Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er hvit telefon harry eller lekkert?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Skal hondacrv kjøpe seg en hvit iPhone?
Ja 119 79,33%
Nei 23 15,33%
Skaff deg en Nokia! 8 5,33%
Deltakere: 150. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-13, 22:09   #81
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Hvit!

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 22:20   #82
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Hvit er dritlekker! Dessverre for meg hadde de bare svart igjen da mannen bestilte julegaven min, men jeg lever fint med svart også, selv om jeg egentlig ville hatt hvit.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 22:20   #83
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

No har eg bestilt sånn simkort som skal vere i den nye. Det vert aktivert fra 8. april. Det er den same datoen som eg har fått beskjed at den nye telefonen vert levert. Kva skjer med kortet som er i telefonen no då? Vert det automatisk sperra? Er det fallgruber her som eg ikkje ser? KVa om telefonen vert forseinka? Huff. Blir stressa eg.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 22:39   #84
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

No har eg bestilt sånn simkort som skal vere i den nye. Det vert aktivert fra 8. april. Det er den same datoen som eg har fått beskjed at den nye telefonen vert levert. Kva skjer med kortet som er i telefonen no då? Vert det automatisk sperra? Er det fallgruber her som eg ikkje ser? KVa om telefonen vert forseinka? Huff. Blir stressa eg.

Då eg bestilde microsim til iPhonen min, fekk eg beskjed om å kontakte netcom når eg hadde både telefon og simkort tilgjengeleg. Då eg ringde dei, sa dei at om ein halvtime blir det gamle simkortet deaktivert og det nye aktivert. Eg veit ikkje om alle teleofnselskap gjer det på same måte, men netcom gjorde det i alle fall slik.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 23:52   #85
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Hmmm. Får ringe one Carl og sjekke i morgen tenkjer eg. Synest ikkje det var så godt forklart på nettsidene deira.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 09:46   #86
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Jeg bare putta i det nye simkorter og vips ordnet alt seg selv, men jeg har netcom.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 15:36   #87
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Jeg har hvitt deksel på hvit telefon. Jeg kjenner at jeg må ha noe glitrende igjen snart. :nyrikharryfjortis:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 15:49   #88
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Jeg kunne aldri hatt hvit telefon. :nope: Mine telefoner har en tendens til å se, eh, godt brukt ut etter ganske kort tid.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 16:18   #89
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg kunne aldri hatt hvit telefon. :nope: Mine telefoner har en tendens til å se, eh, godt brukt ut etter ganske kort tid.

Det kan du forhindre med en slik fin Shaun-greie utenpå.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 16:36   #90
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Men apropos harry, - altså deksel i seg selv er jo harry da synes jeg (jada, vet det er praktisk men jeg mister ikke telefonen min, har aldri skjedd og kommer aldri til å skje.)

Kunne ikke falle meg inn å ødelegge en "vakker" iPhone, hvit eller svart med deksel, det er bare stygt, OG harry.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 16:38   #91
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Jeg har ikke deksel på min, men det er kun fordi jeg håper den håpløse idiottelefonen skal gå i stykker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 19:14   #92
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Hvit elektronikk ja, det er en lang og broket historie om opptur og nedtur.

På 80-tallet begynte hvit elektronikk å få fotfeste, det var hvite steroanlegg, med hvite høytalere, hvite VHS-spillere og hvite TVer. Men så, på slutten av tiåret, dukket dette paret opp:

De giftet seg, begge i hvitt, og opptrådte på scenen med matchende hvite mikrofoner. Hvit elektronikk døde den dagen. Og ble sort, og bare sort.

Det skulle faktisk gå nesten to tiår før vi våget oss utpå igjen. Hvitt er et alternativ, hvitt er greit igjen. Man må ikke være med i en frikirke eller være pastor for å ha hvit elektronikk.

Det har vært en lang reise.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 12:19   #93
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Hvit elektronikk ja, det er en lang og broket historie om opptur og nedtur.

På 80-tallet begynte hvit elektronikk å få fotfeste, det var hvite steroanlegg, med hvite høytalere, hvite VHS-spillere og hvite TVer. Men så, på slutten av tiåret, dukket dette paret opp:

De giftet seg, begge i hvitt, og opptrådte på scenen med matchende hvite mikrofoner. Hvit elektronikk døde den dagen. Og ble sort, og bare sort.

Det skulle faktisk gå nesten to tiår før vi våget oss utpå igjen. Hvitt er et alternativ, hvitt er greit igjen. Man må ikke være med i en frikirke eller være pastor for å ha hvit elektronikk.

Det har vært en lang reise.

Åh! Takk for denne strålende gjennomgangen av vår nære historie.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 21:47   #94
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Hvit elektronikk ja, det er en lang og broket historie om opptur og nedtur.

På 80-tallet begynte hvit elektronikk å få fotfeste, det var hvite steroanlegg, med hvite høytalere, hvite VHS-spillere og hvite TVer. Men så, på slutten av tiåret, dukket dette paret opp:

De giftet seg, begge i hvitt, og opptrådte på scenen med matchende hvite mikrofoner. Hvit elektronikk døde den dagen. Og ble sort, og bare sort.

Det skulle faktisk gå nesten to tiår før vi våget oss utpå igjen. Hvitt er et alternativ, hvitt er greit igjen. Man må ikke være med i en frikirke eller være pastor for å ha hvit elektronikk.

Det har vært en lang reise.


Tusen takk.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 21:56   #95
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Hvit elektronikk ja, det er en lang og broket historie om opptur og nedtur.

På 80-tallet begynte hvit elektronikk å få fotfeste, det var hvite steroanlegg, med hvite høytalere, hvite VHS-spillere og hvite TVer. Men så, på slutten av tiåret, dukket dette paret opp:

De giftet seg, begge i hvitt, og opptrådte på scenen med matchende hvite mikrofoner. Hvit elektronikk døde den dagen. Og ble sort, og bare sort.

Det skulle faktisk gå nesten to tiår før vi våget oss utpå igjen. Hvitt er et alternativ, hvitt er greit igjen. Man må ikke være med i en frikirke eller være pastor for å ha hvit elektronikk.

Det har vært en lang reise.

Hvem er de? :ikke gammel nok:

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:00   #96
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Hvem er de? :ikke gammel nok:

Ikke hørt om Carola, Sveriges kristne pop- og Eurovisjon-dronning, og hennes famøse norske tidligere ektemann Runar?

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:04   #97
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Ikke hørt om Carola, Sveriges kristne pop- og Eurovisjon-dronning, og hennes famøse norske tidligere ektemann Runar?

Joo, det har jeg visst. Jeg tror bare ikke jeg kjente dem igjen, jeg var nok mer opptatt av hestestell og kaniner på den tiden.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 22:29   #98
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er hvit telefon harry eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Joo, det har jeg visst. Jeg tror bare ikke jeg kjente dem igjen, jeg var nok mer opptatt av hestestell og kaniner på den tiden.

Like greit tror jeg.

Jeg husker en "nær-latterlig-pinlig"-opplevelse som en venninne av meg hadde en gang i tiden. Jeg var på ferie et eller annet sted (uten foreldrene, så jeg skulle ønske jeg husket hva det var for noe), og hun og søsteren og ei anna venninne kjedet seg VELDIG. Så de fant ut at de skulle ha oppvisning med en egenkomponert dans til "Hey Micke" av Carola. De øvet og øvet en hel dag, og hadde invitert naboer og foreldrene mine bl.a., men så angret de seg i siste sekund og måtte gå rundt hele runden til alle sammen og fortelle at showet var avlyst. Jeg husker jeg var VELDIG glad for at jeg hadde vært borte da når hun fortalte meg det senere.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no