Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal du stemme?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket parti har du stemt på? Du kan stemme på flere for å dekke begge valg
Mdg 27 12,98%
Sp 11 5,29%
Frp 1 0,48%
Ap 55 26,44%
Krf 6 2,88%
Rødt 16 7,69%
Bompengepartiet 1 0,48%
Pp 0 0%
Kystpartiet 0 0%
Lokal By/gdeliste 2 0,96%
Høyre 30 14,42%
Venstre 19 9,13%
Liberalistene 0 0%
Sv 62 29,81%
Andre 0 0%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-19, 19:47   #41
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Selv om jeg har valgt bort SP så skjønner jeg ikke helt greia folk på FP har imot SP.

Nei, altså jeg står inne for programmet vårt, men jeg har ikke så lyst å sitte i kommunestyret, og trodde jeg var på sikker plass for å slippe det, men siste meningsmåling viser rent flertall. Og om den slår til så jeg rundt der en plass.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 20:39   #42
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Selv om jeg har valgt bort SP så skjønner jeg ikke helt greia folk på FP har imot SP.

SP er vel et av landets bruneste partier? De vil ta livet av de fleste rovdyr.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 21:04   #43
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Selv om jeg har valgt bort SP så skjønner jeg ikke helt greia folk på FP har imot SP.

Jeg er livredd proteksjonismen.

Jeg har faktisk ikke bestemt meg, skal stemme i morgen. Men det blir noe som forhåpentligvis er med på å sikre dagens styre.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 21:07   #44
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg er egentlig tålelig fornøyd med dagens tilstand, så jeg skal stemme Ap. De har fått til mye bra de siste årene, de kan få fortsette.

Jeg er også rimelig nøgd, så jeg vil beholde både ordfører og byrådsleder. På fylkesnivå er jeg litt mindre happy.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 21:28   #45
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Jeg skal stemme i morra, har jo tross alt fått brev fra valgkomiteen om at vi innvandrere kan bidra til en ny rekord i valgdeltakelse i år. Litt usikker på hvem jeg skal stemme på dog.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 21:48   #46
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Stemte på fredag, noe lenger til venstre enn tidligere år.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 22:02   #47
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

SP er vel et av landets bruneste partier? De vil ta livet av de fleste rovdyr.

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg er livredd proteksjonismen.

.

Blant annet dette gjør at jeg grøsser ved tanken på at det er en SP-vind over landet. I tillegg til at de ikke har løsninger på noe som helst, og bare vil ha ting som de alltid har vært. Umoderne.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 22:05   #48
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Mdg eller rødt. Har ikke bestemt meg ennå. Jeg er ihvertfall veldig sikker på at vi trenger et skifte i byen vår.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 22:18   #49
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Jeg er mest enig med SV, men har veldig lyst å stemme MDG for å vise alle MDG-haterne utenfor Oslo at vi som bor i Oslo faktisk er fornøyde med dem. For meg er det ekstremt viktig at sittende byråd fortsetter, og i lokalpolitikken er SV og MDG så like at det føles litt same, same for meg hvem jeg stemmer på.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 22:26   #50
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er mest enig med SV, men har veldig lyst å stemme MDG for å vise alle MDG-haterne utenfor Oslo at vi som bor i Oslo faktisk er fornøyde med dem. For meg er det ekstremt viktig at sittende byråd fortsetter, og i lokalpolitikken er SV og MDG så like at det føles litt same, same for meg hvem jeg stemmer på.

Dette kunne jeg skrevet jeg også.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 22:34   #51
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

SP er vel et av landets bruneste partier? De vil ta livet av de fleste rovdyr.

Er de det? Jeg har ikke finlest programmet men at de er særlig mye strenger enn AP? En del av tilhengerene er uten tvil mange nyanser av brunt, men selve programmet?

Jeg vil også i utgangspunkter at vi fjerner rovdyra.
SP ønsker en (liten) stamme av alle rovdyr, også ulv. Den må bare være generisk norsk. Og den ulven finnes som kjent ikke. Så de aksepterer på mange måter et fabel dyr.
Det er derimot et dårlig klima parti. Og derfor har jeg valg dem bort. Rovdyrpolitikken til MDG har jeg reservert meg mot. For den er galskap.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 22:37   #52
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Jeg har finlest lokalprogrammet til SP i Oslo, og jeg synes ikke det var særlig ille (med forbehold om at det er lenge siden og jeg husker ikke alle detaljer).

Jeg skjønner VELDIG godt at folk i bygder og småsteder stemmer SP, spesielt når de lover reversering av sammenslåinger. Selv om jeg er enig i at mange små kommuner bør slås sammen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 22:45   #53
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Jeg har sikkert 3-400 SP folk i Facebook feeden min. Og de er ikke brunere enn andre grupper synes jeg. FrP folka derimot. Men der har jeg en del profilerte politikere (keep your enemies close) og hva DE kan finne på dele. Det er triste saker altså.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 22:48   #54
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Det som er mest krise med SP nasjonalt er at de er så ekstremt miljøfiendtlige. Jeg har heller ikke inntrykk av at de er verre på innvandring enn AP. Men jeg har ikke finlest partiprogrammet deres (nasjonalt) siden 2017.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 23:00   #55
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

I deler av Nordland får SP mange stemmer på grunn av flytting av den militære flystasjonen på Andøya. For mange er dette et rent protest alt på grunn av den saken. Og jeg skjønner for så vidt at folk er frustrerte.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-19, 00:40   #56
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Jeg er mer i tvil i år enn noen gang. Ikke at det spiller stor rolle. Det kommer til å bli en begredelig dag og et begredelig valg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-19, 07:56   #57
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

I deler av Nordland får SP mange stemmer på grunn av flytting av den militære flystasjonen på Andøya. For mange er dette et rent protest alt på grunn av den saken. Og jeg skjønner for så vidt at folk er frustrerte.

Det er jo derfor Andøy Sp ligger veldig bra an. Men jeg kan som sagt stå inne for partiprogrammet vi har for denne perioden. Og jeg er ikke brun, jeg er rød.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-19, 08:32   #58
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Jeg stemmer ikke sp, men jeg skjønner heller ikke sp-hatet på fp.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-19, 09:11   #59
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Jeg har tidligere vært fornøyd med Ap-styret vi har hatt her i Trondheim, men i det siste har det vært alt for mange saker innen byutviklingen jeg er rivende uenig i. Jeg synes pengesterke utbyggere har alt for fritt spillerom, og får påvirke byen alt for mye i negativ retning. Kystad-saken var selvsagt en stor og uakseptabel skandale, som det forsåvidt ble tatt konsekvensen av, men som tok fra meg en hel del av tilliten til Ap. Også har du i tillegg (i mine øyne) gedigne tabber i senere tid, som Overvik og Spektrum, for å nevne noe. Så denne gangen kommer jeg til å stemme for større inflytelse fra ett av de andre partiene (fortsatt på venstresida), som er for strengere jordvern og vern av biologisk mangfold, og mer helhetlig tenkning når det gjelder hvilke områder som skal utvikles, og hvordan. Det blir trolig SV denne gangen, selv om jeg fortsatt er usikker bare timer før jeg skal stemme.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 09-09-19 kl 10:31.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-19, 10:29   #60
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Jeg kommer ikke til å stemme det samme om 2 år. I år har jeg stemt lokalt, og ikke sett på hva de mener ut over det. Jeg har alltid stemt på rød side tidligere.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no