Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Klær til jente på 8 år

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-13, 09:19   #1
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Spørsmål

Klær til jente på 8 år

Jeg skal ut og kjøpe klær i gave til niesen min, hun bruker str 140-146 og er veldig opptatt av klær.

Dere med jenter i den alderen, hva slags klær er greie?
Hun fikk klær fra wow til bursdag og jul i fjor, det fallt i smak men nå synes jeg ikke de hadde så mye som hadde passert som bra nok for henne

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 10:44   #2
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.806
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klær til jente på 8 år

Hva slags klær liker hun da? Min 9- åring finner ikke noe hun liker spesielt på Wow om dagen. Finner mer på HM og Cubus. Har f.eks kjøpt toppen øverst til venstre på denne siden:

http://cubus.com/no/Barn/Jente/Jente...opper/?TabID=1

Den er veldig søt!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 10:56   #3
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær til jente på 8 år

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Hva slags klær liker hun da? Min 9- åring finner ikke noe hun liker spesielt på Wow om dagen. Finner mer på HM og Cubus. Har f.eks kjøpt toppen øverst til venstre på denne siden:

http://cubus.com/no/Barn/Jente/Jente...opper/?TabID=1

Den er veldig søt!

Hun er ikke så glad i søte klær, de skal heller være litt kule. Skinnjakke, ankelboots med hæler, kule topper, og korte shortser med tights under osv er i grunn det hun har hatt siste året.


Sist redigert av Chablis : 21-04-13 kl 11:07.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 11:01   #4
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klær til jente på 8 år

Min datter finner heller ikke så mye på WOW lengre, men mer på Cubus. Liker hun JB, har de mye av det der.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 11:05   #5
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.225
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klær til jente på 8 år

Det er jo forskjellig hva slags smak man har, men min åtteåring bor i pelsvesten sin. Kule jeans, gjerne litt baggy, er også populært.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 11:34   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.981
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær til jente på 8 år

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Hun er ikke så glad i søte klær, de skal heller være litt kule. Skinnjakke, ankelboots med hæler, kule topper, og korte shortser med tights under osv er i grunn det hun har hatt siste året.

Lindex har noen kule topper nå med dødningehoder og nagler. Not my cup of tea, men har skjønt både på min egen snuppe og andre at det er skikkelig inn nå

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 13:21   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Klær til jente på 8 år

De har kjempefin olashorts på Name It nå, kjøpte i går til datteren min på 8 år.


Ellers fant hun seg kult antrekk på Cubus her, som hun er strålende fornøyd med. Smal bukse i knæsjrosa, hvit topp, litt lang, med gullmønster, hvitt tube skjerf med små, rosa stjerner. Med converse og "skinnjakke" til, føler hun seg utrolig kul. (Og jeg er enig!)

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 15:09   #8
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Klær til jente på 8 år

Min jente er veldig sær. Helt smale jeans og basic gensere fra Cubus.
Ikke thights, ikke skjørt, ikke baggy jeans, ikke tunika.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 17:24   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.584
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klær til jente på 8 år

Min 8-åring (og jeg) var på Wow i går og handlet litt siden de hadde halv pris på hele butikken. Hun valgte seg ut to shorts i denim (en med stjerner og en med dødningehoder), to singlets og to topper. Det er visst slik venninnene går kledd også.



__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 21-04-13 kl 18:06.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 17:50   #10
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til jente på 8 år

Olashorts, pelsvest, lange genserar med kult trykk, pinetrange bukser i alle fargar, Converse, dødninghaud, baseballjakker og skjerf i alle variantar er på min snart åtteåring si hitliste.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 17:56   #11
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klær til jente på 8 år

Tror jeg må følge med i denne tråden. Jeg har en åtteåring som ikke bryr seg om klær i det hele tatt og jeg prøver å handle klær som ikke er helt ulikt det andre jenter går med.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no