Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

"Låst" mobil i vaskemaskinen

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-10, 16:50   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

"Låst" mobil i vaskemaskinen

Telefonen til mini har SELVFØLGELIG blitt med i vaskemaskinen, på 60 grader, det tålte den faktisk ikke *neeeei, så rart*. GAAAAAH!
Denne mobilen fikk han i juni, dvs. den er låst til telenor, den er ikke forsikret og jeg lurer da på om vi må kjøpe en telefon til full pris for å beholde nr?


*det hjelper ikke på humøret til mor at mini skylder på MEG for at den fikk seg en runde i vaskemaskinen - "det er DU som vasker klær, ikke jeg - DU må jo sjekke lommene mine før du hiver ting inn i maskinen" men HVEM la buksa på vask??? Skyldspørsmålet er fordelt for
leeeenge siden mini!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 16:51   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Låst" mobil i vaskemaskinen

Finnes det ikke en slags forsikring dere kan bruke da?

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 16:52   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Låst" mobil i vaskemaskinen

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Finnes det ikke en slags forsikring dere kan bruke da?


Hmm... jeg tror ikke det - uhell i hjemmet?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 17:01   #4
Kitty
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16
Kitty har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Låst" mobil i vaskemaskinen

Du kan ev betale ut tlf, altså oppheve bindingen. Trur Telenor tar en viss sum pr mnd, men husker ikke hvor mye... og heller ikke om det er forskjell på hvor man er i bindingstiden.

Jeg har vasket ipoden til mellomste i maskinen. Så gikk vi og kjøpte ny, og jaggu vasket jeg ikke den også
Men nr 3 har jeg ikke vasket da!.... (enda..... ) *svime altså*

Kitty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 17:44   #5
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Låst" mobil i vaskemaskinen

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Telefonen til mini har SELVFØLGELIG blitt med i vaskemaskinen, på 60 grader, det tålte den faktisk ikke *neeeei, så rart*. GAAAAAH!
Denne mobilen fikk han i juni, dvs. den er låst til telenor, den er ikke forsikret og jeg lurer da på om vi må kjøpe en telefon til full pris for å beholde nr?


*det hjelper ikke på humøret til mor at mini skylder på MEG for at den fikk seg en runde i vaskemaskinen - "det er DU som vasker klær, ikke jeg - DU må jo sjekke lommene mine før du hiver ting inn i maskinen" men HVEM la buksa på vask??? Skyldspørsmålet er fordelt for
leeeenge siden mini!

Jeg gjorde visst akkurat det samme med Storebrors telefon før sommeren. Vi har tatt skylddeling. Når det gjelder ny telefon var det enkeltpenkelt for oss. Vi kjøpte ny fra NetCom i og med at vi får gode rabatter der og bindingstiden vel var ute.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 19:07   #6
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Låst" mobil i vaskemaskinen

Få et nytt simkort/tvillingkort fra Telenor på samme nummeret og putt det i en gammel telefon som dere har til abonnementet er betalt ferdig?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 20:36   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Låst" mobil i vaskemaskinen

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Få et nytt simkort/tvillingkort fra Telenor på samme nummeret og putt det i en gammel telefon som dere har til abonnementet er betalt ferdig?

Tanken har slått meg.. Så jeg har funnet frem noen gamle telefoner her. Far i huset mener skyldspørsmålet er delt - så vi er ikke ferdige med å diskutere saken...

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 23:02   #8
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Låst" mobil i vaskemaskinen

Er bare å få seg et nytt sim-kort som man bruker i en annen telefon. Hvis man har gamle telefoner som er låst til operatør er det bare å få de låst opp hvis bindingen er ute.

Er sikkert evt. folk her inne som har gamle telefoner de "selger" for prisen av porto....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 23:04   #9
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Låst" mobil i vaskemaskinen

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Er bare å få seg et nytt sim-kort som man bruker i en annen telefon. Hvis man har gamle telefoner som er låst til operatør er det bare å få de låst opp hvis bindingen er ute.

Er sikkert evt. folk her inne som har gamle telefoner de "selger" for prisen av porto....

Sim kortet er inntakt.. og gamle telefoner har vi.. men de er jo ikke sånne fancy musikk-telefoner, men man må jo lide litt for dumskapen sin tenker jeg..
*mor står fast på skyld spørsmålet*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 23:39   #10
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Låst" mobil i vaskemaskinen

Han har jo vist at han ikke kan ha en dyr mobil. Ergo må han enten ha brukt mobil eller billigmobil fra claesern til bindingstiden går ut.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 23:44   #11
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Låst" mobil i vaskemaskinen

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Han har jo vist at han ikke kan ha en dyr mobil. Ergo må han enten ha brukt mobil eller billigmobil fra claesern til bindingstiden går ut.


Jeg er HELT enig! Kan du forklare dette til mennene i huset??

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 23:54   #12
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Låst" mobil i vaskemaskinen

Løysing: (Kjip) billigmobil utan abonnementlås kjøpt på Claser'n fram til ein kan kjøpa ny.
Har prøvd slik løysing sjølve i høve til pode og det funkar det

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 21:44   #13
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Låst" mobil i vaskemaskinen

Det er faktisk den som hiver tøyet til vask som har ansvaret for at ting blir tatt ut.
Jeg sjekker stort sett lommer, men ikke alltid gitt.
(har utrolig nok aldri vasket en mobil i vaskemaskinen, men dyppet hele veska mi i gullgraverrenna i Fårup og der hadde jeg jo mobilen som ble veldig våt)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no