Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

"Nødlader"

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-15, 00:27   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

"Nødlader"

Ja, heter det det? En sånn powerbank man kan lade mobiler og nettbrett med? Finnes det noen som er OK til en rimelig penge? Skal brukes av ungdom. Må kunne kjøpes i Norge.

Jeg har et par med reklame på som jeg bruker.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-15, 00:41   #2
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.270
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nødlader"

Jeg har kjøpt en helt grei en på Clas Ohlson. Denne.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-15, 00:48   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Nødlader"

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg har kjøpt en helt grei en på Clas Ohlson. Denne.

Jeg så faktisk på den før jeg la ut innlegget mitt. Passer den til iphone?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-15, 00:50   #4
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.270
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nødlader"

Den passer til alle. Den har en usb-utgang for lading og en miniusb for opplading. Den lader min iphone 5C fra 20 % og til 100 % - og har enda litt mer igjen.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-15, 00:57   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Nødlader"

Vi har denne http://www.biltema.no/no/Kontor---Te...Ah-2000035109/

Den holder til noen ladinger av både nettbrett og telefon og er grei å ha med på ferie. I tillegg har jeg en liten en som holder til ca. en lading av telefonen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-15, 11:52   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nødlader"

Ikea har også Ei på jobb kjøpte seg nettopp ei lampe med ladebrett for mobil Veldig kjekt å ha på jobb iallefall.

De har flere typer. Søk på ladere.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-15, 11:58   #7
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Nødlader"

Jeg har både den store fra Clas Ohlson og en mindre billigere fra Jula. Begge fungerer som fjell. Den lille lader opp en tom mobil til 100% uten problem. Den pleier jeg å ha i veska. Den andre er kjekk å ha når man er på reise, kan lade opp både ipader og mobiler.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-18, 10:37   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Nødlader"

Dytter på denne. Vil gjerne ha en som er litt kraftig og god. Hva kjøper jeg?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-18, 10:58   #9
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Nødlader"

De fines jo I forskjellige "størrelse"
Vi har en fra Elkjøp tror jeg og en annen en, begge funker fint som bare det. Jeg liker den best som viser prosentvis hvor mye det er igjen.
https://www.elkjop.no/catalog/mobil-...bank/powerbank

Våre har 4000 og 5000 mah, ville ikke hatt mindre enn det.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-18, 11:33   #10
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Nødlader"

Jeg er fortsatt fornøyd med denne http://www.biltema.no/no/Kontor---Te...Ah-2000035109/

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-18, 11:37   #11
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Nødlader"

Jeg har mange nødladere, men den som er lettest å ta med i veska er denne fra Teknikmagasinet. Lader mobilen 2,5 ganger og er like stor som en mobil.

https://www.teknikmagasinet.no/produ...combo-5000-mah

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-18, 14:07   #12
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Nødlader"

Denne. Ganske liten og rimelig i forhold til kapasiteten.https://m.clasohlson.com/no/Powerban...on/Pr387698000

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-18, 14:20   #13
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nødlader"

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Denne. Ganske liten og rimelig i forhold til kapasiteten.https://m.clasohlson.com/no/Powerban...on/Pr387698000

Denne har jeg også, er veldig fornøyd. Har noen sånne som tar bare en lading også, men merker at det helst er denne jeg har liggende i veska.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-18, 15:51   #14
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nødlader"

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Denne. Ganske liten og rimelig i forhold til kapasiteten.https://m.clasohlson.com/no/Powerban...on/Pr387698000


Vi har flere slike og de funker fjell.
Har plass ti både telefonen og laderen i BH.
Genialt på jobb.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no