Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du pen håndskrift?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-08, 08:43   #41
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Jeg liker å tro det.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 08:44   #42
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Jeg har ganske pen håndskrift, ja.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 08:45   #43
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Har alltid likt å skrive, og syns ikke skriften min er så verst. Men den er nok mer tøff, enn pen.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 08:59   #44
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Spesielt signaturen min er lite pen. Tror jeg ble "ødelagt" av å skulle prøve å skrive løkkeskrift på skolen.


Presisering: Håndskrifta mi er ikke pen, men den er lett forståelig. Husker jeg gikk i klasse med ei som hadde en veldig pen håndskrift, men det var jo umulig å lese hva hun skrev.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:02   #45
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.477
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Nei, det gjør jeg virkelig ikke. Og har heller aldri gjort, det var en kommentar som var gjenganger i karakterboken min, fra første klasse og hele tiden til jeg var ferdig i niende, og det var at jeg godt kunne bruke mer tid på å skrive pent. Problemet mitt er at hjernen tenker altfor fort til at jeg kan bruke tid på å få håndskrifta pen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:07   #46
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Jeg har ikke spesielt pen håndskrift og den er vanskelig å lese, den ble helt ødelagt av studiene.

Jeg ble så nysgjerrig på å se håndskriftene deres jeg nå. Hva om de som har mulighet, skriver inn dette

Sitat:

The quick brown fox jumps over the lazy dog

(Dette er standardsetningen for fonteksempler på engelsk, for den har med alle bokstavene i alfabetet, finnes det noe tilsvarende på norsk?)

Og skanner det inn?

Og så kan man selvfølgelig slå opp på wikipedias håndskriftanalyseside og finne ut hvordan folk virkelig er.

Jeg kan starte jeg altså, dersom det er flere enn meg som har lyst å se bilder.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:08   #47
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Opprinnelig lagt inn av Ingeborg, her.

Har alltid likt å skrive, og syns ikke skriften min er så verst. Men den er nok mer tøff, enn pen.

Jeg er nok litt mer der jeg også...

Kan forøvrig godt scanne..

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:16   #48
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Her kommer min håndskrift:

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:19   #49
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?



Har ikke scanner, men jeg kan jo ta et bilde av det jeg har skrevet?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:20   #50
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Jeg skriver ikke pent, nei. Har en slurvete og stygg håndskrift, selv når jeg konsentrerer meg. Og når jeg skriver fort er den nesten uleselig, bare spør Juste

Esme: Jeg synes ikke skriften var så gal rent utseendemessig, men litt vanskelig å lese likevel.
Hva er kriteriene dine fo å sette strek over u'en?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:21   #51
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.



Har ikke scanner, men jeg kan jo ta et bilde av det jeg har skrevet?

Kjør på!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:22   #52
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Her kommer min håndskrift:

Jeg synes håndskriften din var veldig pen, jeg. Men den kan kanskje være vanskelig å lese, som du sier. Nå vet jeg jo hva det står.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:22   #53
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Jeg skriver ikke pent, nei. Har en slurvete og stygg håndskrift, selv når jeg konsentrerer meg. Og når jeg skriver fort er den nesten uleselig, bare spør Juste


Å, var det deg....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:25   #54
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg synes håndskriften din var veldig pen, jeg. Men den kan kanskje være vanskelig å lese, som du sier. Nå vet jeg jo hva det står.

Tusen takk! Nå var dette så fint jeg bare klarte å skrive da, jeg skriver ofte mer slurvete enn dette.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:26   #55
Cazandra
Erfaren
 
Cazandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Innlegg: 919
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Nei, jeg skriver ikke pent. Har aldri gjort det, og det var vel en ting som ble kommentert fra lærere gjennom hele skolegangen min.

Samme her!
Men det hender jeg syns skriften er litt fin, alt etter pennen.

__________________
2001-2003-2006 + Bendik 2010
Cazandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:27   #56
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Først sånn jeg skriver til daglig, deretter litt mere konsentrert og så "skjønnskriften" min.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:28   #57
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Her er min:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSCN0334.jpg (181,8 KB, 59 visninger)
__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:30   #58
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

*misunnelig på rajraj*

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:30   #59
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.417
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Nei. Jeg byttet skoler så mange ganger på grunnskoletrinnet at det ble bare tull, de ulike skolene hadde ulike skrivestiler og det endte opp med at jeg bare skrev et sammensurium av ulike skriftstiler. Nå skriver jeg litt italic, men mest bare blokkbokstaver...

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:31   #60
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du pen håndskrift?

Nei pen håndskrift har jeg ikke, en lege ville vært misunnelig

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no