Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeans-/buksehjelp?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-15, 15:11   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.665
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeans-/buksehjelp?

Jeg sliter veldig med å finne bukser og jeans som passer meg. Jeg er lav og er relativt bred over baken. Jeg har kraftig benbygning, og veldig tykke legger.

Utfordringene mine på buksefronten er først og fremst disse:
-Jeg kler ikke bukser med veldig mye vidde fordi jeg er lav
-Jeg føler meg ofte litt kjerring i bukser med rette ben
-Skinny-varianten blir veldig ofte alt for trange i leggene

Jeg foretrekker bukser som er normalt høye i livet og som er smale. I en god stund har jeg vekslet på varianter av disse to modellene:

-Levis demi curve skinny (et par av vaskene får jeg utenpå leggene mine, til tross for at de er skinny)
-En legging fra Cream (også av den smale varianten, men som akkurat går over leggene på grunn av stretch) http://www.miinto.no/p-441246-jeans-legging

Er det noen av dere som vet om andre modeller som dere tror kan passe meg?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 15:13   #2
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.957
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Jeg kan bare anbefale å gå til en skikkelig butikk. Jeg har sluttet å kjøpe jeans uten hjelp, og handler fast i en Levisbutikk (for tiden Sandvika), hvor de tryller frem riktig størrelse og modell til meg. Noen av jeans-modellene kommer i forskjellig stoff, hvorav noen er mer stretch også, så det er bare å prøve i vei!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 15:18   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.665
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Jeg ser den, men saken er at jeg ikke har tid til å dra til en skikkelig butikk på en stund. De lokale butikkene unngår jeg i stor grad når det gjelder buksekjøp. Jeg sliter litt med å føle meg komfortabel når det er tidligere elever eller venner av barna som ekspederer.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 15:18   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.466
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Jeg har ikke noe bra svar, jeg har også utfordringer med å finne bukser. Jeg vil bare legge til en ting. Du er liten og slank. Man får inntrykk av at du er stor når du beskriver deg selv.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 16:22   #5
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.957
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg ser den, men saken er at jeg ikke har tid til å dra til en skikkelig butikk på en stund. De lokale butikkene unngår jeg i stor grad når det gjelder buksekjøp. Jeg sliter litt med å føle meg komfortabel når det er tidligere elever eller venner av barna som ekspederer.

Nei, det skjønner jeg godt! Men likevel: det er verd det. Vent heller til du har tid til en Oslo-tur, enn å kaste bort penger på bomkjøp i mellomtiden, det er mitt soleklare råd! Hilsen en som har kastet bort altfor mange penger og turer til posten for å hente bukser som ikke passer skikkelig.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 17:56   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.665
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har ikke noe bra svar, jeg har også utfordringer med å finne bukser. Jeg vil bare legge til en ting. Du er liten og slank. Man får inntrykk av at du er stor når du beskriver deg selv.

Takk, nei ser jo at alt er relativt. Jeg er ingen dundre, men har ti kilo for mye som stort sett sitter på de nevnte stedene. Det er kanskje det med leggvidden som er den aller største utfordringen for jeg får ikke en gang chinos som er litt avsmalnet nede utenpå leggene mine.

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Nei, det skjønner jeg godt! Men likevel: det er verd det. Vent heller til du har tid til en Oslo-tur, enn å kaste bort penger på bomkjøp i mellomtiden, det er mitt soleklare råd! Hilsen en som har kastet bort altfor mange penger og turer til posten for å hente bukser som ikke passer skikkelig.

Ja, kanskje ... Men vil fortsatt gjerne ha tips om bukser som kan være aktuelle, altså!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 18:28   #7
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.957
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Takk, nei ser jo at alt er relativt. Jeg er ingen dundre, men har ti kilo for mye som stort sett sitter på de nevnte stedene. Det er kanskje det med leggvidden som er den aller største utfordringen for jeg får ikke en gang chinos som er litt avsmalnet nede utenpå leggene mine.



Ja, kanskje ... Men vil fortsatt gjerne ha tips om bukser som kan være aktuelle, altså!

Da kan jeg i alle fall anbefale de smale jeansene jeg kjøpte nå sist. Veldig myk stretch. Mine legger er jo nesten like vide som lårene mine, og disse er gode på leggene. Men jeg aner ikke hvilken modell det er, samme modell finnes i mange stoff-kvaliteter, så jeg kan igjen bare anbefale å gå og prøve og be om hjelp

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 20:30   #8
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Jeg kjøpte akkurat en modell fra Levis som det er veldig myk, men holdbar stretch i. Modellen heter Super skinny. Den er middels høy i livet. Jeg er høy og slank, men hun som jobbet i butikken da jeg handlet var liten og litt kraftigere. Buksen så ut til å sitte like bra på oss begge.
image.jpg

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 20:33   #9
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.957
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Ja, den prøvde jeg også. Den føltes altfor klemmende, som kompresjonstights.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 20:52   #10
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Floyd har noen fantastiske bukser i stretch. De er litt høye i livet slik at eventuelle bilringer ikke tyter over kanten, men blir bak bukselinningen. De er inntil, men ikke like inntil som tights. Tror jeg kjøpte på B-young. Her ser du: http://www.miinto.no/p-373409-bukse

Modellene på bildet er jo syltynn, og buksene ser derfor smale og trange ut. Jeg måtte ned flere størrelser da jeg prøvde!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 20:54   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.665
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Kiwi, her.

Jeg kjøpte akkurat en modell fra Levis som det er veldig myk, men holdbar stretch i. Modellen heter Super skinny. Den er middels høy i livet. Jeg er høy og slank, men hun som jobbet i butikken da jeg handlet var liten og litt kraftigere. Buksen så ut til å sitte like bra på oss begge.
Vedlegg 56186

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ja, den prøvde jeg også. Den føltes altfor klemmende, som kompresjonstights.

Takk for tips og advarsel!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 22:34   #12
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Hsr du prøvd de fra Bik Bok? De er jo superstretchy og behagelige.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 22:42   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.904
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Floyd har noen fantastiske bukser i stretch. De er litt høye i livet slik at eventuelle bilringer ikke tyter over kanten, men blir bak bukselinningen. De er inntil, men ikke like inntil som tights. Tror jeg kjøpte på B-young. Her ser du: http://www.miinto.no/p-373409-bukse

Modellene på bildet er jo syltynn, og buksene ser derfor smale og trange ut. Jeg måtte ned flere størrelser da jeg prøvde!

Interessant! Er det plass til lår og hofter i disse?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 22:44   #14
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Interessant! Er det plass til lår og hofter i disse?

Ja, absolutt. Jeg var litt sjokkert, rett og slett.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 22:47   #15
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.199
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Har du prøvd straigh Sara fra Cubus?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 22:47   #16
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Jeg stod og holdt opp en bukse jeg trodde ville passe. Ekspeditøren kikket på meg og sa "du må nok ned et par størrelser! ". Jeg måtte ned 3 størrelser og når jeg kjøper neste bukse skal jeg gå ned en størrelse til. De vider seg litt ut under bruk.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 22:47   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Jeg syns ikke modellen med Floyd-buksene var så syltynn, hun har da ganske mye former?

Har du prøvd Diesel, LilleT? Jeg liker godt de som heter Grupee og Skinzee. Jeg har også litt leggmuskler.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 22:49   #18
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns ikke modellen med Floyd-buksene var så syltynn, hun har da ganske mye former?

Hun har former ja, men ikke akkurat str 40.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 22:53   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Jeg ville faktisk tippet str 40, ikke mindre enn 38 ihvertfall. Men det er jo ikke så lett å se ut fra et bilde.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 06:22   #20
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.665
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans/buksehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Floyd har noen fantastiske bukser i stretch. De er litt høye i livet slik at eventuelle bilringer ikke tyter over kanten, men blir bak bukselinningen. De er inntil, men ikke like inntil som tights. Tror jeg kjøpte på B-young. Her ser du: http://www.miinto.no/p-373409-bukse


Modellene på bildet er jo syltynn, og buksene ser derfor smale og trange ut. Jeg måtte ned flere størrelser da jeg prøvde!

De må jeg prøve!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hsr du prøvd de fra Bik Bok? De er jo superstretchy og behagelige.

Nei, ikke prøvd.

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Har du prøvd straigh Sara fra Cubus?

Ja, den passer, men den jeg har hatt ble så fort vid, synes jeg. Mulig jeg kjøpte en størrlese for stor, da.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.


Har du prøvd Diesel, LilleT? Jeg liker godt de som heter Grupee og Skinzee. Jeg har også litt leggmuskler.

Nei. Er det noen kjede som fører Diesel?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no