den AirPrint så jeg får ikke printet ut direkte fra iPad/iPhone. Så jeg må alltid inn på macen for å få printet ut dokumenter.

Forslag?
Krav - helst ikke får dyre blekk patroner
AirPrint
Ikke kjempe stor

Forøvrig er jeg like sur på pappas sin nå fordi jeg skulle printe ut et dokument i svart og den nekter fordi den mangler rosa blekk.. jamen jeg skal ikke printe i rosa! Jeg skal printe i svart for p…. Og jeg er tom for rosa blekk patroner og skulle hatt det arket i dag.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no