Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Stasjonær pc

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-11, 17:54   #1
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Stasjonær pc

Eg er på jakt etter ein stasjonær pc. Eg føler meg litt som kjerringa mot strømmen, men men.

Så billig som mulig, ein student har ikkje så masse pengar akkurat. Den skal bli brukt til skulearbeid ( er nettstudent ) redigering av bileter, sikkert ein del seriar og slikt og. Ikkje noko gaming pc mao.

Eg ser på to stykker i dag.

Denne frå komplett og denne frå dell.

Er det nokon som har ei formeining om nokon av desse. Eventuelt andre som eg kan/bør sjå på ?
Dell er dyrare enn å kjøpe frå komplett, men eg veit ikkje heilt om det er verdt det. ?

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 19:13   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stasjonær pc

Misforstå meg rett - jeg liker stasjonøre pc-er. Men smatidig får man for 6000 kr, som Dell-en koster, en temmelig god og kraftig bærbar pc.

Har du allerede skjerm? Du kan jo ellers bruke vanlig skjerm mot en bærbar også, samtidig som du har muligheten til å jobbe med pc-en litt mer fleksibelt...

Dell-pc-en virket veldig dyr sett opp i mot at den er basert på temmelig gammel teknologi (Core 2).

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 19:18   #3
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stasjonær pc

Eg har skjerm og har så langt brukt laptopen kobla til den. Men laptopen begynner å fuske, og eg får ikkje tatt den med meg rundt slik som eg vil, sidan det er så knotete å komma til bak pulten min med ledningar og slikt. Så derfor ser eg meg om etter ein stasjonær som kan stå fast oppe og dermed få frigjort laptopen til ein laptop. Og lagt ein del som er på denne over på den stasjonære. Eg har eksterne harddisker i tillegg til laptopen.
Den til dell blei litt i overkant. Komplett sin HP er nok meir i min prisklasse.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no